Raid og CP

Oprindeligt indlæg af Happy^

Du kan ikke raide alene, du kan allerhøjest angribe alene ;)

han har ret man kan ikke "raide" alene ;) der skal mindst 2 til et raid lol...

men jeg havde sidst pvp raide ved Xroads med guild 24HKs og 217CPs (ja det var med min rogue jeg angriper altid fjendens tropper bag fra min egen gruppe så jeg tager healerne osv... :))

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• på min server --skullcrusher sker der en åbenbaring for alle der bliver lvl 55 ...før..../YELL LFG RAID og pludselig for folk øjnene op for hvad man for mere ud af bare at slå på 10 med AOE UDEN for raid....jeg har 1200 kills og er major --4000cp

• Gå altid solo eller i 5 man grp for at få flest CP. Raids er, som sagt, til gutter som thrall eller king bronze beard. Hvis du spørger mig :)

PS. gl hf med hende psyko tøsen i darnassus ;)

Oprindeligt indlæg af Bravix
    Gå altid solo eller i 5 man grp for at få flest CP. Raids er, som sagt, til gutter som thrall eller king bronze beard. Hvis du spørger mig :)

PS. gl hf med hende psyko tøsen i darnassus ;)

Hun er da sød hende i Darn ;) Vi var et 40 mands random pickup raid fra lvl 40-60 der tossede op for at slagte alliance... Men nu vi var der, ville vi også lige lege med hende. 97% ^^ men hun har jo også en imba aoe spell

• har lige fundet en cap >< for at blive højere end knight skal man have 2000 kills...jeg ligger nr 150...og så mødte jeg hr priest som ligger 151...og jeg har så næsten 500 mere cp MEN har kun 1400 kills...hvor han har 3000 >< han er knight champ hvor jeg er kun knight 8o weeee :ban:

Oprindeligt indlæg af dr-eskimo
    har lige fundet en cap >< for at blive højere end knight skal man have 2000 kills...jeg ligger nr 150...og så mødte jeg hr priest som ligger 151...og jeg har så næsten 500 mere cp MEN har kun 1400 kills...hvor han har 3000 >< han er knight champ hvor jeg er kun knight 8o weeee :ban:

Du er vist ikke for klog.

1) Standing er kun for den sidste uge, så standing != (ikke lig med) rank.

2) Din rank er udregnet efter Contribution Points, og de CPs behøver ikke kun at være fra sidste uge, så det er fuldstændig muligt at han bare har tjent flere CPs ugerne før.

Lad vær med at fremstille noget som fakta når du bare har misforstået systemet.

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

• *edit...tror jeg missede pointen

det jeg vil hen med er jeg skulle da være..."sejere" da jeg har soloed alle mine...og ikke "fået" alle i raid...jeg har haft 1on1 hvor han har været 150vs50....det er MEGET stort set på det...men jeg skulle da have mere "honour" for at dræbe alle mine ALENE :rolleyes: skulle jeg ikke...

P/S ...hvorfor synes jeg næsten altid jeg kikker i en post på tweak er der flame ? "du er da ikke for klog" er folk bare dumme/lige glade eller va? JEG synes at jeg havde fundet noget forkert ,,da jeg havde alle odss med mig...no offence...men grow up

(honour har kun været her en uge hint hint :] )

en uge? det har så været her meget længere tid end en uge. lidt over 3 uger tror jeg

(honour har kun været her en uge hint hint :] )

jaaah de første par uger er vidst overskredet og så lige lidt til... men jo du får flere points ved at dræbe solo

• The Last Dawn på Bladefist tømte refuge point for alliance jävler sidste weekend, det var sjovt nok ;P vi tog skibet op til darnassus og blev owned -_- boo.