The Scarlet Monastrery - Tirisfal Glades

  • Lvl 30 - 40 | Player Limit : 10


    The Monastery was once a proud bastion of Lordaeron's priesthood - a center for learning and enlightenment. With the rise of the undead Scourge during the Third War, the peaceful Monastery was converted into a stronghold of the fanatical Scarlet Crusade. The Crusaders are intolerant of all non-human races, regardless of alliance or affiliation. They believe that any and all outsiders are potential carriers of the undead plague - and must be destroyed. Reports indicate that adventurers who enter the monastery are forced to contend with Scarlet Commander Mograine - who commands a large garrison of fanatically devoted warriors. However, the monastery's true master is High Inquisitor Whitemane - a fearsome priestess who possesses the ability to resurrect fallen warriors to do battle in her name.


    Map.:

  • Synes SM er et af de bedste instances i spillet:D Kan tænke tilbage til den tid hvor man var i SM mindst 2 gange i dagen - Nu er jeg level 60 og solo'er tit Cath - som giver ret gode cash

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet en gang, sidst af p3t3r ().

  • SM er et virkeligt godt sted! hvis du finder dig en group kan i sagtens tage libary som 32´er, jeg tog det 4 mand, (35, 33,32,33) NEMT. og ja det gir okay cash og nogle ok items til os lowbies :)

  • <3 SM


    Kan godt lide at de har delt den op i 4 forskellige!
    Det gør det nemt faktisk rimeligt tideligt at komme derind, og så er det pisse skægt!


    Der er drops for de fleste classes. :P

  • Du mener vel classes :offtopic:


    Hehe ... ja det er sjovt, men ikke sjovt nu hvor blizz har sat 5 gange i timen grænse på instances :/ fandme nederen, nu kan jeg ikke lave 17g/hr i GY mere :( shame on Blizzard, de får ingen julegaver af julemanden iår !

  • jeg syntes SM bliver kedelig når man har gjordt den nogle gange, men skridt med det når det er så fedt et sted at grinde penge. GY ftw!

    ¤ AMD Athlon64 3200+
    ¤ Asus A8N-SLI
    ¤ Asus GF 6800
    ¤ 1024 Kingston Dual Channel
    ¤ Zalman køler
    ¤ 1 * 80GB HD


    ¤ Wow Char: Mindzero & Mindlink
    ¤ Prime - Tah epix guild
    ¤ Ligthning's Blade


    ¤ kkkk farm mijnarels ^^ kthxbye