Børn er sjove indimellem :D

  • Jeg som overskriften siger - så kan børn sku' være nogen sjove størrelser af og til :))


    De kan have deres helt egne overbevisninger og formuleringer af hvordan tingene hænger sammen her i verden ;) ;)


    Noget siger svagt i min hukommelse at her har været noget lign. før - men håber ikke det gør så meget hvis det er de samme - jeg kunne i hvert fald godt grine lidt af dem :)) :)


    Kom gerne med nogen I selv har hørt eller kender :)


    1) Det sker, at den, man gifter sig med, er den forkerte, at det bare er synsbedrag. Men så kan man bare skille sig og finde en ny og bedre (Jonas, 8 år).


    2) I gamle dage sagde man "Jeg elsker dig" til folk. Nu behøver man heldigvis ikke at anstrenge sig så forfærdelig meget længere. Jeg tror, det er nok at sige "Kom her!" (Holger, 8 år).


    3) Hvordan er det at være forelsket? Det er ligesom at have fødselsdag i maven. (Mia 7 år)


    4) Du er nødt til at forelske dig, før du bliver gift. Så når du er gift, så skal I bare sidde sammen og læse bøger.


    5) Nogle stensikre måder at få en person til at forelske sig i dig: Fortæl dem, at du ejer en hel flok slikbutikker. Vrik med dine hofter og håb det bedste. (Jane 8 år)


    6) Hvordan kan man se, at to mennesker er gift med hinanden? - Ægtepar ser tit lykkelige ud, når de snakker med andre mennesker (Elin 8 år)


    7) Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele. (Peter 8 år)


    8 ) De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen. (Christian 8 år)


    9) Det er ikke så godt for gravide damer at have æggelikør i urinen. (Regine 7 år)


    10) Hvis du går en tur, og hjernen falder ud, så kan du ikke finde hjem igen, for så kan du ikke tænke klart længere. (Susan 8 år)


    11) I befrugtningsøjeblikket smelter moderen sammen med faderen. Først bliver moderen bestøvet. Så sætter støvet sig fast og begynder at slå rødder. Så kommer babyen ud af en luge i enden af moderen. (Simon 7 år)


    12) I gamle dage var det ikke almindeligt for faderen at føde barnet. De syntes, det var umusikalsk. Men i dag er det ok at moderen og faderen føder barnet sammen.
    13) Kroppen består af indvolde og udvolde. Indvolde er f.eks. marv, ben og milten. Udvolde er ofte mere synlige og kan skiftes ud ved specielle anledninger. Især på damer (Henrik, 8 år).


    14) Nogle damer har store bryster, mens andre er næsten topløse. (Tajs 7 år)


    15) Nogle mennesker har appelsinhud. Især arabere og udvandrere (Tina, 7 år)


    16) Når man er omkring 40 eller 50 år, stopper damerne med at lægge æg. Det vil sige, at de ikke længere kan producere folk. (Vibeke 8 år)


    17) Æglægningen begynder omkring fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen (Johannes, 8 år)


    18 ) Når man kommer i puberteten forandrer kroppen sig så meget, at man næsten ikke kan kende den igen. Drengene får udvækster, mens pigerne bliver blødere. Så begynder man at få øjnene op for, at man kan bruge drengene og pigerne til forskellige ting. (Sidsel 8 år)


    19) Bibelen består for eksempel af De fem Musebøger og Marius´ evangelium. (Jonas 8 år)


    20) Drenge ligner ikke engle. Ikke engang når de smiler (7-årig).


    21) Hvis man ikke vil være gift længere, fordi manden måske var dummere, end man troede, så kan man skilles som venner (7-årig).


    22) Nu er der kommet et ozonhul i himlen. Så er Guds gulv ikke længere helt tæt, og det kan blive et problem.


    23) Arsenik er et stærkt krydderi, som let kan ødelægge hele middagen. (Natascha 8 år)


    24) En svigermor er straffen, man må tage, når man gifter sig med en person, man ikke kender (Poul, 7 år).


    25) Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold (Siw, 10 år).


    26) Gammeljomfruer ved ikke helt, hvordan mænd skal bruges (Martin, 8 år).


    27) I gamle dage troede de, at storken kom med børnene. Nu er man gået over til mere moderne metoder. (Suzette 7 år)


    28 ) I gamle dage var kønsrollerne ikke opfundet. Mændene vidste ikke, at damerne var lige meget værd. I dag får man det ind med teskeer med modermælk.


    29) Min lillebror spurgte mig engang, hvad der sker, når vi dør. Jeg fortalte ham, at vi bliver begravet under en bunke jord, og at ormene æder vores kroppe. Jeg tror, at jeg skulle have fortalt ham sandheden: At de fleste af os ender i Helvede og brænder for evigt, men jeg ville ikke gøre ham ked af det. (Kristian 8 år)


    30) Når man gifter sig, giver man hinanden et tavshedsløfte. Hvis man ikke holder det, bliver man skilt, og så må man dele lamperne og knivene imellem sig, og som regel bliver man ikke enige om, hvem der skal have børnene. Så må man gå til en børsmægler. Han bestemmer, at den ene skal ha´ børnene, og så får den anden et spisebord ekstra.


    31) Stikpiller: De piller, lægen bare stikker folk, uden at de ved det. (Jane 8 år)


    32) Farmor har fortalt, at da hun var lille, måtte pigerne sidde med samlede ben. I dag tager man det ikke så nøje, om man vifter lidt med underlivet. (Joachim 7 år.)

  • hmm, nogle du har hørt eller fundet andetsteds??


    Vilde formuleringer for 7-8 årige... :|

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Kroppen består af indvolde og udvolde. Indvolde er f.eks. marv, ben og milten. Udvolde er ofte mere synlige og kan skiftes ud ved specielle anledninger. Især på damer (Henrik, 8 år).


    :))

  • 30) Når man gifter sig, giver man hinanden et tavshedsløfte. Hvis man ikke holder det, bliver man skilt, og så må man dele lamperne og knivene imellem sig, og som regel bliver man ikke enige om, hvem der skal have børnene. Så må man gå til en børsmægler. Han bestemmer, at den ene skal ha´ børnene, og så får den anden et spisebord ekstra.


    Haha... det er nemlig præcist sådan det er :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Syntes sku nogle af dem virker for modent skrevet, som fx den her:


    I gamle dage sagde man "Jeg elsker dig" til folk. Nu behøver man heldigvis ikke at anstrenge sig så forfærdelig meget længere. Jeg tror, det er nok at sige "Kom her!"


    Tjaa, jeg tror nu godt på det :)


    Det kan selvfølgelig godt ske at nogen af dem har været igennem et par hoveder og omformuleret lidt undervejs, før de endte på papiret - men så længe pointen er den samme - det er jo det vigtigste ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det kan selvfølgelig godt ske at nogen af dem har været igennem et par hoveder og omformuleret lidt undervejs, før de endte på papiret - men så længe pointen er den samme - det er jo det vigtigste ;)


    Jeg tror også fuldt og fast på, at de har sagt det.
    Nogle af de kommentarer, minder da ret meget, om dem, du plejer at komme med... *GG*... :))

  • det er sq også sådan nogle der bliver fyrret af hjemme hos mig ind i mellem
    sådan er de børn ( har 2 stk. )

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Min favorit


    29) Min lillebror spurgte mig engang, hvad der sker, når vi dør. Jeg fortalte ham, at vi bliver begravet under en bunke jord, og at ormene æder vores kroppe. Jeg tror, at jeg skulle have fortalt ham sandheden: At de fleste af os ender i Helvede og brænder for evigt, men jeg ville ikke gøre ham ked af det. (Kristian 8 år) :boxed:


    :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Min favorit


    29) Min lillebror spurgte mig engang, hvad der sker, når vi dør. Jeg fortalte ham, at vi bliver begravet under en bunke jord, og at ormene æder vores kroppe. Jeg tror, at jeg skulle have fortalt ham sandheden: At de fleste af os ender i Helvede og brænder for evigt, men jeg ville ikke gøre ham ked af det. (Kristian 8 år) :boxed:


    :))


    sødt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Der er eller har været en masse af det inde på http://www.ambassen.dk. sjove er de, ja :))


    Hehe - fandt lige den her derinde:


    Min far kan vældig godt li' mig. Han kan lide mig så meget at han skriver efter mig i butikkerne...


    Sikke en kærlig far *GG* :crazyeyes: :))

  • Michelle: Græder du, mor?
    Mor: Nej...
    Michelle: Hvorfor ser du så så grim ud?
    - Michelle, 4 år, da mor græd over en sørgelig film


    ROFL :))


    EDIT:


    Mormor: Synger mor også godnatsang for dig?
    Alban, 5 år: Ja da
    Mormor: Hun synger måske godt?
    Alban: Næh, men det meget hyggeligt...


    og


    Se mor, det er ligesom en ko!
    Frederikke, 3 år, peger på mors bryster, mens hun står foroverbøjet og tørrer fødder efter badet


    og


    Hvad er forskellen på mødre og fædre?
    Mødre arbejder på arbejdet og derhjemme. Fædre arbejder kun på arbejdet

  • Faldt lige over en anden jeg synes er meget god:


    ER DU VOKSEN?
    1. Dine planter i huset er i live og ingen af dem kan ryges.


    2. At have sex i en smal seng er udelukket.


    3. Du har mere mad end øl i køleskabet.


    4. Du står op kl 6.00 i stedet for at gå i seng kl 6.00.


    5. Du hører din yndlingssang i supermarkedet.


    6. Du ser vejrudsigter på tv.


    7. Dine venner gifter sig og bliver skilt i stedet for at være kærester og slå op.


    8. Du går fra at have 130 dages ferie til at have 25.


    9. Cowboybukser og t-shirt er ikke nok til, at du mener, at du er klædt pænt på.


    10. Det er dig, der ringer til politiet, fordi de unge inde hos naboen ikke vil skrue ned for musikken,


    11. Ældre slægtninge fortæller gerne sex-vittigheder, når du er til stede.


    12. Du ved ikke mere, hvornår døgnkiosken lukker.


    13. Dine bilforsikringer bliver billigere og dine afdrag på bilen dyrere.


    14. Du fodrer din kat med Whiskas i stedet for rester fra McDonalds.


    15. Når du har sovet på sofaen, får du ondt i ryggen.


    16. Du tager ikke længere en lur fra middag til kl 18.


    17. En middag og en film i biffen er hele dit stævnemøde i stedet for begyndelsen på ét.


    18. At spise en stor bøf klokken 3 om morgenen vil give dig et alvorligt mavetilfælde snarere end at få dig til at falde til ro.


    19. Du går på apoteket for at hente hovedpinepiller, ikke kondomer og graviditetstests.


    20. En flaske rødvin til 20 kr er ikke lækkert mere.


    21. Du spiser faktisk morgenmad om morgenen.


    22. Du siger snarere »Jeg kan ikke drikke så meget som jeg plejer« fremfor »jeg skal aldrig drikke så meget mere.«


    23. 90 procent af den tid du tilbringer foran computeren bruges ikke til at spille computerspil.


    24. Du varmer ikke op derhjemme med at drikke for at spare penge, når du går i byen.


    25. Du har læst alle disse punkter for at finde bare ét, der ikke gælder for dig.