QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Burger
Øhm .. Måske du så lige skulle have styr på hvor få jordskælv der egentlig er i Californien .. Min søster har boet her siden 98, og har kun oplevet et mindre jordskælv, så det er ikke ligefrem for, at det er specielt ofte ..
De huse de bygger er så lavet specielt efter de californiske vejrforhold .. Først bliver skelettet bygget op i træ, og derefter bliver de beklædt med et eller andet der er i stand til at udvide sig og trække sig sammen uden huset går i stykker .. Dette gør de pga. vejret, da de om sommeren oplever nogle ekstreme temperaturer ..
Det de måske har mest brug for herovre, er en måde at forhindre skovbrande på .. Her hvor jeg er, er vi totalt omgivet af bjerge, og når det bliver rigtig varmt - ja så begynder bevoksningen på bjergene at brande .. Det de så egentlig gør for at bekæmpe det er naturligvis at smide vand ud, men også sådan noget rødt stads rundt om husene som så ikke er i stand til at brande ..
Jeg mener også bare at jeg helst vil lave store bygnignsværker, f.eks. huse, men generelt vil jeg helst blande det at bygge store ting med at forhindre naturkatastrofer eller mindske skaden ved dem
Naturkatastrofer der ka skade os (F.eks. jordskælv) + Store bygningsværker (F.eks. enorme skyskrabere) = Jordskælvssikre lejligheder