Hey
Jeg har fået hentet den nye update til WoW, (Honor system ) menøhm når jeg logger ind så skal jeg vælge det samme som da man loggede ind første gang altså om det skal være PvP und so weiter, betyder dette at man skal starte forfra ?
Hey
Jeg har fået hentet den nye update til WoW, (Honor system ) menøhm når jeg logger ind så skal jeg vælge det samme som da man loggede ind første gang altså om det skal være PvP und so weiter, betyder dette at man skal starte forfra ?
tror jeg ikke det gør.
så ville de bare ende i en masse bitching om det, med mindre de har sagt noget om at det kun var test periode eller noget.
Okay, må jo bare vente og se til de åbner serverne igen...
hvis du ligger mærke til det så står det realm du spiller på stadig nede til højre så jeg tror ikke vi skal starte for fra heldigvis
du skal ikke starte forfra!
bare rolig:D
er det kun mig der stadig ikke kan komme ind?
Det er ikke dig, der er åbenbart kommet en extended downtime !
pis os... ... er jo ved at få abstinenser... det er jo uhyrligt...
Pisse irriterende det ikke virker. Men vi har fået én dag gratis mere, dvs 3 i alt pga downtime. Det er ikke meget, men det er det som vi mister ved updates, så det er i bund og grund i orden.
Men ja, sidder med en m8 (Zeb) og venter på at lortet kommer til at virke... gogogo... fuckers
ved i hvornår serverne kommer op igen ?
Sad lige og lured på de honor rewards, der er kommet DAMN..min 60 Rogue, skal på gank overarbejde !!!
Jeg sidder også og venter, skal jo ind og ganke nogle horde's.
Edit: Nu er http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/ også nede.
QuoteOprindeligt indlæg af guGGe
ved i hvornår serverne kommer op igen ?
Nej der er ikke kommet nogen præcis tid endnu..det er vel en blizz nørd der har væltet sin cola over en server ! hehe
Det betyder at serverne er nede
Alliance skal passe på at vise sig på Daggerspine fra nu af... Hvilke servere gamer i i grunden på?
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Det betyder at serverne er nede
Alliance skal passe på at vise sig på Daggerspine fra nu af...
Hvilke servere gamer i i grunden på?
Bloodscalp..60 undead rogue !
Skullcrusher.
Eller Burning Blade hvis Skullcrusher er nede.
Den "nørd" må sgu tage sig sammen så
Vil ind og spille på min char, så den kan komme længere op i lvl
QuoteThe scheduled time at which the European World of Warcraft realms were to be brought down has changed and cannot currently be confirmed. We apologise for this change in scheduling and thank you for your patience.
nørder hele bundet....
hehe de har jo altid over time på
Shit Det kommer til at tage langtd og downloade de 35mb når den ikke kommer over 4kb/s..