• Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Jeg har en ven med en Estellite tror jeg nok de hedder, til salg.


    Mener den er i udemærket stand, kører perfekt osv.


    8000,-


    Den må højest koste 4k


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Jeg ville prøve scootergalleri.dk eller dba.dk i stedet.


    Noget specielt du søger?


    har søgt i rimelig lang tid på dba.dk og ikke fundet noget

  • Jeg har en peugoet speedfight 2 fra efteråret 2003. Den står i perfekt stand og meget velholdt, sælges på grund af jeg er blevet 18 og har mc i stedet for.


    Hvis det har interesse kan du jo lige sige til

  • Jeg må nok desværre skuffe dig og sige, at du ikke får meget scooter for 4000, hvis den skal være i ordentlig stand, kunne kører, starte og ikke være alt for slidt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Jeg må nok desværre skuffe dig og sige, at du ikke får meget scooter for 4000, hvis den skal være i ordentlig stand, kunne kører, starte og ikke være alt for slidt.


    Kan jeg kun være enig med dig i ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af neroes
    Jeg har en peugoet speedfight 2 fra efteråret 2003. Den står i perfekt stand og meget velholdt, sælges på grund af jeg er blevet 18 og har mc i stedet for.


    Hvis det har interesse kan du jo lige sige til



    hvad havde du tænkt på du skulle have for den?

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------

  • Hej


    Rigtig god stand er altid ren, fik alle skjoldene skiftet plus bagstøddæmper ved 1000km kom af med 9500kr. Men der er forsikring på så kom ikke af med noget. Har kørt 1832km og har stået i garagen hver vinter, har ikke kørt siden i efterårs på den


    Der er kun et andet udstødnings rør på, fordi det der var der i forvejen sutter røv, men har det stadigvæk.
    Ellers er skiven pillet og der er andre ruller i

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af defter
    Den må højest koste 4k


    Vent hellere til du har ca. 6-7000 kr. Så er det meget nemmere :)


    Altså, har da set en til 4000 kr, men den havde en defekt....

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Jeg kan også sagtens "skaffe" / finde ham en til 4000, eller evt lidt mindre, men så skal der typisk skiftes, cylinder, stempel, eller bare laves et eller andet på den


    Så den i sidste ende vil nå op på det samme, som en der var lavet i stand, eller måske lidt mindre, men så hvis du regner arbejds tid med osv. så bliver det ca. det samme. .

  • Du ka altså ikke få nogen ny knallert for 4k... Kun hvis du er rimelig fiks på fingerene og tø'r at købe en der er defekt, evt. kan du prøve at smutte op på politistationen, når de sælger stjålne cykler og knallerter (der er self lovligt...)
    Men hvis du vil have en NRG, jog, sonic osv. skal du finde en der er riiimelig smadret og ikke kan starte...
    Ellers må du købe en puch, en fz'er, en kreidler eller en yamaha 4g...
    Men hvis du skal have en ny klnallert skal du spare nogle flere pnge op, eller også skal købe bare være utrolig dum, eller slet ikke ahve forstand på hvordan man laver en scoot....
    Kender da en der købte en sr50 hvor tændingslåsen ikke virkede... Han smed bare en ny tændingslås i og skidtet startede... mener ham gav omkring 2k for den, så man ka self være heldig, men hvis du vil købe så billig en knallert skal du vide hva du gør, og du skal regne med at du kommer til at bruge lang tid på at få den til at virke optimalt...

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teelq
    Ville sige: Find dig et scooter fora.. :dots:



    var der nogle som bad om din mening :roller: tsh!

    ------------------------------------------------------------------
    19 tommer.
    TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
    Logitech Internet Navigator SE Tastatur
    Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
    Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
    LG Electronics, dual layer dvd brænder
    Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
    HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

    ------------------------------------------------------------------