Usynlige Brugere??

• Når man kigger ude i oversigten og ser på hvor mange der er online er der nogen usynlige brugere, hvad/hvem er det......

Ps så er dagen kommet hvor jeg er blevet member:clap: IHH hvor er jeg glad 10-hi fnis :boxed: :boxed:

• Dem der ikke er logget ind tæller vel som gæster, som man også hedder hvis man ikke logger ind så står der: "Hej Gæst" jaah eller noget i den retning hehe

• Sådan her ...

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Som sagt dem som er på, men har valgt anonymitet.
    Skræmmende så mange der gør det faktisk 8o
    Jeg ved kun hvem en enkellt eller to af dem er.. men kan ikke forestille mig hvorfor så relativt mange mennesker skulle have noget ud af at gemme sig..

Oprindeligt indlæg af SlackeR
    Som sagt dem som er på, men har valgt anonymitet.
    Skræmmende så mange der gør det faktisk 8o
    Jeg ved kun hvem en enkellt eller to af dem er.. men kan ikke forestille mig hvorfor så relativt mange mennesker skulle have noget ud af at gemme sig..

Eller omvendt.. hvad får man ud af at stå på listen? :)

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af Hayes

Eller omvendt.. hvad får man ud af at stå på listen? :)

Jeg bruger sommetider listen til lige at give mig et indtryk af hvor folk er..

Hvis jeg har skrevet en tråd sent om aftenen og har lyst til at gå i seng, så venter jeg da lige hvis der står Posting a reply in: "....."

Oprindeligt indlæg af KarGa

Hvis jeg har skrevet en tråd sent om aftenen og har lyst til at gå i seng, så venter jeg da lige hvis der står Posting a reply in: "....."

Aha, så man kan se hvad folk "laver" ?

Sjældent jeg kigger på de lister over hvem der er online, kigger bare om der er nogle nye indlæg. Ellers kun hvis jeg får mails om et indlæg er besvaret etc.

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Aha, så man kan se hvad folk "laver" ?

Sjældent jeg kigger på de lister over hvem der er online, kigger bare om der er nogle nye indlæg. Ellers kun hvis jeg får mails om et indlæg er besvaret etc.

Ja du ka se hvor folk er henne lige i øjeblikket, men der er utroligt mange Unknown

Det mest underlige jeg har set er når der står Guest[XX] Posting a reply in: "...." 8o

Gæster (Folk som ikk er logget ind) ka jo ikk poste :boxed:

• hmm , aha :]

Jamen så kan jeg (utroligt nok) gå hjem og have lært noget !

Oprindeligt indlæg af KarGa

Hvor kan man se det?

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2