Giants Of Rock 2005!

  • Rammstein skal varme op for slayer, og efter jeg har set Live aus berlin. ville jeg sige det også skal være sådan. Rammstein laver et skide flot show med fyrværkerig, så jeg tror de kan varme publikum godt op... skal desvære heller ikke derind. men min fætter skal og de vil tage en gummi ged med og side oppe i skovlen.. hehe Stivt eller hvad


    Der kan læses mere på Danmarks Rammstein portal

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Det var da godt nok en trist nyhed... anyways, på søndag, på søndag, på søndag :D :D



    SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL OG :hb: :hb: :hb: !!!!!!

  • Skal også derud i morgen :S høre bare lige fra en ven at Motorhead har mældt afbud..... det er bare noget totalt lort da de var hoved atraktionen for mig.. bevars de andre er da også gode men for fanden... uden Motorhead.. :(


    Fed7haS - Der nok skal hygge sig aligevæl..

  • fuuuuuck det var vildt ... !! både slayer og rammstein var rigtig fede !! ..


    hørte at istedet for motorhovede kunne de ha´ valgt mellem , accept og sepultura , også vælger de accept ... baaah...



    men rigtig fed koncert ... stod forerst.

  • Stod som sælger i en af ølbarerne.. Syns kun at Rammstein var fede - nok fordi det ikke lige var min musiksmag.. hehe..


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Rammstein var sq for fedt.. De havde faktisk skiftet nogle sange ud siden forum - :finger:
    Bare lidt ærgeligt at der var problemer med microfonen.. Så hverken Hammerfall eller accept, men slayer var nice nok..

    AMD 64 3500+ & ASUS A8V Deluxe Wi-Fi
    4*512 DDR Corsair Value Kit PC3200 & Antec Super Lanboy
    Maxtor Diamondmax 10 300gb Sata & Seagate Barracuda 120gb
    DELL 2005FPW

    POV GeForce 6800GT & Audigy 2 ZS

  • genial koncert :hb:


    slayer er stadig min personlige favorit, musikalsk..
    men rammstein's sceneshow var sq en oplevelse i særklasse.
    accept og hammerfall,,, tjooo


    ølsalget suttede absolut max r*v..
    punker ikke sælgerne, men de inkompetente personer som havde stillet et sølle øltelt op til 20000 mennesker.
    ret utroligt at ingen blev dræbt i kampen om en fadbamse..


    toiletforholdene var fine ingen meterlange køer, men det siger jo sig selv intet ind intet ud....