Sandsynligvis ingen kraft ved brug af mobiler

• http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=21809

Men som jeg altid siger, det er farligt at leve. Der er så mange ting i vores omgivelser der kan gøre det ene og det andet. Og mange af sygdommene har sikkert være der i lang tid, det er først bare idag med vores teknologi vi kan se dem ...

Folk de siger jo det ene og det andet, det er farligt at tage sol, det er farligt at ryge, det er farligt at køre bil. Det er sågar farligt at blive hjemme. Såh, uanset hvad man gør, så er det vel farligt .. Så man må jo leve godt mens det vare :)

• hehe ja og om 14 dage trækker de deres ord tilbage...

jeg forstår ikke de gider blive ved.. det er sku også farlig at cykle.... nogen gange sys jeg virkelig de skulle spare på deres resourcer også bruge dem på noget mere fornuftigt.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Det jeg syntes er lidt komisk er at "offentligheden" har krævet at der blev fjernet mobil-master fra skoler ... Selvom det faktisk burde være omvendt. Den stråling der nu engang altid vil være, er mindre når masten står tæt på forbrugeren... og den kraftigste stråling kommer fra selve telefonen ... Så der er faktisk mindre stråling ved at stå lige ved siden af en mast og ringe end det er at står langt fra en og sludre i sin mobil ...

Det er også blevet fastlagt i nogle undersøgelser ... Selvom det faktisk er meget logisk ... Men stadig, så paniker folk ... Det kan jeg sgu ikke andet end grine lidt af ... :))

Om mobiltelefoner skulle give højere risiko for kræft er jo så et godt spørgsmål da man vel ikke kan sige hvad der sker efter 30 år da de jo ikke har været i brug i så lang tid.

... men hvad er "højere" hvis det nu er ? ... 0,0001% ? ... Giver rød salami "højere" risiko for kræft ? ... Gør computere ? ... Uh, lad os gå i panik ... :crazyeyes: ... Hvis folk var bange for at få kræft, så skulle det måske lige gå i panik hver gang en bil kørte forbi dem istedet for ... :)) ... og så derefter flytte ud på landet ... hvor de kan få kræft af ko-prutter ... :)) ... livet er farligt ... man dør sgu af det.

Naturligvis er det fint med undersøgelser om ting er farlige ... men visse folk er jo bare generalt for dumme til at få ting at vide for uanset hvad, så "uhhh" ... Så tror de måske ikke på undersøgelsen/undersøgelserne .... Smut ud og lev i en bobbel ... :))

Personligt bruger jeg headset da jeg syntes det er irreterende at have en telefon op mod øret hvis jeg kan blive fri for det ....Kræft skal jeg jo nok få fks. af at trække vejret i KBH hvis "skæbnen" syntes jeg skal have det, så det er sgu ikke lige fordi at min telefon giver mig nøjeren på.

• Jeg er helt enig grillrotten...

Og som du selv siger er der nogen, faktisk mange der hurtigt går i panik og gerne vil kaste flere resourcer i det og det er det som virkelig går mig på...

Nogen mennesker burde virkelig tage en slapper og hvis de tror på disse undersøgelser hvorfor giver de så deres børn mobil telefoner allerede når de er en 8-9 år? det er sku dobbelt moralsk og komplet idiotisk.

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5

• Lige mine ord, Jacob. Gider ikke bekymre mig om den slags småting...

• har ikke hørt efter når de snakker om hvad der giver kræft og andre sygdomme
    det stoppede da de sagde at man fik kræft af at spise kartofler :crazyeyes:

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Oprindeligt indlæg af Johnni
    har ikke hørt efter når de snakker om hvad der giver kræft og andre sygdomme
    det stoppede da de sagde at man fik kræft af at spise kartofler :crazyeyes:

Hmm, seriøst ? :boxed:

Det var dog lige godt det underligste

• Jeg bekymrer mig ikke det store.. Jeg lever livet i nuet..
    Og hvad telefonen angår, så enten har jeg den til øret når jeg snakker i den, ellers ligger den i min bukselomme når jeg bruger mit headset. - Hvad er værst? Hjernesvulster eller testikelkræft?

Det går jo i sidste ende ud over et hovede, så hva pokker, døden skal jo have en årsag..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Grus
    Jeg bekymrer mig ikke det store.. Jeg lever livet i nuet..
    Og hvad telefonen angår, så enten har jeg den til øret når jeg snakker i den, ellers ligger den i min bukselomme når jeg bruger mit headset. - Hvad er værst? Hjernesvulster eller testikelkræft?

Det går jo i sidste ende ud over et hovede, så hva pokker, døden skal jo have en årsag..

hahahaha :T

:clap:

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5

• Den ene dag finder de ud af at man dør af det, den anden nedsætter man næsten riscikoen ved det :crazyeyes:

Jeg ka da huske at jeg var rædselsslagen for et par år siden (omkring 6 :))) da jeg var 12, fordi der så man billeder af at hjernen "blev rød" (Varmebilleder) af at ha en mobil op til øret :] Det betød åbentbart at man blev bestrålet helt vildt eller sådan noget og uha uha jeg ska komme efter dig med de sygdomme man ku få af det :crazyeyes:

Men når den undersøgelse der blir linket til siger at det ikk er farligt, hva i alverden var det så den gamle viste?? Altså det er jo ligefør man ska tro på at forskerne har fået en tusse hver for at sige at det er sundt at snakke i telefon.. "Det renser jo hjernen" :boxed:

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Den ene dag finder de ud af at man dør af det, den anden nedsætter man næsten riscikoen ved det :crazyeyes:

Jeg ka da huske at jeg var rædselsslagen for et par år siden (omkring 6 :))) da jeg var 12, fordi der så man billeder af at hjernen "blev rød" (Varmebilleder) af at ha en mobil op til øret :] Det betød åbentbart at man blev bestrålet helt vildt eller sådan noget og uha uha jeg ska komme efter dig med de sygdomme man ku få af det :crazyeyes:

Men når den undersøgelse der blir linket til siger at det ikk er farligt, hva i alverden var det så den gamle viste?? Altså det er jo ligefør man ska tro på at forskerne har fået en tusse hver for at sige at det er sundt at snakke i telefon.. "Det renser jo hjernen" :boxed:

Se det er pudsigt du nævner det sidste, vi havde en lignende diskution oppe at køre i min klasse for længere tid siden. Her snakkede vi lidt om 3 telefoni og ang. deres opsætninger af master kunne skade bla bla.

Det blev det nævnt forskere kunne få penge af konkurrenterne under bordet for at sige det var skidt etc. Self. kun spekulation, men på den anden side, man ved jo aldrig

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Se det er pudsigt du nævner det sidste, vi havde en lignende diskution oppe at køre i min klasse for længere tid siden. Her snakkede vi lidt om 3 telefoni og ang. deres opsætninger af master kunne skade bla bla.

Det blev det nævnt forskere kunne få penge af konkurrenterne under bordet for at sige det var skidt etc. Self. kun spekulation, men på den anden side, man ved jo aldrig

Ja det er nemlig det, man ved aldrig, fordi modtagerne altid er for kylling til ikk at modtage X( Hvis nu firmaerne var bare lidt bange for at der var en der ku finde på at "sladre" (Forkert ordvalg, for negativt) så ville de squ nok holde igen med det lorte bestikkelse, men de har den opfattelse at enhver mand er til salg!

Oprindeligt indlæg af KarGa

Ja det er nemlig det, man ved aldrig, fordi modtagerne altid er for kylling til ikk at modtage X( Hvis nu firmaerne var bare lidt bange for at der var en der ku finde på at "sladre" (Forkert ordvalg, for negativt) så ville de squ nok holde igen med det lorte bestikkelse, men de har den opfattelse at enhver mand er til salg!

thats how business works ... eller noget :]