Fedt tekno?


  • Ye, NU-Nrg er faktisk ganske fine... Kan gode lide deres Dreamland, som er min største favorit fra deres side. Den er jo også lige kommet i et par nye mixes her iår .. Hvor det ene var rigtig lækkert ... Ellers synes jeg Rank 1 mixet er ganske lækkert ...


  • Enig

  • Quote

    Ye, NU-Nrg er faktisk ganske fine... Kan gode lide deres Dreamland, som er min største favorit fra deres side. Den er jo også lige kommet i et par nye mixes her iår .. Hvor det ene var rigtig lækkert ... Ellers synes jeg Rank 1 mixet er ganske lækkert ...



    Tror også du ville kunne li' nedenstående track...


    G & M Project - Sunday Afternoon (Nu-NRG Remix)


    :T


  • Hmm, kommer for jeg har hørt det track engang i tidernes morgen... Men nu kan jeg da til tider godt lide G & M Project :)


  • Jeps, en hel masse gode ting der..

    Tænkte på: Kender du (NCP)North-Core-Project ??


    Hvis du gør!! Hvad synes du om dem??
    For mit vedkommen er de mindst lige så fede som:
    Gabriel & Dresden.


    Her er lige en mega nice playliste fra April og maj måned.



    Pulsedriver - Vagabonds (Real Booty Babes Remix)
    DJ Aligator - Music Is My Language
    Brisby & Jingles - We All Love Disco (Extended Mix)
    Baracuda - Ass Up [Banana Inc. Remix]
    Alex M. vs Marc van Damme - Hava Nagila (Club Mix)
    PAD-Trick - Nexus 6 (Club Mix)
    [NCP]NorthCoreProject - We Don't Stop 2 Rock (Live In Space)
    (NCP) NorthCoreProject - Make My Day
    DJ Gius - Mega What (Dj Stardust Remix)
    OGP - Supernova (Hardclub Mix)
    Bangbros - Stampfen (Club M ix)
    Hardstyle Guru - Girls (Original Mix)
    DJ Act - Sound Of The Bass (Deepack Remix)
    PP - Attention !!
    Siria - I will believe it (Cascada Remix)


    Hvad for en genre vil du så sætte nogle af disse track i??

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Oki Hard Dance kan jeg godt acceptere.. Men lige frem Hardbass, det kan nok diskuteres lidt. Vil nok mene at "Pulsedriver - Vagabonds" lægger i "progressive trance genren ...

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________


  • Hmm, narj det project siger mig dog ikke noget, umiddelbart ..


    nogle af de øverste vil jeg sætte som NRG Trance, faktisk de 5 øverste, resten kender jeg faktisk ikke. Måske lige bortset fra den sidste som også vil ryge under NRG Trance ..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Prophet
    Oki Hard Dance kan jeg godt acceptere.. Men lige frem Hardbass, det kan nok diskuteres lidt. Vil nok mene at "Pulsedriver - Vagabonds" lægger i "progressive trance genren ...


    NRG Trance :)


    Progressive er noget andet, det er nærmere en kunstner som Alphazone (måske stavet forkert) ..


    Hard dance kan man vel også vælge at kalde det :) , men hardbass tror jeg ikke man kalder noget. Ved en samling cder bliver kaldet Hardbass chapter xx .. Den ene gut bag er i hvertfald Bass-t kan ikke huske hvem den anden er... Det er mere hårdt og kontant end f.eks. Hard Dance Mania .... Men stadig NRG Trance bare i den hård ende og måske tættere på hard style (tror jeg) ..


    Anyways, det er slet ikke til at gøre sig klog på tingene, så jeg tager sikkert også fejl omkring flere ting.