Fedt tekno?

Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Hmmm det lyder mere som Goa da... Astral Projection, Infected Mushroom... osv...

Ja, der er noget GOA iblandt ... Men det er jo også techno ;) .... Men hvis det er "dance" han vil have, men leder under "techno", så bliver det sgu nok svært at finde det han leder efter ... Medmindre noget "dance" står forkert ... som jo ofte sker desværre ... :boxed:

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Ja, der er noget GOA iblandt ... Men det er jo også techno ;) .... Men hvis det er "dance" han vil have, men leder under "techno", så bliver det sgu nok svært at finde det han leder efter ... Medmindre noget "dance" står forkert ... som jo ofte sker desværre ... :boxed:

Han skal søge efter TRANCE ... Folk, beklageligvis, kalder det techno :boxed:

Eller måske elektronisk musik :]

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Han skal søge efter TRANCE ... Folk, beklageligvis, kalder det techno :boxed:

Eller måske elektronisk musik :]

Trance er så sandelig også en techno-stilart ... ;) ...Der findes så også undergrupper til den ... fx. psykodelic trance ... og mange andre ...

Trance er så sandelig også en techno-stilart ... ;) ...Der findes så også undergrupper til den ... fx. psykodelic trance ... og mange andre ...

Det er sådan set også det jeg mener .. Mener bare Techno hører mere under Trance ... Eller at det er blevet mere sådan ...

Men okay, jeg kan jo tage fejl :roller:

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Det er sådan set også det jeg mener .. Mener bare Techno hører mere under Trance ... Eller at det er blevet mere sådan ...

Men okay, jeg kan jo tage fejl :roller:

"Techno hører mere under trance" ... Øhm ... Omvendt ... Det er "trance" der hører under "techno" ... trance er stil ... techno er genre.

Der er nu ikke noget nyt der.

"Techno hører mere under trance" ... Øhm ... Omvendt ... Det er "trance" der hører under "techno" ... trance er stil ... techno er genre.

Hmm, er Trance ikke en genre da ?

drenge tror i misforstår hianden lidt.. kig her så er 'vi' ikke i trivl (hvis vi overhovedet var det) :clap:

Oprindeligt indlæg af SplatDK

drenge tror i misforstår hianden lidt.. kig her så er 'vi' ikke i trivl (hvis vi overhovedet var det) :clap:

Uha .. Nice der ... Thx .. den skal jeg da lige gemme..

• Takker drenge =).

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

• Mellow Trax... Det er sq cool