QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Læste det også
Men vi mener det samme så
ok jeg giver en øl i lufthavnen
Læste det også
Men vi mener det samme så
QuoteOprindeligt indlæg af SplatDK
right on
QuoteOprindeligt indlæg af Pyro22
Hmmm det lyder mere som Goa da... Astral Projection, Infected Mushroom... osv...
Ja, der er noget GOA iblandt ... Men det er jo også techno .... Men hvis det er "dance" han vil have, men leder under "techno", så bliver det sgu nok svært at finde det han leder efter ... Medmindre noget "dance" står forkert ... som jo ofte sker desværre ...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Ja, der er noget GOA iblandt ... Men det er jo også techno
.... Men hvis det er "dance" han vil have, men leder under "techno", så bliver det sgu nok svært at finde det han leder efter ... Medmindre noget "dance" står forkert ... som jo ofte sker desværre ...
Han skal søge efter TRANCE ... Folk, beklageligvis, kalder det techno
Eller måske elektronisk musik :]
Han skal søge efter TRANCE ... Folk, beklageligvis, kalder det techno
Eller måske elektronisk musik :]
Trance er så sandelig også en techno-stilart ... ...Der findes så også undergrupper til den ... fx. psykodelic trance ... og mange andre ...
Trance er så sandelig også en techno-stilart ...
...Der findes så også undergrupper til den ... fx. psykodelic trance ... og mange andre ...
Det er sådan set også det jeg mener .. Mener bare Techno hører mere under Trance ... Eller at det er blevet mere sådan ...
Men okay, jeg kan jo tage fejl
Det er sådan set også det jeg mener .. Mener bare Techno hører mere under Trance ... Eller at det er blevet mere sådan ...
Men okay, jeg kan jo tage fejl
"Techno hører mere under trance" ... Øhm ... Omvendt ... Det er "trance" der hører under "techno" ... trance er stil ... techno er genre.
Der er nu ikke noget nyt der.
"Techno hører mere under trance" ... Øhm ... Omvendt ... Det er "trance" der hører under "techno" ... trance er stil ... techno er genre.
Hmm, er Trance ikke en genre da ?
drenge tror i misforstår hianden lidt.. kig her så er 'vi' ikke i trivl (hvis vi overhovedet var det)
Uha .. Nice der ... Thx .. den skal jeg da lige gemme..
np da... din tur til at gi' øl i lufthavnen
QuoteOprindeligt indlæg af SplatDK
np da... din tur til at gi' øl i lufthavnen
<-- værs'go
Og hvis du vil have noget rigtig gost skal du finde noget happy-harcore... det rykker:D
QuoteOprindeligt indlæg af T!G3R
Og hvis du vil have noget rigtig gost skal du finde noget happy-harcore... det rykker:D
huha ja, det er der knald på ...
Tag et kig forbi Digitally Imported , der vil du/I sikkert finde noget efter Jeres smag.
Trance fåes i hvert fald ikke bedre!
QuoteOprindeligt indlæg af Lahma
Tag et kig forbi Digitally Imported , der vil du/I sikkert finde noget efter Jeres smag.
Trance fåes i hvert fald ikke bedre!
i samme dur, tranceairwaves.com
Phasio generalt
Takker drenge =).
DR micro med Inside of me
Kan høres her, sang nummer 13
http://www.amazon.com/exec/obi…b_2_2/102-3270980-7054511
Hmm,,nej, det er ikke helt den version.
Men nummert er ellers hammer fedt
Mellow Trax... Det er sq cool