QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra techno ffs
Faktisk.. nej!
QuoteOprindeligt indlæg af Zlinky
laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt fra techno ffs
Faktisk.. nej!
Kontakt mig hvis du leder efter alt indenfor techno, hardbasss, trance, hardstyle,. happy hardcore, hardcore, trance, hardtrance osv osv!
ps til jer andre: http://www.soundbase.ru
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
Kontakt mig hvis du leder efter alt indenfor techno, hardbasss, trance, hardstyle,. happy hardcore, hardcore, trance, hardtrance osv osv!
ps til jer andre: http://www.soundbase.ru
Jeg gør ! Har du MSN?
QuoteOprindeligt indlæg af Isse
Jeg gør ! Har du MSN?
Se hans profil, der står hans MSN mail i.
Faktisk.. nej!
Faktisk.. JO
Den her er herre god: http://www.funpic.hu/swf/cillitbang.html
Faktisk.. nej!
"Drunkenmunky - Calabria" har intet med techno at gøre... Det er club/dance musik...
QuoteOprindeligt indlæg af Pulsedriver
"Drunkenmunky - Calabria" har intet med techno at gøre... Det er club/dance musik...
wee endelig en kvik bruger på tweak.dk
Hehe, sorry - my bad. Har aldrig haft 100% styr på de forskellige musikgenre ;-).
QuoteOprindeligt indlæg af SplatDK
wee endelig en kvik bruger på tweak.dk
Hehe, nogen skal jo have styr på det
Men kan egentlig godt lide det nævnte track, altså hvis man nu sidder og fester eller motionere ..
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Hehe, nogen skal jo have styr på det
Men kan egentlig godt lide det nævnte track, altså hvis man nu sidder og fester eller motionere ..
Prøv og hør 'Chris Da House - Rock Da Calabria' den er der lidt mere gang i
QuoteOprindeligt indlæg af SplatDK
Prøv og hør 'Chris Da House - Rock Da Calabria' den er der lidt mere gang i
Hmm, det må jeg undersøge
Og Dj moose - Fucking chicken den er sjov eller et eller andet...
P.s. Jeg anbefaler aldrig hard techno, goa osv. Det er noget folk syger sammen på 2 minutter....
QuoteOprindeligt indlæg af BukkeMand
P.s. Jeg anbefaler aldrig hard techno, goa osv. Det er noget folk syger sammen på 2 minutter....
Åhh hold op, noget Goa kan være fint nok (Astral Projection) ... :]
Det skal jo også være noget folk gider hører
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Åhh hold op, noget Goa kan være fint nok (Astral Projection) ... :]
Tja..., der er så mange detaljer i Astral Projections numre, at det næppe er smidt sammen på 2 min. Udover det er AP ikke Goa, men PsyTrance...
...(selvom de ofte dukker op på diverse goa opsamlings-cd'ere)
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Pulsedriver
Tja..., der er så mange detaljer i Astral Projections numre, at det næppe er smidt sammen på 2 min. Udover det er AP ikke Goa, men PsyTrance...
![]()
![]()
...(selvom de ofte dukker op på diverse goa opsamlings-cd'ere)
Enig, men det var nu også ment som et eksempel på Psy.Trance der ikk laves på 2 mins ..
Jeg plejer normalt at kalde det Psy. i stedet for Goa ..
Men de er stort set de eneste jeg lytter til indenfor psy. Synes de har lavet mange spændende tracks ..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Macimuz
Enig, men det var nu også ment som et eksempel på Psy.Trance der ikk laves på 2 mins ..
Men de er stort set de eneste jeg lytter til indenfor psy. Synes de har lavet mange spændende tracks ..
Ja... det er sgu kvali...
Ikke i samme genre, men italienske Nu-Nrg laver RIGTIG FEDE trance tracks... Dét rykker...
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Macimuz
I ved ihf. at der er masser af techno, der bare kører derud af, uden den helt store variation Bare for at lægge op til debat, så mener jeg afgjordt at dance er generelt sværer at lave end techno
I ved ihf. at der er masser af techno, der bare kører derud af, uden den helt store variationBare for at lægge op til debat, så mener jeg afgjordt at dance er generelt sværer at lave end techno
Nu tror jeg du snakker for generelt når du bare siger Techno eller Dance for den sags skyld ..
Men det er manges opfattelse at musikken tager nul tid at lave. Jo, mange tracks tror jeg også bare bliver spyttet ud på nul tid, hvorimod mange tracks også tager mange timers arbejde.
Desværre mener man folk bare klikker på en knap på computeren og vupti et nyt track er klar. Sådan er det ikke , forhåbentlig .. Hehe ..
Nu snakker jeg nok mest Trance når jeg giver min mening til udtryk her, men der ved jeg flere kunstnere bruger en masse instrumenter som også bruges i anden musik end lige techno, trance osv. Et meget velkendt eksempel er jo Safri Duo ... Men en kunstnere som eksempelvis CJ Stone bruger af og til guitar, det samme gør Gabriel og Dresden, dog mest i deres Motorcycle projekt ...
Men ja, kan være fuldstændig enig i, at i mange tracks er det bare totalt ensformigt og sandsynligvis lavet på no time ... Og sådan noget gider jeg heller ikke ...
Btw, der er lige udkommet en Classic Trance cd med en masse Trance versioner af kendte klassiske musikstykker, så som brudevalsen eller Phantom of the Opera ..