F-Secure nogen der har erfaringer med det

• Hejsa

har en som har kigget på internet sikkerheds pakken fra F-Secure men er det noget vær ?

PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3

• Syns det er meget fint, min skole bruger det også
    Den er på ingen måde irriterende når man surfer, ud over at den brokker sig over alle nye programmer, men det er sikkert bare hævede sikkerheds indstillinger

Alt i alt et godt lille program - Ska også lige siges at jeg snakker om firewallen..

Antivirussen er elendig IMO.. Den ka aldrig fjerne/isolere ramte filer når den finder noget :roller:

• Hmm underligt at den SKAL genstarte hos dig Shooger når den har fjernet virus :S for jeg har da også F-Secure (F-Secure Internet Security 2004) og der er ingen probs overhovedet, firewallen er extrem god synes jeg så jeg kan kun anbefale dig at få det....

• Hejsa

ok det lyder jo godt alt i alt jeg selv køre godtnok Norton Internet Security 2005 og den køre sku godt syntes jeg er dov lidt hår ved maskinen altså hvad resurser andgår men ellers kanon

men skal lige bringe det vidre det som i fortæller her taksa gutter

PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    jeg har F-secure antivirus 2005 og jeg har ingen problemmer med den skal kun genstarte hvis den har fået en stor opdatering og det sker kun sjældent

har ingen virus så vidt jeg ved ha aldrig fundet en med andre programmer som den her ikke kunne tage men snarer omvendt

bruger selv F-secure, og har ikke haft vira osv. siden jeg installed fsecure :D, synes også det er et ganske godt program ;)

• Thumbs op til F-SECURE her fra ... Det overgår de andre AV/FW-løsninger jeg har prøvet IMO ... og har sgu prøvet næsten alle løsninger.

Jeg har ikke haft nogen problemer overhovedet efter at jeg skiftede til F-SECURE og alt virker som det skal ... "Effektivt og stille"

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Thumbs op til F-SECURE her fra ... Det overgår de andre AV/FW-løsninger jeg har prøvet IMO ... og har sgu prøvet næsten alle løsninger.

Jeg har ikke haft nogen problemer overhovedet efter at jeg skiftede til F-SECURE og alt virker som det skal ... "Effektivt og stille"

Er den hård ved rescourcerne eller?

• Har prøvet F-secure, men skiftede det ud, da jeg slet ikke følte det var effektivt nok...

Mange af de vira det fandt, kunne det slet ikke fjerne igen - så duer det jo ikke. ;)

• Jeg bruger selv f-secure og kan ikke nikke genkendende til jeres påstand om at man ikke kan slette vira..... jeg synes netop at den er mere effektiv end så meget andet og giver god mulighed for at komme af med det, uden problemer.