Explorer vs firefox

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Til dem der er glade for firefox, skulle i prøve Moox.

Det er optimized firefox builds der er lavet specielt til visse typer cpu'er.

http://moox.ws/tech/mozilla/firefox.htm

lige et spørgsmål til den der moox :D

tror jeg ville holde mig fra den, når jeg har p4???

ville det ikke være fornuftigt for kan egentlig ikke li der står dette nederst:

• Hvad ville du så bruge? Hvis du virkelig var opsat på sikkerhed ville du leve i en grotte alene uden elektronik.

Oprindeligt indlæg af Alaza

Hvad ville du så bruge? Hvis du virkelig var opsat på sikkerhed ville du leve i en grotte alene uden elektronik.

Ja, nemlig ... Men nu er det jo ikke mig der halvhjertet piver "sikkerhed" vel ?... ;)

• Jeg bruger den M3 version - skulle være optimeret til P4 ;)

• hælder mest til firefox.. er total vild med tabbed browsing.. Microsoft siger godt nok at de har undersøgt markedet og brugerne ikke vil have tabbed browsing.. men jeg vil nu gerne :D

Det er bare lidt ærgeligt at en del hjemmesider ikke håndterer mozilla browserer så godt som IE.

Så jeg er til firefox nu.

• Har lige installeret det og fandt ud af at det faktisk også gjorde at jeg kom hurtigere ind på de forskellige sider.. :D Så er nu meget tilfreds.. Har ikke haft nogle probs endnu.. :) Så jeg skifter ikke tilbage til IE.. :)

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af marquis1

Well, jeg vælger at sætte sikkerheden i forsædet frem for farten :)) Men lad os nu ikke komme ud i en diskussion, selvom det nu altid ender sådan når dette emne kommer op her på tweak, vi har jeg alle vores personlige favoritter :))

Edit: Zlinky.. Pandaen ;) ( Ved godt hvad du mener dog / forstår din oversættelse :) )

Panda ? Nu er jeg snot forvirret.. :D

• Devil:

Til gengæld går Avant ned for et godt ord. Kørte med den i over et halvt år, indtil Firefox blev så stabil og udbredt, at den nu er næsten fejlfri (for mig i hvert fald).

Lyder som ren publicity, at MS skulle have undersøgt tabbrowsing hos forbrugere, og de skulle have benægtet det. Tror det er fordi folk ikke kender det.

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Devil:

Til gengæld går Avant ned for et godt ord. Kørte med den i over et halvt år, indtil Firefox blev så stabil og udbredt, at den nu er næsten fejlfri (for mig i hvert fald).

Lyder som ren publicity, at MS skulle have undersøgt tabbrowsing hos forbrugere, og de skulle have benægtet det. Tror det er fordi folk ikke kender det.

min virker nu ellers fint.

havde ms spurgt mig ville jeg have sagt ? hvad LOL

• Stemt IE
    Har self prøvet FF, men det er ligesom at gå 100% Linux i en mindre grad.. Svært at forklare, men det er som at starte forfra med al sin erfaring..

Nu har jeg vænnet mig til IE og de genveje og funktioner, der er i det .. Det første der fik mig til at skifte direkte tilbage til det var Ctrl + N knappen (Nyt vindue), som jeg bruger hele tiden

Dog var jeg meget overrasket over at FF kørte lige igennem wow signup den fredag det kom ud hvor man, med IE, havde 100% garanti for ikk at kunne gennemføre hele registreringen - FF kørte lige igennem på første hug, ud over det at nettet også crashede i en kort stun, men det var jo ikk browserens skyld :) Tror jeg da ikk :P

Men IE herfra og nok også i lang tid - Indtil FF og IE står 50/50 på fordelingen ;)