• HELT SIKKERT!


    Jean-Luc Picard er for genial. TNG er bare rigtig fedt :D Så det ALTID da jeg var mindre, på tysk-synkroniserede programmer. Men det var fedt :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Til jer, som har set Star Wars om og om igen, kan I forklare mig hvordan det hænger sammen med "The Emporer"? For jeg kan ikke gennemskue hvem, der udvikler sig til hvem. Ham, som i Episode I bliver "nomineret" til Supreme Chancellor Palpatine, står også som Darth Sidious på på IMDB, og man ser nogen klip i Episode I, hvor han virker skummel. Samtidig siger de i Episode I, at der altid kun er en mester og en lærling på "The Dark Side". Vil det sige, at ham, som dræber Qui-Gon (hvad hedder han?) er Palpatines lærling, og Palpatine bliver The Emporer igennem de næste fem film?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Til jer, som har set Star Wars om og om igen, kan I forklare mig hvordan det hænger sammen med "The Emporer"? For jeg kan ikke gennemskue hvem, der udvikler sig til hvem. Ham, som i Episode I bliver "nomineret" til Supreme Chancellor Palpatine, står også som Darth Sidious på på IMDB, og man ser nogen klip i Episode I, hvor han virker skummel. Samtidig siger de i Episode I, at der altid kun er en mester og en lærling på "The Dark Side". Vil det sige, at ham, som dræber Qui-Gon (hvad hedder han?) er Palpatines lærling, og Palpatine bliver The Emporer igennem de næste fem film?


    det er nemlig helt korrekt :)

  • Han hedder Darth Maul ;-) Jeg syntes det er for dårligt at nutidens unge ikke engang ved sådanne ting. Det burde børn da blive undervist i i skolen. Star Wars burde være et obligatorisk emne ;)

  • Hvilken er bedst???
    ...hmm det er sgu ik' til at sige, men de er alle topklasse (måske ik' lige eps. 2)!!!
    Men jeg glæder mig som et lille barn til episode 3, tror at det bliver den ultimative drengerøvs film!!! :clap: (jeps er stadig en kæmpe drengerøv, og det bliver jeg ved med at være til jeg fylder 80)

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Jeg syns de alle sammen er super gode, og der er godt nok humor i episode 4:a new hope i slutscenen hvor Obi Wan og Den onde darth vader går amok med de gnistrene lightsabres.. :D:D
    :boxing:

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Jeg synes ikke der er EN som er bedre end de andre, kan bedst lide at se dem som en helhed... men yndlings scenen er klart hvor Yoda går amok med lyssværd hehe, især når man tænker på hvordan han er i de sidste film

  • Jeg syntes helt sikkert 5'eren har set dem alle sammen..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Jeg foretrækker RoTJ, det er så fedt at Luke endelig er blevet jedi-ridder og ewokkerne er nu nogle af de fedeste personer i filmene.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Til jer, som har set Star Wars om og om igen, kan I forklare mig hvordan det hænger sammen med "The Emporer"? For jeg kan ikke gennemskue hvem, der udvikler sig til hvem. Ham, som i Episode I bliver "nomineret" til Supreme Chancellor Palpatine, står også som Darth Sidious på på IMDB, og man ser nogen klip i Episode I, hvor han virker skummel. Samtidig siger de i Episode I, at der altid kun er en mester og en lærling på "The Dark Side". Vil det sige, at ham, som dræber Qui-Gon (hvad hedder han?) er Palpatines lærling, og Palpatine bliver The Emporer igennem de næste fem film?


    Som nævnt før er det korrekt. Darth Vader bliver så kejserens nye lærling. Btw, når lærlingen er blevet trænet nok skal han kæmpe mod sin mester i en kamp til døden, sådan at der, som du selv siger det, altid kun er 1 mester og 1 lærling.