intet er mere frustrerende...havde selv store problemer med at få mit nye DFI til at installere win osv, indtil jeg fik lokaliseret det tila t 2*512mb ram ikke duede...ændrede det til T2 istedet for T1 og vups så kører alt som en drøm.....har endnu ikke leget med oc på det

Raket KØler Wow?
-
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
intet er mere frustrerende...havde selv store problemer med at få mit nye DFI til at installere win osv, indtil jeg fik lokaliseret det tila t 2*512mb ram ikke duede...ændrede det til T2 istedet for T1 og vups så kører alt som en drøm.....har endnu ikke leget med oc på detDet der t2 og t1 - what in teh dæwlen er det? ...
-
Nånå FlexQ
så fik du købt sådan en fætter (shuttle)er det enlig et Asus gfx kort? eller hva?
-
Oprindeligt indlæg af Pyro22
Nånå FlexQ
så fik du købt sådan en fætter (shuttle)er det enlig et Asus gfx kort? eller hva?
Det er et asus, og efter MAJET bøvl, fik jeg den op og køre, i manualen viste de at man skulle sætte ram i yderste sockel, men nej men nej, dte var forkert, den skulle i inderste. så bøvlede med det lårt i over 4 timer, før en her fra forum fik mig hjulpet - tror det var mercie
... hehe...
men nu kører den bare helt raket.
by teh way, kan du ikke lige adde mig på msn, skal lige bruge dig da du os har sådan en her, har lidt probs med bios
-
Oprindeligt indlæg af FlexQ
Det er et asus, og efter MAJET bøvl, fik jeg den op og køre, i manualen viste de at man skulle sætte ram i yderste sockel, men nej men nej, dte var forkert, den skulle i inderste. så bøvlede med det lårt i over 4 timer, før en her fra forum fik mig hjulpet - tror det var mercie
... hehe...
men nu kører den bare helt raket.
by teh way, kan du ikke lige adde mig på msn, skal lige bruge dig da du os har sådan en her, har lidt probs med bios
Du er addet...
-
Hvis du kører single channel og de ram timings, bør du være glad for 36sec.
Da jeg kørte dual channel PC2700 2-3-3-7 ved 2,52ghz, var jeg 39sec om S-PI. Med Dual Channel PC3200 og 2-2-2-5 34sec.
-
Oprindeligt indlæg af Alex
Hvis du kører single channel og de ram timings, bør du være glad for 36sec.Da jeg kørte dual channel PC2700 2-3-3-7 ved 2,52ghz, var jeg 39sec om S-PI. Med Dual Channel PC3200 og 2-2-2-5 34sec.
Gider du ikke lige quote, så jeg/vi ved hvem du svarer. Hvis det var til mig så kører jeg 2-3-3-5, FSB225, Dual, 1:1....