Så kan de lære det kan de.

• Haha.. Griner.. Havde det været mig der fik kagen i hovedet, tror jeg sq bare jeg havde grint og kastet den tilbage i hovedet på kunden.. Ikke anmelde ham for vold..

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

Oprindeligt indlæg af Grus
    Haha.. Griner.. Havde det været mig der fik kagen i hovedet, tror jeg sq bare jeg havde grint og kastet den tilbage i hovedet på kunden.. Ikke anmelde ham for vold..

hehe ... eller finde alle de hindbær snitter der var i butikken og kaste efter ham :D hehe

• Tror heller ikke lige jeg vil blive så bange at jeg ikke ville tage på arbejde bare fordi jeg fik en kage i hovedet... mener dog stadig det er forkert at et radio program opfordre til sådan noget... det er sgu lidt latterligt..... nogen der ved om han fik de 10k ?

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• HDK en tåbelig ide. :roller:

Den mest tåbelige i denne historie IMO, er ham på 32, som smed kagen i hovedet på pigen. :roller:

• Viser med tydelighed, hvilken tåbelig og hjernedød Karlsmart radiostation Voice er. :ban:
    Håber s.. de får en kæmpebøde og så bli'r nød til at dreje nøglen om og lukke.
    Magen til idioti, ska' man lede længe efter. X(
    Det er ihf. ikke studenterhuen e.lign. der trykker hos de tåber. :rolleyes:

• så er det godt at jeg kun hører P3 :]

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

Oprindeligt indlæg af Grus
    Haha.. Griner.. Havde det været mig der fik kagen i hovedet, tror jeg sq bare jeg havde grint og kastet den tilbage i hovedet på kunden.. Ikke anmelde ham for vold..

nu er du vel heller ikke en lille forskremt pige på måske 15-17 år eller er du ;)

• Det er sgu da for latterligt at opfordre til den slags på radiostation.....
    næææ, smid dem alle i en gabestok midt på rådshuspladsen, og så er der ellers kagekast for alle de forbipassernde...
    -så ka' de lære det!!!!!-

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Det er for meget! Men ved ikke hvems skyld det var.. Et eller andet sted begge 2's fordi jeg ville blive meget fristet af 10.000 Kroner :roller:

Nu ikke for at snakke om at , det der skete på dit avatar var for meget :D hehehe

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Viser med tydelighed, hvilken tåbelig og hjernedød Karlsmart radiostation Voice er. :ban:
    Håber s.. de får en kæmpebøde og så bli'r nød til at dreje nøglen om og lukke.
    Magen til idioti, ska' man lede længe efter. X(
    Det er ihf. ikke studenterhuen e.lign. der trykker hos de tåber. :rolleyes:

Er fuldstændigt enig at det er for langt ude at gøre, men de bliver ikke lukket:

Sagen truer ikke umiddelbart The Voices sendetilladelse. Det vurderer Erik Nordahl Svendsen, der er direktør for Mediesekretariatet, som også huser Radio- og Tv-nævnet.

- Umiddelbart vil jeg ikke mene, at loven tager højde for den slags situationer. Straffeloven er én ting og radio- og tv-loven noget andet, siger Erik Nordahl Svendsen.

Men ifølge ritzau står den 32-årige til at blive sigtet for vold. De tre til fem studieværter bliver sigtet for medvirken til vold. Og så er de ved at finde ud af om ledelsen også skal sigtes.

• Syns det er lamt at studieværterne bliver sigtet! De har sikkert bare fået et papir med dagens "manus" og så bare fyret det af.. For de ved jo godt selv at hvis de ikk fyrer manusset af, så fyrer ledelsen nok dem

Noget jeg så synes ku være fedt, var hvis de lavede samme nummer, bare ikk at man sku kaste den i hovedet på ekspedienten, men at de sku fange en af studieværterne og fyre den i hovedet på dem :P No shit, det ku da være for fedt :D

Oprindeligt indlæg af Raller

Nu ikke for at snakke om at , det der skete på dit avatar var for meget :D hehehe

Præcis hva jeg tænkte :D

Oprindeligt indlæg af KarGa
    Syns det er lamt at studieværterne bliver sigtet! De har sikkert bare fået et papir med dagens "manus" og så bare fyret det af.. For de ved jo godt selv at hvis de ikk fyrer manusset af, så fyrer ledelsen nok dem
    Noget jeg så synes ku være fedt, var hvis de lavede samme nummer, bare ikk at man sku kaste den i hovedet på ekspedienten, men at de sku fange en af studieværterne og fyre den i hovedet på dem :P No shit, det ku da være for fedt :D

Præcis hva jeg tænkte :D

Det samme sagde nazisterne i Nûrnbeg, så den holder ikke.

• Synes I forvejen at The Voice er blandt verdens lammeste radiostationer - og værterne har en god del af æren :rolleyes: - Så det overrasker mig egentligt ikke at de ender med at fyre noget lort af der er så dumt at det ligefrem er til skade for folk - eller okay - skade er måske så meget sagt - en lagkage i hovedet dør man naturligvis ikke af., men alligevel...

Og som andre siger, så er ham den 32-årige da godt nok også en klaphat :rolleyes: - Håber han får en kæmpe bøde, så han kan lære det...