Så kan de lære det kan de.

Oprindeligt indlæg af Maverick

Det samme sagde nazisterne i Nûrnbeg, så den holder ikke.

Undskyld mine dårlige historiekundskaber, men ahuh? :]

Jeg ved godt det ikk retfærdiggører det, men jeg ville altså også hellere beholde jobbet end være "moralsk ren"...

• jeg kunne godt finde på at gøre det, hvis jeg kunne få ekspedienten med på at dele de 10k 5k til hver....

mens ellers en god idé, men dum skal man fanme være hvis man gør det

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

nu er du vel heller ikke en lille forskremt pige på måske 15-17 år eller er du ;)

Nææh.. En lille forskræmt(?) knægt på 18 :))

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• nu laver radio værter tit selv derres programmer

men det kan jo være dem på the voice er så dumme at de skal have andre til det.

men dumhed er ingen undskyldning for at bryde loven.

• Kan godt se hvordan de kunne få ideen, umiddelbart lyder det jo som en harmløs spøg, en person kaster en kage i hovedet på en anden.. Problemet ligger i at de har valgt at lade det gå ud over intet anende personer, som intet har med programmet at gøre. Havde de lavet det sådan at man skulle købe en kage og kaste den i hovedet på receptíonisten på the voice, så fint nok, men som det foregik, så er jeg enig i det er idioti!

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• hmm... imo er det lamt af voice at de finder på det, man skal ikke lave sjov på andres bekostning. men det er også lamt af manden der gjorde det, men på den anden side, der er nok mennesker her i dk der er i "pengenød" - s¨man frister dem over evne.
    men det er nu også lamt ar hun anmelder ham, det var kun en lagkage - begrænset hvor meget skade den gør (med mindre den er 7 dage gammel).

så ali i alt en lam historie.

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm... imo er det lamt af voice at de finder på det, man skal ikke lave sjov på andres bekostning. men det er også lamt af manden der gjorde det, men på den anden side, der er nok mennesker her i dk der er i "pengenød" - s¨man frister dem over evne.
    men det er nu også lamt ar hun anmelder ham, det var kun en lagkage - begrænset hvor meget skade den gør (med mindre den er 7 dage gammel).

så ali i alt en lam historie.

ikke alle mennesker er lige stærke physisk
    hun er blevet meget bange så det er da klart
    hun melder det.

the voice kan da være glade for vi ikke bor i usa for så kunne de godt lukke biksen LOL

• Ja det er sku gået helt i KAGE for dem, hahahah

M.V.H Lillehamer.

Evga 780 SLI Bundkort.
    Evga 9800 GX2 grafikkort i SLI
    Dell 2007 Fladskærm
    Westerndigital 150 Gb HDD 10000
    Cosmos 1000 kabinet
    Klipch Promedia højtalere
    OCZ Ram 8500 DDR 2
    Core 2 Quard 2,66 Ghz