S: plexiglas ruder (masser)

  • Hvad skulle det koste at få lavet en muse måtte med grønt lys i og sort mos gummi. Der skal graveres KijaFo øvert i venstre hjørne. (5 mm plexiglas)

  • Se din PM box

    CPU: AMD Newcastle 3000+ 2000@2400 MHz
    Epox 8KDA nForce 250Gb @ VCORE+VDIMM mod
    Grafikkort: Albatron FX5700 256 mb,
    Ram: Mushkin 2*512 PC3200 / 400 MHz
    HD: Samsung SP 160 Gb
    PSU: Chill Innovation CP-400A

  • Kan man få dig til at lave kabinetter, eller bare pladerne?


    Hvilke mål kan du lave dem i, og hvad er prisen for 1 m2 ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aagaard1000
    Til ThoG...


    Kan du ud fra de links der er kommet udregne en ca. pris...?


    Her er en billig side (som jeg ikke selv har brugt) http://www.g-shop.dk .
    En diode koster mellem 5,- og 45 kroner, og modstande til 2 kroner stykket. :)

  • Thog du er desværre sjældent på msn når jeg er, så vil meget gerne have lidt status på vores projekt.....den 22/4 er jo snart.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det lyder mistænksomt meget som mit gamle mussemåtte projekt.!..


    Jeg lavede en mussemåtte sammen med en kammerat i glas, som vi sandblæste, og pudsede med sandpapir ovenpå, og under måtten sandblæste quake 3 logoet og malede det sort. Så satte vi 7 små røde lys på toppen af måtten og satte den på computerens strømforsyning.. ved de dioder vi brugte havde vi ikke brug for nogen modstande..
    / har vedlagt billede for at i kunne se resultatet. Jeg har ikke mussemåtten, den har jeg doneret til FlexQ, og drengen har sq pillet lyset af.. :S men den virker efter sigende stadig rigtig godt!.


    Sorry for OT...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

    Rettet en gang, sidst af hoerning ().

  • Okay, nice nok.
    Tjaa, nu ville der ikke være meget fedt ved at få en anden til at lave et kabinet for en, hvis man selv vil jo.. Men jeg er MEGET interesseret i et par plader!!!
    Kan du skrive hvad som helst på pladerne (inkl. små tegn som f.eks. "º")?

  • [G.N.U.] på den første klods og Fragman på nr 2 :)


    ved ikke hvordan du laver det mht størrelse men GNU står for Gale Nudisters Udflugter ........ved ikke om der kan blive plads til det med kursiv nogetsteds.....men bare der står [G.N.U.] Fragman :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Racosta
    jeg kan indridse næsten ALT i plexi og kan sagtens lave pladerne også bare kom med målene


    der kommer snart nyt hardware/ hvad kalder man det:S i laseren så den kan skrive i ALU det ser HERRE fedt ud har fået lavet en ørn og den ligner KOMPLET men den kan desværre ikke skære i det



    fragmann maskinerne er lige blevet flyttet til et større lokale så jeg håber at jeg kan nå at få gang i dem igen


  • ALU ? :P Daim hvor nice! :P
    Jamen okay, jeg vil nemlig godt have skrevet et par navne ind i en af pladerne. Jeg skal lige have regne ud hvor store pladerne skal være, og det skal være noget mere end et par fandt jeg ud af. ;) Kan du lave runde kanter? *krævende*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    jeg kan godt lave runde kanter:P


    Orh hvor najs ! :P
    Jeg kigger på målene når jeg kommer hjem!


    Jeg kan nok ikke have råd før næste måned, skal lige have løn jo! :)

  • ThoG:


    Syntes jeg mangler noget tilbagemelding på det udestående vi har...


    Vil meget gerne have du svarer på min mail så vi kan få orden på tingene..


    :rolleyes:

  • manden har travlt :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.