S: plexiglas ruder (masser)

  • I hvilke vinkler kan du skære i med den laser? Kun 90grader på. Eller også 45?

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Jeg har selv lige lavet en...
    Mangler at få dioder i men den kører perfekt...
    Den er virkelig pengene værd...

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Skal bruge prisen på en "hætte" til psu:D.. hvad si'r du pp ?


    EDIT:
    Det kunne være smart hvis der stod Teffer med fede bogstaver i siden..og så nogle dioder så Teffer lyser op.. ligesom det på linkene før:D..
    og så skal den bøjes 2 steder..90 grader..
    jeg ved ikke om du har målene.. ellers sender jeg en pm imorgen..:D

  • cooool nok hvad skulle det plexi koste til mit kabinet der skal ridses H2O i det


    jeg skal bate have en firkantet plade på størrelse med siden på et thermaltake xaser

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Med Hensyn til dioder...



    Jeg så lige nogle auktioner på QXL her i går..


    De sælger dioder med modstande, du skal bare slev montere modstande, men det skal du jo også andre steder.



    Tror de kostede 1-3 kroner pr. stk. afhængigt af farver.


    Du kan jo selv tjekke det på qxl. ;)

    Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds

  • Thog her er en god ide til dig (og den er gratis og bestiller da selv 1. eksemplar) lav en plade som man kan ligge sin FUNC ned i....ligesom det gummi der er nu...25,3cm bredt 21cm op og 2mm i fordybningen (selve funcs mål )


    så kunne man lave den lidt større så der er plads til navn over musemåtten og nogle gummidimser så den ikke skrider


    og evt til nogle dioder...dvs usb, dioder modstande osv oppe ved navnet......der hvor selve func skal placeres må den totale tykkelse ikke være større end 5mm, men oppe ved navnet må den self godt være tykkere (opad)


    en gummiliste ned ved håndfladen så man ikek skærer håndleddet vil også være pefekt.


    hvad siger du til ideen...tror der er basis for en produktion når først den 1. er lavet....


    se på det og spørg .....og giv så en pris på det totale....så skal jeg se om jeg kender nogen der skal have det og med hvilket navn.

    [G.N.U.] Fragman til mig :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    huh? sry det forstod jeg ikke meget af:D nok bare mig :T add mig lige på msn og skriv det der:D eller her :D


    hehe har added dig, var det ikek dig der ville sælge det bord?


    hvis du kender func musemåtten, så gav jeg dig målene på den i forrige post. Det du så skulle lave var en erstatning for den gummiplade func måtten ligger I....dvs med gummiben og forsænkning i plexi, så måtten bliver i.....og så navn foroven på ejeren..og evt nogle lysdioder i.......det er jeg ret sikker på jeg kan få flere ordrer hjem på når jeg tager til lan...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • har da nok mailet til dig mange gange mht bordet....men sidste gang ville du liiige finde nogen der skulle fragte det...og så skete der ikke mere......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    hmm tror jeg fatter lidt af det nu:S hehe jo det er mig med det bord vil du købe det:D



    happy din ged:D gas nu har jeg LIGE fået 24 hjem men jeg vil da gerne købe nogel der allerede er loddet på usb kable med modstand på:D


    Hvis du skaffer USB kabler og overføre penge til mig for lysdioder, så skal jeg nok lave det til dig.

  • Hey,


    Kan man stadig købe plexi plader af dig?


    Jeg vil gerne købe 4 stk, hvis det er, jeg skal bruge 3 stk. som måler følgende:


    2 stk. 400*400*10mm,
    1 stk. 380*400*10mm og
    1 stk. 380*380*10mm


    Hvad skal de koste :-)


    mvh ZeroHerO

    Asus Rampage Extreme, Intel Core2Duo 8500, 2x2Gb Corsair XMS1600-3 DDR3, Inno3D 9800gtx+, Creative X-fi Faatality FPS, C: 2x250Gb Samsung Spinpoint f1-Raid0 , D: 2x500Gb Samsung Spinpoint f1-Raid1, E:2x80Gb, F: 1Tb Samsung Spinpoint F1, G: 1 Tb Samsung Spinpoint F1, CPU-GPU-Chip er vandkølet.