K: Hardball våben

• Mojn tweaks! Jeg har en pænt irriterende lillesøster som snart skal smage nogle kugler :)) men mangler et hardball våben til det... :D Skriv hvad i har af hardball våben og max gi' 1500 for et våben...

Ved godt det er et it fora, men gør det alligevel. Og nu skal klamme posts IKKE finde sted i denne tråd.
    Vis hva i har :D

• hvis det bare er din lillesøster kan du vel nøjes med en halv gammel glock 17..manuel..nok ikke den bedste til krig:))...men giver søskende blå mærker..(taler af erfaring:D)

det er sådan en man skal komme kugle efter kugle i nå rmna lader...MARUI.. mener jeg det hedder..

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Mojn tweaks! Jeg har en pænt irriterende lillesøster som snart skal smage nogle kugler :)) men mangler et hardball våben til det... :D Skriv hvad i har af hardball våben og max gi' 1500 for et våben...

Ved godt det er et it fora, men gør det alligevel. Og nu skal klamme posts IKKE finde sted i denne tråd.
    Vis hva i har :D

hvilke våben har du da i tankerne ?

er det softguns og sådan noget ?

Oprindeligt indlæg af Teffer
    hvis det bare er din lillesøster kan du vel nøjes med en halv gammel glock 17..manuel..nok ikke den bedste til krig:))...men giver søskende blå mærker..(taler af erfaring:D)

det er sådan en man skal komme kugle efter kugle i nå rmna lader...MARUI.. mener jeg det hedder..

Hehe *lol* :D Hun skulle jo gerne lærer det! Men det skal oss bruges til krig.

NiEn: Er åbent for alle hardball tilbud... Softguns er det ik' blidere form for våben?

Hehe *lol* :D Hun skulle jo gerne lærer det! Men det skal oss bruges til krig.

NiEn: Er åbent for alle hardball tilbud... Softguns er det ik' blidere form for våben?

ved ik helt om det er blider.. for min kan sagtens skyde en negl af hvis du rammer godt nok.. :D

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Airsoftzone

Husk, at man skal være 18 år for at eje og handle med våbene. Man kan dog med forældres underskrift benytte våbenet, under opsyn til f.eks arrangementer.

Jeg kan ikke finde rundt i den hjemmeside :)) Kan kun finde fora, chats og andet crap!

Oprindeligt indlæg af NiEn

ved ik helt om det er blider.. for min kan sagtens skyde en negl af hvis du rammer godt nok.. :D

ok :D Men vi har en masse skadedyr hjemme ved os. Dvs: Rotter, Roger osv. der gør livet surt for mig og familien... Så skal bare ha' en pæn gun der kan gøre kål på disse usle kreaturer :D

• Hehe.. gå ind på http://www.splatter.dk og køb en Berreta 92F med gas.. en af mine venner har den og den er virkelig lækker.. god at holde på og skyder pænt hårdt
    Vil ikke opfordre dig til at s :)) kyde din lillesøster med den

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Jeg kan ikke finde rundt i den hjemmeside :)) Kan kun finde fora, chats og andet crap!

ok :D Men vi har en masse skadedyr hjemme ved os. Dvs: Rotter, Roger osv. der gør livet surt for mig og familien... Så skal bare ha' en pæn gun der kan gøre kål på disse usle kreaturer :D

det kan mit luftgevær godt klare :D

Oprindeligt indlæg af MvK
    Hehe.. gå ind på http://www.splatter.dk og køb en Berreta 92F med gas.. en af mine venner har den og den er virkelig lækker.. god at holde på og skyder pænt hårdt
    Vil ikke opfordre dig til at s :)) kyde din lillesøster med den

Gas bliver for dyrt i længden!!! Ved godt at manuelle har rimelig skod hastighed!!! Medmindre der er nogen der kommer med et godt tilbud :T

Oprindeligt indlæg af NiEn

det kan mit luftgevær godt klare :D

Hvad er det for et :T ??? Specs???

Der må da være flere folk der vil sælge deres gamle gøb :D

• Well, denne her kunne være ret ond, ser ud til at have en ret god FPS.

http://hardballshoppen.dk/prod…465adabaace01d2dfd04c7e05

Eller hvis hun bare ikke kan opføre sig ordenligt ( :P )

http://hardballshoppen.dk/prod…465adabaace01d2dfd04c7e05

Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

• har et gammelt haglgevær, hvis det var noget? det kan godt skyde temmelig hårdt.. ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

Oprindeligt indlæg af SyZyGy^
    min bror har evt et paintball gevær til salg hvis hun virkelig skal smage smerte :D :D :D hehe

Sikker åp det er paintball og ikke hardball/softgun?? hvis det er et paintball gæver så er gassen elendig og hvis det kører på luft skal du ha en STOR kompresser

• Hehe... Den der shotgun må hun ku' mærke... overvejer det:D

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    har et gammelt haglgevær, hvis det var noget? det kan godt skyde temmelig hårdt.. ;)

Ok!!! Er det præcist og noget sigtekorn... Skal være præcis :P

Oprindeligt indlæg af SyZyGy^
    min bror har evt et paintball gevær til salg hvis hun virkelig skal smage smerte :D :D :D hehe

Jeg mener det er ulovligt at farve dyrene i naturen *G* :D
    Har du nogen specs???

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    har et gammelt haglgevær, hvis det var noget? det kan godt skyde temmelig hårdt.. ;)

Håber sku' ikke han skal ud og skyde efter mennesker med et haglgevær. Så kan han allerede nu gå ned til den nærmeste station, før han begynder at skyde.
    Hold dig til softguns, min lille ven...

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing