deres stribe på politiken er grineren, som serie

WulffMorgenThaler
-
-
Oprindeligt indlæg af tRuz
Jeg synes alligevel også at det er ret så sjovt. Men stadig, Casper og Mandrilaftalen er det der holder allermest! Drengene fra angora er ikke lige min smag, men var der ikke nogen som så Safari dengang? Det var alligevel også ret godt ;DMht. citaterne som jeg har i min kalender, så kan man da drage konklusioner til Peter Griffin, haha. Se, det er en sjov tegneserie
Family guy genopstår jo
-
Hehe, ser det også, det er genialt!
Tror næsten Bent er min favorit: "Hans hjerne er ikke tip-top" og "Ja, og hvis du ser her så kan man jo nærmest give den krop"
EDIT: Synes Bent spiller pisse godt, hvem er det egentlig?
-
Oprindeligt indlæg af p3t3r
EDIT: Synes Bent spiller pisse godt, hvem er det egentlig?Kan du se her: http://www.imdb.com/title/tt0432679/
-
-
Det er lige en tand for "ristet" til min smag. Synes også det er utroligt kedeligt, men der er enkelte scener jeg har grint lidt af. Så hellere en omgang Klovn.
-
Oprindeligt indlæg af marquis1
Det er lige en tand for "ristet" til min smag. Synes også det er utroligt kedeligt, men der er enkelte scener jeg har grint lidt af. Så hellere en omgang Klovn .samme her
-
mega genialt!! Dolph er for grineren...når den fede flodhest står og fyrer sinde meninger af
Jeg tisser ikke i sengen jeg tisser på den! sengen er blød den er et svagt møbel... jeg tisser på alt der er svagt hvorfor tror du måske at din hjerne lugter af urin?? HAHA
-
Øv, ikke flere afsnit
Mht. Klovn, kan man se det online?
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Øv, ikke flere afsnitMht. Klovn, kan man se det online?
http://konsol.tv2.dk/konsol2/flad/kanal/1932470
Desværre kun de to senest viste afsnit.
Synes dog det er modbydelig kedeligt -
Oprindeligt indlæg af tRuz
Jeg synes alligevel også at det er ret så sjovt. Men stadig, Casper og Mandrilaftalen er det der holder allermest! Drengene fra angora er ikke lige min smag, men var der ikke nogen som så Safari dengang? Det var alligevel også ret godt ;DMht. citaterne som jeg har i min kalender, så kan man da drage konklusioner til Peter Griffin, haha. Se, det er en sjov tegneserie
jeg kan stadig tydeligt huske det afsnit af safari, hvor der var nogen som havde lagt en danse måtte inde midt i studiet... det var så griner!!...
de sendte da også engang et eller andet tv ansjosen eller sårn noget pis..
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Øv, ikke flere afsnitMht. Klovn, kan man se det online?
Overhovedet ikke?
Tror du så ikke det er lovligt/muligt at downloade det første afsnit?
-
Elsker det program! kan bare ikke lide den måde wulf han snakker på.
-
hehe og det er så hans naturlige stemmeføring...han er ret naturlig