Så i TV For noget tid siden at højhastighedsforbindelser var på prøve nogle steder. Så vi kan håbe der sker noget.
Men det er klart priserne skal ned, og ud med monopol ligene status fra TDC
YAY 24mbit endelig :P:P
-
-
Oprindeligt indlæg af HuleFanden
Så i TV For noget tid siden at højhastighedsforbindelser var på prøve nogle steder. Så vi kan håbe der sker noget.
Men det er klart priserne skal ned, og ud med monopol ligene status fra TDC
Når der bliver lagt nye kabler er der lagt en ledning med som kan køre 100x så hurtigt internet som i dag igennem. SÅ ligger de der og så kan TDC starte med den slags forbindelser når de vil. Glæder mig til den dag når 100 Mbit er standard :D:D -
Oprindeligt indlæg af SanCheZ
Når der bliver lagt nye kabler er der lagt en ledning med som kan køre 100x så hurtigt internet som i dag igennem. SÅ ligger de der og så kan TDC starte med den slags forbindelser når de vil. Glæder mig til den dag når 100 Mbit er standard :D:Dhehe tjaa der blevet langt fiber i mange år nu
- men markedet bestemmer hvornår det vil/skal blive brugt.
Et kobberpar kan jo æde en +20Mbit via ADSL2+ og VDSL -
Oprindeligt indlæg af dkwolf
hehe tjaa der blevet langt fiber i mange år nu
- men markedet bestemmer hvornår det vil/skal blive brugt.
Et kobberpar kan jo æde en +20Mbit via ADSL2+ og VDSL
Ja der går desværre et pænt stykke tid.. -
Ja der går desværre et pænt stykke tid..og det gør der ikke med fiber?
-
Ja der går desværre et pænt stykke tid..Oktober 2005 ifølge TDC selv...
Og nu hvor der kommer pres fra el selskaber osv så skal priserne nok ned..
Men fatter ikke i sidder og tuder... Sverig er også totalt hjernelamt... Der er intet marked i det der... De giver det jo væk gratis...
Synes det er lidt ekstremt... Men når vi nu får 8Mbit i år fra TDC så er vi med i toppen igen... Bare pga sverig og japan som de 2 eneste lande i verden deler 100Mbit ud gratis... Hvor kan du bruge 100Mbit?
Måske et par servere med demoer og drivere... Hehe... Uha nu tager det kun 1½ sekund istedet for de ÅÅHHH så lange 5 min...
Kan ikke engang hente med 4Mbit de fleste steder endnu...
-
og det gør der ikke med fiber?
Er de da færdige? Her ved os er de ikk, det er sikkert.. Her skal der lægges kabler et par år endnu.. -
Oprindeligt indlæg af købkøb
Oktober 2005 ifølge TDC selv...
Og nu hvor der kommer pres fra el selskaber osv så skal priserne nok ned..
Men fatter ikke i sidder og tuder... Sverig er også totalt hjernelamt... Der er intet marked i det der... De giver det jo væk gratis...
Synes det er lidt ekstremt... Men når vi nu får 8Mbit i år fra TDC så er vi med i toppen igen... Bare pga sverig og japan som de 2 eneste lande i verden deler 100Mbit ud gratis... Hvor kan du bruge 100Mbit?
Måske et par servere med demoer og drivere... Hehe... Uha nu tager det kun 1½ sekund istedet for de ÅÅHHH så lange 5 min...
Kan ikke engang hente med 4Mbit de fleste steder endnu...
Ahr, der går da alligevel et stykke tid før vi alle har over 5 mbit.. Synes nu godt TDC kunne tage sig sammen.. -
Er de da færdige? Her ved os er de ikk, det er sikkert.. Her skal der lægges kabler et par år endnu..Fiber kommer vel som minimum til at tage en 3-4 år endnu
VDSL og ADSL2+ kan rulles ud til forbrugere inden for 12 måneder hvis man ikke har nogen som helst plan og det har både CC og TDC -
Ahr, der går da alligevel et stykke tid før vi alle har over 5 mbit.. Synes nu godt TDC kunne tage sig sammen..mand hvor du bare piver.... Du kan allerede nu få en 4Mbit hos Webspeed til ret ok penge.
8Mbit vil kunne tilbydes til vist nok omkring 75-80% af Danmark og 4Mbit til ~85% - hvis det ikke er godt nok vil jeg anbefale at du forlader landet og stopper emd at pive så meget. -
mand hvor du bare piver.... Du kan allerede nu få en 4Mbit hos Webspeed til ret ok penge.
8Mbit vil kunne tilbydes til vist nok omkring 75-80% af Danmark og 4Mbit til ~85% - hvis det ikke er godt nok vil jeg anbefale at du forlader landet og stopper emd at pive så meget.
HVorfor jeg piver er fordi på den lile loRTe ø jeg bor på koster det pga. der er kun TDC og DLG til at udbyde.. Så lidt nedtur hvis du vil have 4 mbit herovre koster det nok 600 kr/md :lame: Derfor. -
HVorfor jeg piver er fordi på den lile loRTe ø jeg bor på koster det pga. der er kun TDC og DLG til at udbyde.. Så lidt nedtur hvis du vil have 4 mbit herovre koster det nok 600 kr/md :lame: Derfor.hvis du kan få TDC og DLG - kan du ALTID få CyberCity, Tiscali og Tele2 hvis det passer dig. Så den der holder ikke.
600kr/måned er i mine øjne ikke mange penge for en 4Mbit. Men nu hvor du stadigvæk er lille skole purk kan det vel være for dig. -
SanCheZ ..... SSSSSsssssshhhh... Du vrøvler ...
-
hvis du kan få TDC og DLG - kan du ALTID få CyberCity, Tiscali og Tele2 hvis det passer dig. Så den der holder ikke.
600kr/måned er i mine øjne ikke mange penge for en 4Mbit. Men nu hvor du stadigvæk er lille skole purk kan det vel være for dig.TDC sagde til et pressemøde at 8Mbit ville være til rådighed til nogen og 70-80% af landet...
-
Oprindeligt indlæg af købkøb
TDC sagde til et pressemøde at 8Mbit ville være til rådighed til nogen og 70-80% af landet...
jeps - skriver jeg også lidt længere oppe
Min skal da også op på de 8Mbit når den kommer hehe -
Jeg ska nok holde min mund... Men synes sku stadig det er snyd med dem i Sverige med 100 mbit for ingen penge..
-
Jeg ska nok holde min mund... Men synes sku stadig det er snyd med dem i Sverige med 100 mbit for ingen penge..ja ja det er snyd de har billigt net og biler - men vi har ØL!
-
ja ja det er snyd de har billigt net og biler - men vi har ØL!
Yes
Og vi bliver heller ikke nødt til at køre i panserbiler fordi vi ikke har sådan nogle
[Blocked Image: http://www.zoologi.no/patlas/images/elg-RS2.jpg]
-
Oprindeligt indlæg af marquis1
YesOg vi bliver heller ikke nødt til at køre i panserbiler fordi vi ikke har sådan nogle
hehe det er jo ikke for sjov de laver "svensker tanks" aka Volvo
-
dkwolf og marquis1: I har vist fået lidt for mange
I er lidt