ja men det går da pææænt langsomt? kan slet ikke komme ind
Wow!!!!
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af c-k 
 ja men det går da pææænt langsomt? kan slet ikke komme indnop .. den er ganske lagt ned  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af c-k 
 ja men det går da pææænt langsomt? kan slet ikke komme indMega langsomt  
- 
			går snart amok! lorte blizzard! få styr på jeres lort inden i udgiver jere spil!!!! 
- 
			Lavede min kl 2 i nat  tog mig også 2 timer pga downtime hele tiden....! tog mig også 2 timer pga downtime hele tiden....!er level 10 på warsong og level 4 på ravencrest.. ved ikk hvor min guild skal spille endnu nemlig Tauren Warrior self  
- 
			LILLE HINT: BRUG FIREFOX SÅ FLYVER MAN BARE IGENNEM  
- 
			For satan, tror i ikke det bliver ved sådan her MEGET længe? Jeg kan ikke lave acc. Når jeg trykker "CREATE ACCOUNT" kommer "SIDEN KAN IKKE VISES" GRR! 
- 
			Nu tror jeg sq snart jeg vil s....e det et stykke, gider ikke spilde mere tid på det vente halløj, min hjerne er simpelthen ved at brænde sammen, får tanker om hvad jeg ville gøre ved alle ansatte i Blizz...med et bat..med søm i !!! :chain: ps..prøver igen imorgen !! 
- 
			FUCK JEG ER VRED !!!!!!!!!!! DET ER SKU FOR MEGET !!!!!!!!!!!!!!!! men det er da for sjovt, normalt for man en vare, så betaler man !!!!!!! her betaler man men for ikke noget !!!!!!!!! DET ER FOR FUCKING DÅRLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :chain: 
- 
			ARgh!!! Det er til at gå amok over det her!!! Den er så langsom, så nu prøver jeg med firefox!!! 
- 
			Ja, det er jo en pest. Blizzard plejer aldrig at fucke så meget. Så må de sq smide nogle ekstra servere op, vi betaler kraft edme for det spil, og penge har de garanteret nok af. 
- 
			bare brug firefox mig og min m8 gik lige igennem  
- 
			Nu må i lige slappe af, jer der er ved at flejne helt ud.. Der er jo en stor opgave de har slugt over - det var jo forudset at der ville komme probs  Men de ku måske godt se at få lavet noget ved det, f.eks. en eller anden form for erstatning for den tabte tid.. 
- 
			tag det roligt alle sammen det er bare et spil  hehe hehe
- 
			Så er jeg oppe at køre alle sammen, og til ham der gav tippet om firefox, du er bare en skat, man stryger virkelig lige igennem 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Plo-Mo 
 Så er jeg oppe at køre alle sammen, og til ham der gav tippet om firefox, du er bare en skat, man stryger virkelig lige igennem
 Har li prøvet med FF, fik bare en timeout 
- 
			Firefox virker, det fik mig igennem på 5 min.. nu sidder jeg bare og venter i kø på serveren... 123 ... 13 min. snooooork og kom ind på Ravencrest, der er vidst ret mange danskere.. 
- 
			Hmm nu futter jeg li igennem med FF..  Men ved betalings ordningen, hva ska jeg gøre der? Jeg har ikk noget "pre-paid game card".. og jeg har ikk fået mit visa endnu, men jeg har jo betalt for spillet.. 
- 
			Dejligt med firefox  
 Og til dem uden Visa kort, lån et Puha, det ta'r lang tid at installere, plus køen til ravencrest  
- 
			Ringede li til min far, men han er ikk hjemme  Så vi blir nødt til at vente til imorn med det Så vi blir nødt til at vente til imorn med det 
 Skod!Syns altså godt de ku lave en anden ordning eller i det mindste reklamere med forholdene lidt bedre