WoW - betaling!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    .... Lamt... Det er for plat det der... Synes sq det er til grin... Hvis du virkelig har skrevet et tilfældigt nummer ind... Sidder og stjæler fra en eller anden gut...


    Heller ikke noget at prale med at man er kriminel -IMO - det er jo strafbart at gøre sådan. Totalt uacceptabelt. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af købkøb


    .... Lamt... Det er for plat det der... Synes sq det er til grin... Hvis du virkelig har skrevet et tilfældigt nummer ind... Sidder og stjæler fra en eller anden gut...


    Det gør jeg da ikke? de skriver tydeligt at der ikke vil blive trukket nogle penge fra ens kort... man skal bare uplyse ens kort info for at aktivere de 30 dages gratis periode... og det er da ultra lamt... vilde da være mere logist at man først skulde den slags når de 30 dage var slut...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Heller ikke noget at prale med at man er kriminel -IMO - det er jo strafbart at gøre sådan. Totalt uacceptabelt. X(


    Det er da ikke kriminelt? De forlanger ens visakorts info for at man kan bruge ens 30 dages gratis periode... det er sgu da det kriminelle... jeg har da ikke tænkt mig at få lavet et visakort bare for at få mine 30 dage som jeg jo har betalt for da jeg købte spillet... blizzard er da nogle idioter...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Det er da ikke kriminelt? De forlanger ens visakorts info for at man kan bruge ens 30 dages gratis periode... det er sgu da det kriminelle... jeg har da ikke tænkt mig at få lavet et visakort bare for at få mine 30 dage som jeg jo har betalt for da jeg købte spillet... blizzard er da nogle idioter...


    Fed7haS


    Det er ulovligt... Du misbruger en anden persons visa kort...


    Og du købte altså WoW for at kunne spille det i 1 måned?


    Lyder nu lamt... Synes det er plat af dig... Og det er dybt ulovligt... Selvom du ikke bruger penge...

  • hmm har lige modtaget WoW fra softexchange gratis? jeg bestilte i november et betakit der inde fra men det kom i en uge hvor jeg ikke var hjemme så blev sendt retur.. og nu har jeg så fået et fuldt spil gratis hvad skal jeg gøre? og kan de opkræve penge for de selv om de har sendt det uden efterkrav eller noget??

  • De kan skuda ikke opkræve dine penge uden så meget som en "advarsel". Det ville være ulovligt, vil jeg mene. Har ikke lige læst loven.


    Men nyd du nu bare dit spil, det burde være ganske lovligt.;)


    Men skal nok ikke få sagt for meget, da jeg ikke lige står i sammen situation.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX


  • Nu stopper du fandme... for det første behøver det jeg har intastet slet ikke at tilhøre nogle... blizzards server checker ikke om kortet er ægte eller eksistere.. den kigger bare om ciffer antal og udløbsdato stemmer overens med visakort standard info... i øvrit tvivler jeg på at der findes en mand ved navn Anders And der har det kortnr. jeg har intastet :P


    For det andet hade jeg tænkt mig at købe det og prøve spillet i de 30 dage man får free og hvis jeg kunde lide det (har jo ikke spillet betaen) så vilde jeg bruge PreePaidGameCards som betaling...


    så stop dit hykleri... jeg gider ikke høre på det... det er blizzard der er galt på den ikke mig...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Det er da ikke kriminelt? De forlanger ens visakorts info for at man kan bruge ens 30 dages gratis periode... det er sgu da det kriminelle... jeg har da ikke tænkt mig at få lavet et visakort bare for at få mine 30 dage som jeg jo har betalt for da jeg købte spillet... blizzard er da nogle idioter...


    Fed7haS


    Det er dig der er på den forkerte side af loven, det er ikke tilladt at bruge andre menneskers visakort info. Du skriver selv, at du prøvede dig frem med FALSKE visa info indtil det virkede. Hvad så hvis den person også vil deltage - det kan han ikke fordi du har misbrugt hans info. Hvis du ikke fatter, at det er ulovligt, så er det vist også ligemeget, at diskutere med dig.
    Tænk sig at blive kriminel pga. et skide spil ikke lige virker.
    Det ku jo være, at der er flere tåber der havde gjort som dig, så hele skidtet går totalt i baglås fordi folk ikke sætter sig ind i hvad det indebærer at deltage.
    Det vises tydeligt at det forholder sig sådan, med alle de spørgsmål og tråde der f.eks. er herinde.


    Sorry for min noget bombastiske facon. Men det her er altså lige en kende for meget. :rolleyes:

  • Hvorfor er Blizzard galt på den?


    Skulle de tjekke efter svindlere som dig? Eller hvad siger du?


    Du kan skuda låne din far/mors Visa kort, hvis du endelig skal låne en andens. Nu ved jeg ikke lige om de har Visa kort. Men man gætter sig sku ikke frem.


    :boxed:

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX


  • Læs lige min post over din inden du får et par killinger...


    Fed7haS


  • Nu er begge mine forældre døde så det er lidt svært hehe... og jeg kender ingen der har et visa... så i følge jeres login har blizzard soldt mig et spil jeg ikke kan komme til at spille...


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Nu er begge mine forældre døde så det er lidt svært hehe... og jeg kender ingen der har et visa...


    Fed7haS


    Ough, det må du unskylde! :(


    Kan du ikke få et Visa Electron? Det er gratis.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX


  • Anders And ??? du skrev ellers noget andet i en anden tråd:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Hmmm jeg har et problem... jeg var under opfattelsen at man fik 30 dage WoW game time når man købte spillet og derefter skulde man betale månedsvis... men nu prøver jeg så at lave en acc og så vil den have alle mulige visa kort info og andet nams? jeg har ikke noget visa kort.. og har jo ikke mulighed for at købe en af de der game cards her midt om natten... hvad gør man? Betyder det at jeg ikke kan spille eller?


    Fed7haS


    EDIT : nu har jeg da fået lavet min ACC og har fået af vide at mine 30 dages prøve er aktiveret... det tog også kun 30+ forsøg inden jeg ramte en Visakorts info den vilde æde... jeg har sgu ikke noget visa så jeg måtte jo finde på noget... håber bare jeg kan ændre det senere.. ellers er jeg lidt på røven... eller ulf povelsen er :S skulde jo finde på et navn hehe ...


    Du praler og griner endda af det du har gjort. Jøsses.


    Stopper her for det er umuligt at kommunikere med dig. Og har så også fundet ud af hvilken slags person du er.
    EOD.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Problack Dragon


    Ough, det må du unskylde! :(


    Kan du ikke få et Visa Electron? Det er gratis.


    Jo det kunde jeg da godt men det hjælper mig jo ikke nu hehe... jeg har ikke mulighed for at nå i banken før mandag og hvor lang tid tager det så inden de får det lavet? og på den anden side jeg skal da ikke tvinges til at lave et kreditkort... det er totalt fejloplysning fra blizzards side.. de lover 30 dage gratis når man køber spillet... de siger ikke 30 dage gratis hvis du har kreditkort eller gamecard... jeg føler at jeg har købt spillet under falske forudsetninger da det for mig jo vilde være ubruligt hvis ikke jeg hade fusket lidt visa info..


    Fed7haS


  • Nu skrev jeg den anden tråd i nat da jeg lige hade valgt navnet... og kunde lige før ikke lige huske det derfor skrev jeg anders and.. det var nu også mere for at pointere at chancen for at der findes en person med 100% det navn + kortnr. er en statistisk umulighed... og dermed kunde jeg ligesågodt have skrevet anders and...


    Og du har fundet ud af hvad for en person jeg er? hvad fanden snakker du om... du er da totalt langt ude at høre på... du aner intet om mig og burde som MOD holde dig i skindet fra den slags nedgørende bemærkninger... du er MOD for at holde balade i skak ikke for at skabe den...


    Fed7haS