nogen der har signet up i WoW?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Killer-Bee
    Nogen der har signet up, er deres servere bare overbelastede eller har de ikke åbnet for dem endnu?


    Det er bare skuffende at det ikke virker.... nu har man stået i kø for at få spillet her lidt over midnat, også kan man ikke engang spille det....

  • Kom til step 7.. så døde serveren igen.. men nogle jeg snakkede med nåede igennem :chain: Allerede level 6 nu :boxed:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Kom til step 7.. så døde serveren igen.. men nogle jeg snakkede med nåede igennem :chain: Allerede level 6 nu :boxed:


    ok... pænt nedern... men under serverstatus kan man ikke se nogle servere.... underligt

  • Jeg er ved at instalere... så må vi se om jeg kan komme på hehe... men tror det ikke :D


    Fed7haS


    PS : jeg har ikke spillet betaen... nogle gode råd inden jeg begiver mig ud i det?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sejeklovn


    ok... pænt nedern... men under serverstatus kan man ikke se nogle servere.... underligt


    Må være ret surt - hvis man har glædet sig - og så er det et flop. De har nok gabt over mere end de ku' spise. :rolleyes:


    Forresten sejeklovn, så er din signatur for høj (max 150 pixel) og det er ikke tilladt at ha' smileys/ikoner i den. Jvf. Regler for Signatur. Få det lige rettet. På forhånd tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Jeg er ved at instalere... så må vi se om jeg kan komme på hehe... men tror det ikke :D


    Fed7haS


    PS : jeg har ikke spillet betaen... nogle gode råd inden jeg begiver mig ud i det?


    OT: Din signatur er også for høj. Få det lige rettet - tak.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    OT: Din signatur er også for høj. Få det lige rettet - tak.


    Er hermed gjordt :D sorry... hade lige regnet lidt forkert..


    Fed7haS

  • Hmmm jeg har et problem... jeg var under opfattelsen at man fik 30 dage WoW game time når man købte spillet og derefter skulde man betale månedsvis... men nu prøver jeg så at lave en acc og så vil den have alle mulige visa kort info og andet nams? jeg har ikke noget visa kort.. og har jo ikke mulighed for at købe en af de der game cards her midt om natten... hvad gør man? Betyder det at jeg ikke kan spille eller?


    Fed7haS


    EDIT : nu har jeg da fået lavet min ACC og har fået af vide at mine 30 dages prøve er aktiveret... det tog også kun 30+ forsøg inden jeg ramte en Visakorts info den vilde æde... jeg har sgu ikke noget visa så jeg måtte jo finde på noget... håber bare jeg kan ændre det senere.. ellers er jeg lidt på røven... eller ulf povelsen er :S skulde jo finde på et navn hehe...

  • Spiller vi på warsong serveren drenge??? :)



    der er jeg inde!1



    WARSONG :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • Jeg skal spille på ravenpost eller sådan noget... Den som wowi.dk har valgt... PvP serveren...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    Hvad havde i regnet med, der er jo sikkert 100.000 der vil på så hurtigt som muligt


    Det er ligesom juleaften, når børnene bli'r utålmodige og vil ha' gaver. :))
    Godt nok var der mange WOW-tråde på et tidspunkt - men nu er det da storslemt - lige før en dag uden 4 nye tråde er et selvsyn. ;) Men rolig nu, det er ikke brok - kun en konstatering. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Det er ligesom juleaften, når børnene bli'r utålmodige og vil ha' gaver. :))
    Godt nok var der mange WOW-tråde på et tidspunkt - men nu er det da storslemt - lige før en dag uden 4 nye tråde er et selvsyn. ;) Men rolig nu, det er ikke brok - kun en konstatering. :)


    tror sgu bentzin at den næste måned kommer der en hel del mere WoW tråde, dette er stilheden før stormen :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    tror sgu bentzin at den næste måned kommer der en hel del mere WoW tråde, dette er stilheden før stormen :evil:


    Åhh nej - det er vist lige før vi skal lave en "Speciel WoW-Thread" så ? og WoW-nørder kan samles der. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Åhh nej - det er vist lige før vi skal lave en "Speciel WoW-Thread" så ? og WoW-nørder kan samles der. :))


    God ide :) Jeg har ikke bestemt mig for hvilken server jeg vil spille på endu.. Bestilte lige WoW for en time siden, så der er masser tid at tænke i :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    tror sgu bentzin at den næste måned kommer der en hel del mere WoW tråde, dette er stilheden før stormen :evil:


    fint nok med mig, jeg dropper bare software forummet :roller: bent, lav et helt wow forum, så ka de holde sig derinde..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    fint nok med mig, jeg dropper bare software forummet :roller: bent, lav et helt wow forum, så ka de holde sig derinde..


    Ja du kan sagtens, jeg bliver jo nødt til at holde øje med om drengene opfører sig ordentligt. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Ja du kan sagtens, jeg bliver jo nødt til at holde øje med om drengene opfører sig ordentligt. :))


    true.. har helt ondt af dig hehe