Indlæg af sejeklovn

    Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Kom til step 7.. så døde serveren igen.. men nogle jeg snakkede med nåede igennem :chain: Allerede level 6 nu :boxed:


    ok... pænt nedern... men under serverstatus kan man ikke se nogle servere.... underligt

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Killer-Bee
    Nogen der har signet up, er deres servere bare overbelastede eller har de ikke åbnet for dem endnu?


    Det er bare skuffende at det ikke virker.... nu har man stået i kø for at få spillet her lidt over midnat, også kan man ikke engang spille det....

    er der nogle der kender et nemt program til at lave en dvd-film om div-x eller sådan noget, så man kan afspille den på ens pc uden at have cden i???

    jeg skal holde et lille lan for 6 personer og vi skal have internet som jeg sætter til at køre gennem min computer og ud i switchen til de andre.... men hvordan kan jeg sætte en begrændsning af til hver af dem??? nogle der kender et lille program der kan hjælpe mig??? :)

    Quote

    Originally posted by learner
    hejsa Aerial...
    he he nu har jeg et lille problem med en bat fil, jeg vil gerne lave en bat fil som går ind og overskriver denne fil: c:\windows\system32\logonui.exe med denne fil:c:\logonui.exe så bat filen ser sådan her ud: attrib -h -s -r c:\windows\system32\logonui.exe
    copy c:\logonui.exe c:\windows\system32\


    men det virker ikke, hvad kan der være galt? :D tak


    hent et program der gør det for dig :)