de vil give mig et rolex!

Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
    Jeg har aldrig motaget sådan en. Men tager da gerne mod et rolex.

tør sku ikke åbne den :boxed: har sikket vildt meget med rolex at gøre

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    lol.. har jeg godt nok aldrig ser før.. jeg har lavet en helt ny email som ingen kender udover mine venner., så slipper man da for spam.

Det ska du ikk sige.. Jeg har aldrig givet min mail til firmaer der må gi den videre..
    Jeg fik stadig spam alle steder, undtagen li gmail der kun modtager 2 spams en gang imellem ;)

Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    prøv lige at se! dem fik jeg lige på et par timer her 8o og de er alle om det rolex...!?
    har i fået sådan nogen? :boxed:

hehe det er ikke kun dig - der kommer uhæmmet mange af dem der i dag - vi fik som min. 20 af dem inde på arbejde i en af vores mailbokse.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

tør sku ikke åbne den :boxed: har sikket vildt meget med rolex at gøre

ved man aldrig :) Måske omhandler den mail også noget brunt. ''Sport i 2'eren'' 8o

De mennesker må kede sig.

tjaa.. det er vel bare et program de har sat til at sende mails til alle dem den kender.. i dont know

Ja men hvem gider sætte et program til det? ikke mig!

nej for pokker! gå dog ud og spis en hindbærsnitte i stedet!

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Prøv lige at bevare en ordentlig tone. Tak !

Det skriver de sku da, alle her inden har da prøvet at modtage en mail hvori der står "Enlarge your penis"

• Jeg forstår slet ikke iden med spam... i starten da internettet stadigt var spæd kunde jeg godt tiltro folk at være dumme nok til at hoppe på den slags... men i dag hvor alle ved hvad spam er burde det da være formålsløst at sende dem ud? hvorfor bruge alt den energi på noget folk bare sletter uden at læse...

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Jeg forstår slet ikke iden med spam... i starten da internettet stadigt var spæd kunde jeg godt tiltro folk at være dumme nok til at hoppe på den slags... men i dag hvor alle ved hvad spam er burde det da være formålsløst at sende dem ud? hvorfor bruge alt den energi på noget folk bare sletter uden at læse...

Fed7haS

jeg tror der er de få ud af tusinde, som rent faktisk hopper på det. dem der er nye inde for computerverdenen, og som på mirakuløs vis har fået oprettet en mail :]