prøv lige at se! dem fik jeg lige på et par timer her og de er alle om det rolex...!?
har i fået sådan nogen?

de vil give mig et rolex!
-
-
Jeg har fået en.. Men mit microsoft outlook sørger for at skånne mine sarte øjne for spam
-
Har lige tjækket min ofir mail. der var godt nok 30 spam, men ikke noget om rolex
-
lol.. har jeg godt nok aldrig ser før.. jeg har lavet en helt ny email som ingen kender udover mine venner., så slipper man da for spam.
-
Jeg har aldrig motaget sådan en. Men tager da gerne mod et rolex.
-
Oprindeligt indlæg af Rhinoceros
Jeg har aldrig motaget sådan en. Men tager da gerne mod et rolex.
tør sku ikke åbne denhar sikket vildt meget med rolex at gøre
-
Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
lol.. har jeg godt nok aldrig ser før.. jeg har lavet en helt ny email som ingen kender udover mine venner., så slipper man da for spam.
Det ska du ikk sige.. Jeg har aldrig givet min mail til firmaer der må gi den videre..
Jeg fik stadig spam alle steder, undtagen li gmail der kun modtager 2 spams en gang imellem -
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
prøv lige at se! dem fik jeg lige på et par timer herog de er alle om det rolex...!?
har i fået sådan nogen?hehe det er ikke kun dig - der kommer uhæmmet mange af dem der i dag - vi fik som min. 20 af dem inde på arbejde i en af vores mailbokse.
-
Oprindeligt indlæg af ramaskriget
tør sku ikke åbne denhar sikket vildt meget med rolex at gøre
ved man aldrigMåske omhandler den mail også noget brunt. ''Sport i 2'eren''
-
Fik også et tons af dem.. indtil til jeg fik smidt "rolex" i vores spam-filter
-
De mennesker må kede sig.
-
De mennesker må kede sig.
tjaa.. det er vel bare et program de har sat til at sende mails til alle dem den kender.. i dont know -
Ja men hvem gider sætte et program til det? ikke mig!
-
Ja men hvem gider sætte et program til det? ikke mig!
nej for pokker! gå dog ud og spis en hindbærsnitte i stedet! -
Intet Rolex til mig heller, men * * fjernet * *stik den
-
Oprindeligt indlæg af Mazie
Intet Rolex til mig heller, men * * fjernet * *stik den
Prøv lige at bevare en ordentlig tone. Tak ! -
Oprindeligt indlæg af Bentzin
Prøv lige at bevare en ordentlig tone. Tak !Det skriver de sku da, alle her inden har da prøvet at modtage en mail hvori der står "Enlarge your penis"
-
mmmmm rolex
love the raw steel against my skin mmmmmm loooove
-
Jeg forstår slet ikke iden med spam... i starten da internettet stadigt var spæd kunde jeg godt tiltro folk at være dumme nok til at hoppe på den slags... men i dag hvor alle ved hvad spam er burde det da være formålsløst at sende dem ud? hvorfor bruge alt den energi på noget folk bare sletter uden at læse...
Fed7haS
-
Oprindeligt indlæg af Fed7haS
Jeg forstår slet ikke iden med spam... i starten da internettet stadigt var spæd kunde jeg godt tiltro folk at være dumme nok til at hoppe på den slags... men i dag hvor alle ved hvad spam er burde det da være formålsløst at sende dem ud? hvorfor bruge alt den energi på noget folk bare sletter uden at læse...Fed7haS
jeg tror der er de få ud af tusinde, som rent faktisk hopper på det. dem der er nye inde for computerverdenen, og som på mirakuløs vis har fået oprettet en mail :]