QuoteOprindeligt indlæg af Rhinoceros
De mennesker må kede sig.
eller også har de voldsomt mange Rolex-ure
QuoteOprindeligt indlæg af Rhinoceros
De mennesker må kede sig.
QuoteOprindeligt indlæg af ScratchY
Det tvivler jeg på;)
Jeg modta'r sgu aldrig noget, ikke engang spam...
Det her gamle billede må nok have været mit højdepunkt.
http://www.the-bobcat.dk/pics/viruses.jpg
Det er undrer mig er at du har fået en mail, hvor emnet er "bøssekarl". Vel ikke en fest der gik galt?
QuoteOprindeligt indlæg af axasion
Det er undrer mig er at du har fået en mail, hvor emnet er "bøssekarl".Vel ikke en fest der gik galt?
hehe jeg sad lige og tænkte det samme.
QuoteOprindeligt indlæg af Pejsen
hehe jeg sad lige og tænkte det samme.
hmmm... noget i den stil
no need to explain.. !
Haha, der står bøssekarl i din email? Du er vel ikke tilmeldt sådan noget frække noget.
dog ikke! det er en af mine venner :]
QuoteOprindeligt indlæg af Fed7haS
Jeg forstår slet ikke iden med spam... i starten da internettet stadigt var spæd kunde jeg godt tiltro folk at være dumme nok til at hoppe på den slags... men i dag hvor alle ved hvad spam er burde det da være formålsløst at sende dem ud? hvorfor bruge alt den energi på noget folk bare sletter uden at læse...
Fed7haS
Tror du vil blive overrasket over hvor mange der egentligt hopper på den.. Alt for mange, desværre..
QuoteOprindeligt indlæg af Fed7haS
Jeg forstår slet ikke iden med spam... i starten da internettet stadigt var spæd kunde jeg godt tiltro folk at være dumme nok til at hoppe på den slags... men i dag hvor alle ved hvad spam er burde det da være formålsløst at sende dem ud? hvorfor bruge alt den energi på noget folk bare sletter uden at læse...
Spam er skam en blomstrende industri.
Spam kan betale sig, fordi det er stort set omkostningsfrit. Spammeren behøver derfor ikke ærgre sig over, at 999999 ud af 1000000 modtagere ikke køber noget. I stedet kan han glæde sig over, at 1 ud af 1000000 køber noget.
Læs her om en journalist, som så at sige gik undercover og begyndte at arbejde for en spammer som udsendte ... TADAA ... Rolex-spam.
Artiklen handler mest om, hvorvidt det kan betale sig at klikke på unsubscribe-links. Der står dog også en masse om, hvordan hele arrangementet var skruet sammen, og så kan man danne sig et indtryk af, hvor stort det er.
Et par andre historier, jeg faldt over, mens jeg ledte efter ovenstående:
Meet Millionaire Spammer Jeremy Jaynes
Another Millionaire Spammer Story
Paid To Spam