QuoteOprindeligt indlæg af SeePee
Fuck hvor folk tuder over at messenger er ned et par timer... Telefonen er opfundet, der findes andet end msn.. tsk tsk
det koster også PENGE at ringe;)
Fuck hvor folk tuder over at messenger er ned et par timer... Telefonen er opfundet, der findes andet end msn.. tsk tsk
QuoteOprindeligt indlæg af Shooqer
Det koster også penge at sidde på internettet
Det koster også penge at sidde på internettet
nu kommer du lidt langt UD...
du kan jo sagtens surfer og skrive med folk på samme tid... de fleste i dag har bredbånd så det koster ikke andet end strøm og det du bruger din computer til er nok ikke KUN msn
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
nu kommer du lidt langt UD...
du kan jo sagtens surfer og skrive med folk på samme tid... de fleste i dag har bredbånd så det koster ikke andet end strøm og det du bruger din computer til er nok ikke KUN msn
det er jo ikke gratis bare fordi du ar bredbånd... desværre :]
det er jo ikke gratis bare fordi du ar bredbånd... desværre :]
om jeg sidder på 5 timer eller om jeg gør 500 timer??? koster det da ikke det samme
Nu tabte du mig sq.. forstår ikke rigtig hvad du mener med hvad du skriver... men f*** det.. gider ikke diskutere mere..
det kan vi jo herfra og til juleaften :]
QuoteOprindeligt indlæg af newbmodder
NOOOOOOh det måtte ikke ske til i dag, jeg står og skal invitere 20 til et net party i vinterferien og jeg kender ikke tlf nr. på halvdelen af dem:chain:
Send en mail? Hvor svært kan det være ..
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
om jeg sidder på 5 timer eller om jeg gør 500 timer??? koster det da ikke det samme![]()
Strøm har du jo ikke til en fast pris .. Så er du på 500 timer, vil det koste en del mere end 5 timer ..
burger det var ikke det jeg mente
jeg mente om jeg bruger nettet 5 timer eller 500 timer koster det mig stadig en hvis mængde penge om måneden... altså alt mellem 250-500 ( i store træk )
som jeg også har skrevet tidligere er forskellen kun ved hvor meget strøm man bruger... men hvor mange tænder computeren kun få at være på msn. tit laver man meget samtidig...
har stadig ikk msn lol
Nej min msn er sku også stadig nede, det er herre nederen, har den været siden 7 tiden
Men anyways... Jeg synes da også at det er !"#¤%&/ når det går ned... men jeg går da ikke fluks ind og laver en tråd... tjekker først i msn og ser hvad statussen er!!! Funtioner/Status (eller noget iden stil)..Men min pointe er at der findes andre chat rogs end MSN...
Men anyways... Jeg synes da også at det er !"#¤%&/ når det går ned... men jeg går da ikke fluks ind og laver en tråd... tjekker først i msn og ser hvad statussen er!!! Funtioner/Status (eller noget iden stil)..Men min pointe er at der findes andre chat rogs end MSN...
ofir chat? det er ellers et spændende sted *G*
QuoteOprindeligt indlæg af søndergård
Samme her... Man kan ikke engang tillade sig at klage - det er gratis...
præcis...og heller ikke forvente alt for meget...
QuoteOprindeligt indlæg af MvK
Blev også lige smidt af, hader det.. synes efterhånden den gør det ofte.. (eller hvertfald for meget)
Ja gir dig ret, men jeg går altså ikke tilbage til ICQ
Jeg har nu fint overlevet nedetiden.. Skype er kommet for at blive mennesker