Msn Nede?

Oprindeligt indlæg af SeePee
    Fuck hvor folk tuder over at messenger er ned et par timer... Telefonen er opfundet, der findes andet end msn.. tsk tsk :roller:

det koster også PENGE at ringe;)

Det koster også penge at sidde på internettet ;)

nu kommer du lidt langt UD...
    du kan jo sagtens surfer og skrive med folk på samme tid... de fleste i dag har bredbånd så det koster ikke andet end strøm og det du bruger din computer til er nok ikke KUN msn :D

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

nu kommer du lidt langt UD...
    du kan jo sagtens surfer og skrive med folk på samme tid... de fleste i dag har bredbånd så det koster ikke andet end strøm og det du bruger din computer til er nok ikke KUN msn :D

det er jo ikke gratis bare fordi du ar bredbånd... desværre :]

det er jo ikke gratis bare fordi du ar bredbånd... desværre :]

om jeg sidder på 5 timer eller om jeg gør 500 timer??? koster det da ikke det samme ;)

Oprindeligt indlæg af newbmodder
    NOOOOOOh det måtte ikke ske til i dag, jeg står og skal invitere 20 til et net party i vinterferien og jeg kender ikke tlf nr. på halvdelen af dem X( :chain: X(

Send en mail? Hvor svært kan det være ..

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    om jeg sidder på 5 timer eller om jeg gør 500 timer??? koster det da ikke det samme ;)

Strøm har du jo ikke til en fast pris .. Så er du på 500 timer, vil det koste en del mere end 5 timer ..

• burger det var ikke det jeg mente :)

jeg mente om jeg bruger nettet 5 timer eller 500 timer koster det mig stadig en hvis mængde penge om måneden... altså alt mellem 250-500 ( i store træk )

som jeg også har skrevet tidligere er forskellen kun ved hvor meget strøm man bruger... men hvor mange tænder computeren kun få at være på msn. tit laver man meget samtidig...

• har stadig ikk msn lol :))

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Men anyways... Jeg synes da også at det er !"#¤%&/ når det går ned... men jeg går da ikke fluks ind og laver en tråd... tjekker først i msn og ser hvad statussen er!!! Funtioner/Status (eller noget iden stil)..Men min pointe er at der findes andre chat rogs end MSN... :roller:

Men anyways... Jeg synes da også at det er !"#¤%&/ når det går ned... men jeg går da ikke fluks ind og laver en tråd... tjekker først i msn og ser hvad statussen er!!! Funtioner/Status (eller noget iden stil)..Men min pointe er at der findes andre chat rogs end MSN... :roller:

ofir chat? :D det er ellers et spændende sted *G*

Oprindeligt indlæg af MvK
    Blev også lige smidt af, hader det.. synes efterhånden den gør det ofte.. (eller hvertfald for meget) :(

Ja gir dig ret, men jeg går altså ikke tilbage til ICQ :D