Jeg viste det. Aids kommer fra pingvinerne

Pingvin sex
-
-
Undrer mig lidt her. Ikke så meget over artiklen. Hvis han-pingviner har lyst til den slags er det sgu OK med mig.
Undrer mig mig dog mere over de love GrillRotten diskede op med.
På den anden side kan det ikke overraske når man kan få erstatning fra producenten af en microbølgeovn fordi katten døde da man prøvede at tørre den i den. Stod der ikke noget om i manualen. -
Ens kæledyr er som ejeren, så må pingvinernes ejer sgu være bøsse.
Fy for den.
-
hah, nice
-
Oprindeligt indlæg af Pow
Ens kæledyr er som ejeren, så må pingvinernes ejer sgu være bøsse.Fy for den.
En pingvin er jo ik et kæledyr.. De er fra en zoologisk have.. Så skal alle ansatte i den zoologisk have være bøsse?Hva fanden ville du gøre hvis alle kvinder lige pludselig forsvandt? Rive den af til den faldt af?
-
Oprindeligt indlæg af origin
En pingvin er jo ik et kæledyr.. De er fra en zoologisk have.. Så skal alle ansatte i den zoologisk have være bøsse?Hva fanden ville du gøre hvis alle kvinder lige pludselig forsvandt? Rive den af til den faldt af?
noget i den stil ja.. ellers kunne pingvinerne vel hjælpe lidt til med deres bløde luffer -
Fuck hvor grineren !!!
Ang. de sex love så er jeg ret sikker på det er forbudt at pollere boldtræet i visse asiatiske lande
-
Oprindeligt indlæg af origin
Jeg ville skyde mig selv.
Zoologisk have, what ever. De står jo bare og ser grimme ud ligesom husdyr.