Hvor skal de små klip hen?

• Halløj folkens :D

Er Mods begyndt at flytte små filmklip osv over i film og musik? Eller er det bare mig?

Eftersom klippene ikke omhandler 'film og musik', lyder det ret ulogisk i mine ører. Synes det er ret forvirrende. Var det filmtrailers osv. ville det da give mening. Men kunne da godt tænke mig at vide om jeg er den eneste der tænker sådan.

Take a vote.

• Jeg synes at små "film" klip hører til i Offtopic,da mange af dem der bliver postet her,jo mere eller mindre ikke har noget med film at gøre,og synes derfor at disse er Offtopic relateret :D

Oprindeligt indlæg af icemann
    Jeg synes at små "film" klip hører til i Offtopic,da mange af dem der bliver postet her,jo mere eller mindre ikke har noget med film at gøre,og synes derfor at disse er Offtopic relateret :D

Jamen hvem flytter dem så? Det er altså ikke en aftale I moderatorer har indbyrdes?

Oprindeligt indlæg af Torque

Jamen hvem flytter dem så? Det er altså ikke en aftale I moderatorer har indbyrdes?

Kan ikke lige svare dig på hvem der flytter dem,og nej det er ikke en aftale der er indbyrdes,ikke så vidt jeg ved.
    Du kan Evt. prøve og skrive en PM til Lasse ell Martin og forhøre dig ;)

• Enig med jer andre, de små klip hører da klart til i Offtopic, fremfor i Film & Musik.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Det kan man sgu da kalde enighed - og selvfølgelig skal de i OT. Det er jo i tant-og-fjas afdelingen... ;) - (klippene altså)

• Som du jo selv skriver, så er det film-klip og da der er forskellige fora til hver deres område og et af dem hedder Film og musik. Så er det vel nærliggende at filmklip ligger der. Nu når der mulighed for, at de kan findes et specifik sted. I stedet for, at de skal blandes med lektiehjælp, afstemninger om den ene mere el. mindre relevante ting, "Se min nye scooter" el. "hvad fik du at spise i går" osv. osv.
    Div. filmklip er vel også en slags kultur ! Lige som spillefilm og musik er.

"Film og Musik" er stedet, som har med lige netop disse specifikke ting at gøre. Og film er jo andet en lige dem der vises i biffen/fjernsynet. Film og musik er jo heller ikke begrænset til kun lige dette. Hvis det er, så vil jeg da gerne lige vide hvor det står. For har ikke kunnet finde det selv, nogen steder.
    Det er også en unik chance for, at der kommer flere brugere i vores kuturelle del af tweak.dk.
    Samtidig så er det også mere overskueligt, at tingene hører til i deres respektive fora. Det er derfor at der er forskellige fora med hver deres specielle område.

Og ja - der er "bare" mig - der har flyttet nogle filmklip origin. Ved ikke hvad du mener med det. :rolleyes:

• Jeg er ikke enig og er som afstemingen siger, bestemt ikke alene.

Ja, jeg ved godt det er et filmklip, men det er ikke nogen film. Så skulle vi jo osse have et forum der hedder 'billeder', til dem som vil poste billeder af f.eks. deres Casemods, istedet for at poste det i Casemod-sektionen. Det andet er slet ikke logisk.

Trådene skal jo for pokker da inddeles efter emne, og ikke hvilket medie de indeholder. Ellers vil man da aldrig kunne finde det man søger.... et ret spændende koncept der..

Oprindeligt indlæg af Torque

Jeg er ikke enig og er som afstemingen siger, bestemt ikke alene.

Ja, jeg ved godt det er et filmklip, men det er ikke nogen film. Så skulle vi jo osse have et forum der hedder 'billeder', til dem som vil poste billeder af f.eks. deres Casemods, istedet for at poste det i Casemod-sektionen. Det andet er slet ikke logisk.

Jeg har også svært ved at følge din (og andres) logik vedr. dette emne. IMO så er den præget af, at nu er der lige pludselig blevet ændret lidt i de sædvanlige rytmer hos en del brugere. Så skal der laves afstemning - og vi skal til at, diskutere om det mods gør er rigtig eller forkert.
    Men nu er det jo ikke kun lige logikken det handler om i dette tilfælde. Det er også et spørgsmål om at få tingene skilt/delt så det er mere overskueligt. Også for os moderatorer.
    Kan sige - at der er mange fejlplacerede tråde (ikke bare filmklip) hver eneste dag.

Har lidt svært ved at se, hvad meningen er med denne poll. Slå os mods oven i hovedet med den eller er det bare tidsfordriv ? Kunne dette lille problem ikke være ordnet ved hjælp af PM til Martin el. en af os andre. ?
    Edit: Synes du ska' spare dine spydigheder ! De appelerer ikke ligefrem til en fornuftig disput !

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Jeg har også svært ved at følge din (og andres) logik vedr. dette emne. IMO så er den præget af, at nu er der lige pludselig blevet ændret lidt i de sædvanlige rytmer hos en del brugere. Så skal der laves afstemning - og vi skal til at, diskutere om det mods gør er rigtig eller forkert.
    Men nu er det jo ikke kun lige logikken det handler om i dette tilfælde. Det er også et spørgsmål om at få tingene skilt/delt så det er mere overskueligt. Også for os moderatorer.
    Kan sige - at der er mange fejlplacerede tråde (ikke bare filmklip) hver eneste dag.

Har lidt svært ved at se, hvad meningen er med denne poll. Slå os mods oven i hovedet med den eller er det bare tidsfordriv ? Kunne dette lille problem ikke være ordnet ved hjælp af PM til Martin el. en af os andre. ?
    Edit: Synes du ska' spare dine spydigheder ! De appelerer ikke ligefrem til en fornuftig disput !

Den sædvaneligt rytme som du snakker om, har jo netop fungeret fint, og jeg ser heller ingen grund til at ændre det .. Og det er jo så heller ikke blevet ændret før du kom til som Mod .. Dette er ikke for at banke dig oveni hovedet eller noget som helst i den retning, men som afstemningen tydeligt viser, er det jo ikke kun Torque der mener det er underligt .. Min mening om dig som Mod, kender du desuden allerede ;)

Jeg har svært ved at se logikken i, at små filmklip m.v. bliver flyttet til film og musik, men jeg har så også samme opfattelse som Torque når det kommer til det punkt ..

Selv har jeg efterhånden flere gange opfordret til, at der bliver lavet en tråd hvor folk så kan smide deres små film .. Det vil betyde, at folk ikke vil oprette en ny tråd hver gang, og overblikket vil IMO være noget større end det er nu, hvor der sidder en enkelt mod og flytter trådene ..

Oprindeligt indlæg af Burger
    Den sædvaneligt rytme som du snakker om, har jo netop fungeret fint, og jeg ser heller ingen grund til at ændre det .. Og det er jo så heller ikke blevet ændret før du kom til som Mod .. Dette er ikke for at banke dig oveni hovedet eller noget som helst i den retning, men som afstemningen tydeligt viser, er det jo ikke kun Torque der mener det er underligt .. Min mening om dig som Mod, kender du desuden allerede ;)

Jeg har svært ved at se logikken i, at små filmklip m.v. bliver flyttet til film og musik, men jeg har så også samme opfattelse som Torque når det kommer til det punkt ..

Selv har jeg efterhånden flere gange opfordret til, at der bliver lavet en tråd hvor folk så kan smide deres små film .. Det vil betyde, at folk ikke vil oprette en ny tråd hver gang, og overblikket vil IMO være noget større end det er nu, hvor der sidder en enkelt mod og flytter trådene ..

Det er jo ren poisi det der :)
    Kunne ikke sige det bedre selv. Kan ikke se hvorfor de lige pludselig skal flyttes ind under "Film og musik", når vi alle godt ved at små sjove klip altid har været under "Off topic"

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Spydigheder? Tager du det her personligt?

Jeg dunker jer ikke oven i hovedet. Synes bare det var en sær måde at dele det op på, og ville gerne høre andre ad hvordan de mener det skal være. Poll'en burde jo egentlig være en hjælp til jer, så I kan se hvordan Tweak.dk's brugere gerne vil have forummet opdelt - og er det ikke det det hele handler om? Hvis 95% af brugerne på Tweak.dk vil have en sådan inddeling, er det så ikke sådan det skal være? Det er brugerne der holder liv i Tweak.dk, ikke moderatorerne. Desuden lyder det ikke som om det er en inddeling der er blevet snakket om blandt tweak.dk crewet.

EDIT: Iøvrigt kører man med denne inddeling på alle andre forums jeg har været på. Mobildebat.dk Totalkaosperformance.com osv osv har alle samme inddeling. Så hvorfor skal Tweak.dk være anderledes.

Oprindeligt indlæg af Bentzin
    [quote]Oprindeligt indlæg af Torque
    Og ja - der er "bare" mig - der har flyttet nogle filmklip origin. Ved ikke hvad du mener med det. :rolleyes:

det eneste jeg mente med det var at du (og stortset den eneste) flytter tråde hehe, og i stort stil 8o

Men ka da godt være det er små film, men synes alligevel ik de hører til under film & musi, så bare fordi du er mod, så kunne du godt bøje dig i støvet for flertallet. mods har ik altid ret..

• off-topic helt klart... kan der IMO overhovedet ikke herske tvivl om!

hvis det er en lille trailer for en film, så er det "film og musik".

er det en der spiller med kugler på et klaver, så er det "off-topic".