Pinocchio - Vores stats minister.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeps - bevares ;)


    Ja, nogen perfekt statsminiter er han vel ikke, men jeg synes nu ikke han har været så slem til at lyve. De ting han har lovet dem ahr han da holdt ?


    Ja nogle af dem og så er der - imo - noget lusk omkring Irak-krigen og berettigelsen i at vi deltager som besættelsesmagt ! Men det er der nok mange meninger om. Synes bare det gi'r en dårlig smag. Er ikke stolt over det ihf.


    Sorry for "Provo"-signaturen, men det er jo valgdag i dag. Skal nok fjerne den senere på dagen.


    Ups - må vist hellere komme til køjs - opdagede lige at klokken er løbet fra mig - igen igen. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeps - bevares ;)


    Ja, nogen perfekt statsminiter er han vel ikke, men jeg synes nu ikke han har været så slem til at lyve. De ting han har lovet dem ahr han da holdt ?


    Jeg synes da det er betænkeligt at de ikke vil stå ved de ting der er sket. At der er skåret i støtten til skolerne, at han går imod samtlige vismænd med sine planer osv.
    Der har socialdemokraterne i det mindste et nogenlunde holdbart forslag.
    Anyways jeg stemte ikke på nogen af dem - som sagt har ingen af dem gjort det godt nok ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Synes den er rigtig god. Passer også meget godt - IMO. 8) Så'n er vi jo så forskellige og heldigvis for det. ;)


    Syntes også at plakaten er rigtig god.. :).. Og nice signatur Binzin :cheers: ....


    Og hvis folk er interesseret i at vide det, er jeg Øer.. :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]