WoW i butikkerne den 11. feb

  • Ja, som overskriften siger, kommer wow den 11 feb. Jeg kan ikke vente med at komme igang, der er jo lidt mere at kæmpe for end i betaen:)


    Så ville jeg lige spørge, man skal ikke have det forudbestilt eller noget, vel? Ej, det skal man vel ikke?

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Ja, som overskriften siger, kommer wow den 11 feb. Jeg kan ikke vente med at komme igang, der er jo lidt mere at kæmpe for end i betaen:)


    Så ville jeg lige spørge, man skal ikke have det forudbestilt eller noget, vel? Ej, det skal man vel ikke?


    Jo jeg har bestilt 3 hvis nu vennerne glemmer det :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Du skal ikke forudbestille det, da det udkommer ligesom alle andre spil og der derfor burde være kopier nok i butikkerne.


    hmmm tror sq det bliver revet væk.
    Jeg er glad for at jeg har en pre-order.
    Var lige nede og spørger om det nu også var nok til at være sikker på at man fik det d. 11. . Det var det!!


    jeg kan kunne gisne om hvor mange timer jeg kommer til at sidde foran skærmen den week-end....
    8o


  • Half-Life 2 eller The Sims 2, som der blev solgt virkelig mange af på udgivelsesdagen, blev ikke udsolgt. Butikkerne køber som regel kopier nok ind, da de jo også bliver solgt over de næste par år ihvertfald.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile



    Half-Life 2 eller The Sims 2, som der blev solgt virkelig mange af på udgivelsesdagen, blev ikke udsolgt. Butikkerne køber som regel kopier nok ind, da de jo også bliver solgt over de næste par år ihvertfald.


    Ja, jeg håber da du har ret. Damn hvis jeg ikke for WoW. Jeg begynder at græde:D Men hvad er det så for noget pjat med det kredit kort noget? Da jeg købte pre-ordre skulle jeg bare sige hvor jeg boede og hvad mit telefon nummer er, men det er nok noget mere andereles ved den fulde version

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet en gang, sidst af p3t3r ().


  • Hehe ja. Det ender med min far tager nettet. Kommer til at sidde online in azeroth day after day:D
    Og der er jo også snart ferie igen:)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skraap
    jeg skulle også helt sikkert have det, hvis man ikke skulle betale ~100kr om måneden for det :S


    Hehe, jeg forstår godt hvad du mener. Men så længe pengene går til Blizzard kan jeg ikke se noget galt i det:D

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    var det virkelig nødvendig med endnu en tråd?


    Tja.. Nu udkommer det jo.. De tråde der var før var jo den rene pest, fordi alle spurgte hvornår det kom. Nu kommer det den 11.
    Ville sørge for alle skulle blive opdateret:)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Gider sq ik betale 100 kr pr måned for at spille.... Det er et latterligt koncept at man først køber rettighederne til spillet for derefter at købe retten til at spille på månedsbasis.. lid ligesom FF X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Gider sq ik betale 100 kr pr måned for at spille.... Det er et latterligt koncept at man først køber rettighederne til spillet for derefter at købe retten til at spille på månedsbasis.. lid ligesom FF X2


    FFx2? Du mener vidst FFXI


    Og ja, det re det samme koncept som i stort set alle mmorpgs..
    Jeg skal have det på dagen, som jo er en fredag, og nøj hvor der skal spilles hele den ferie!!

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Gider sq ik betale 100 kr pr måned for at spille.... Det er et latterligt koncept at man først køber rettighederne til spillet for derefter at købe retten til at spille på månedsbasis.. lid ligesom FF X2


    jammen velkommen til mmorpg's sådan har det været i en del år nu at man skal betale hver måned for den slags online spil

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    jammen velkommen til mmorpg's sådan har det været i en del år nu at man skal betale hver måned for den slags online spil


    Tja sådan er det jo vel.. måske lidt dyrt, men whatever.. Hvad betyder mmorpg egentligt præsis? :P har fri hver fredag, så står nede foran EBgames på dagen og venter på den åbner :D

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W