• Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Tak jeg ved det godt, Du kan tro den vækker opsigt når jeg tuller rundt i aalborg fordi mange tror det er en motorcykel.
    Dog er der på min monteret et HEHO Manston tun kit så den rykker på baghjul ved fuld gas.


    Den kan forresten også fåes med en 250 ccm motor :D


    Har aldrig været vild med den slags, men må da indrømme at den ser ret fed ud.. :)
    I øvrigt, husk lige at sætte quoten OVER din egen tekst ;)

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • He he ok det skal jeg huske til næste gang jeg quoter noget :cheers:

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rolex


    he he du kunne jo komme og hente en :))


    Er det nogen du bare giver væk?

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().


  • Der er også den her:
    PUCH = Pukkel Ud Cykel Hjem
    :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    I er helt galt på den. her er scooteren du skal have, og desuden så findes der vist nok kun 5 stk i landet.Deriblandt er jeg selv den lykkelige ejer af en.
    Har haft 3 scootere og denne slår bare alt andet i køreglæde, folk glor og tænker hva faen er det for en he he, samt du kan voldtune den..


    Min egen kører 105 KM/T



    der er da mere end 5 i DK der har en italjet dragster, de ser fede ud men det er altså ikke den vildeste motor der sider på den, piaggio's hyper2 er noget bedere til at tune ;), og hvis du har fuldt hebo manston på kører den også noget mere end 105km/t.
    Så hvis du skal havde en scooter de kan vold tune ville jeg vælge en nrg :) eller måske en ditech pga. det er en fin LC at tune

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k



    der er da mere end 5 i DK der har en italjet dragster, de ser fede ud men det er altså ikke den vildeste motor der sider på den, piaggio's hyper2 er noget bedere til at tune ;), og hvis du har fuldt hebo manston på kører den også noget mere end 105km/t.
    Så hvis du skal havde en scooter de kan vold tune ville jeg vælge en nrg :) eller måske en ditech pga. det er en fin LC at tune


    Du vil simpelthen tune en Ditech? Hehe... Ikke for noget, men min bror har én og det er simpelthen det mest umulige lort at tune... Der er ét kit fra Malossit du kan sætte på, og ét kit fra Polini.... -Desuden yder begge kit ikke meget mere end 8-10hk... Men til "let" tuning er den udemærket... Bare en ny elektronisk styrebox og den render 80-90km/t...


    Men selvom at det "kun" er styrboxen der bliver ændret, så har politiet altså ingen problemer med retmæssigt at konfiskere de ulovlige dele, som de jo skal.


    Fordelen ved en Ditech er så til gengæld at den er vold fed og kan blive endnu federe...


    Min brors:
    http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10028

  • synes nu ikke min m8 havde nogen problemer med at tune sin ditech men ville dog helt klart vælge Nrg'en til tun ;) sagde nu heller ikke noget om vild tunning til ditech

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k



    der er da mere end 5 i DK der har en italjet dragster, de ser fede ud men det er altså ikke den vildeste motor der sider på den, piaggio's hyper2 er noget bedere til at tune ;), og hvis du har fuldt hebo manston på kører den også noget mere end 105km/t.
    Så hvis du skal havde en scooter de kan vold tune ville jeg vælge en nrg :) eller måske en ditech pga. det er en fin LC at tune


    Ja men i mit kit der mangler jeg tunrør samt større karburator, så med kun cylinderkit samt vario der synes jeg 105 på rullefelt er temmelig godt.

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Jeg startede med at købe cylle kittet og vario samt hebo kobling, og ville så se hvordan kørte med de3n originale udstødning. Til min store glæde så kørte den super efter vi fik fjernet begræmsningen inde i forrøret. Det fede ved det er at når jeg kører pænt inde i byerne så lyder den stort set lovlig :T Men ikke når jeg lukker op for gassen så kan man godt høre den er ret vild:D
    Var til scootertræf i aalb på et tidspunkt hvor jeg kørte mod en toptunet PGO og den kunne sgu ik følge min hverken i acc eller tophastighed indenfor den længde vi kørte over.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    hmm køre den så ikke pænt mærkeligt uden tun udstødning 8o

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    hvad havde du regnet med en PGO! den er jo kun sin pris værd i skrot! btw. smider du ikke nogen billeder af svinet?



    he he ja ja ja, fyren fortalte mig også inden racet at hans var målt til 120 km/t, men ak ak det er vist mange dage siden den kørte det :]


    Jo smider nogle pics imorgen, der er for mørkt til at tage nogle af den nu, eller rettere de er ik så gode nu, men smider da lige et op for at tilfredsstille dig makker :cheers:

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    den er sku fed nok i sort ville dog ønske de havde smidt nogen andre fælge på de er ikke for kønne :/ og så nogen lidt støre nogen også



    hmm tjeh jeg har nu ik kunne finde andre fælge til den her i dk, men måske blir de sandblæst til sommer og så lakeret om. Der er da 15" fælge på den?? fåes de større på andre scootere??

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz



    hmm tjeh jeg har nu ik kunne finde andre fælge til den her i dk, men måske blir de sandblæst til sommer og så lakeret om. Der er da 15" fælge på den?? fåes de større på andre scootere??


    er de ikke 13" bagpå "10 foran??