Vis jeres Desktop

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie


    hende til venstre, damn hendes jader ser vandskabte ud :D


    hmmm synes nu de ser ret naturlige ud.. måske er problemet at de ser ægte ud?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ


    Jeg kan godt lide dit Recycle Bin ikon.. Kan du ikke lige smække det op? :P


    deef.dk/mixed/cool_icons.rar



  • øhhm nu må jeg sgu indrømme jeg er forviret hva støder dig lige ved et natur billede? :boxed: altså kan se du skriver afghanistan mene kan ikke se hvordan det skulle hænge sammen med mit baggrund, Var såment ikke for at støde nogen på nogen måde eller genere folk jeg postede mit skrivebord med det baggrund. Akja og mig der troede det var et ganske almindelig natur billede! og hvis det er mig du hentyder til at være mindreårig så er jeg altså 18 hehe. Men hvis det absolut støder folk synes jeg da en administrator skal fjerne det

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind



    øhhm nu må jeg sgu indrømme jeg er forviret hva støder dig lige ved et natur billede? :boxed: altså kan se du skriver afghanistan mene kan ikke se hvordan det skulle hænge sammen med mit baggrund, Var såment ikke for at støde nogen på nogen måde eller genere folk jeg postede mit skrivebord med det baggrund. Akja og mig der troede det var et ganske almindelig natur billede! og hvis det er mig du hentyder til at være mindreårig så er jeg altså 18 hehe. Men hvis det absolut støder folk synes jeg da en administrator skal fjerne det


    Det var ikke dit billede/baggrund - som havde sammenhæng med mindre-årige. Men derimod at hans meget lidt påklædte dame, blev lavet om til link. Fordi nogen havde noget imod det, da der er mindreårige, som frekventerer vores fora. Har snakket med ham over PM. ;)

  • nå hehe. Men han blev åbenbart stødt over min baggrund af en eller anden årsag

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    nå hehe. Men han blev åbenbart stødt over min baggrund af en eller anden årsag


    Det var ironisk ment. Der er sq et fint landskab du har der. Mit "sure" opstød var reelt ikke personligt rettet på dig men på situationen.
    men smid da lige et link til dette underskønne landskab, for det ser da flot ud.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grumme Gris
    Bare en skam at jeg bruger xp. Er der nogen som har nogle opdaterede links?


    Prøv at kig på http://www.deviantart.com eller http://www.wincustomize.com.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • En lille bøn - endnu en gang. Kan i ikke rezise
    jeres store flotte billeder eller bare linke til dem,
    da det jo ikke er alle der har store skærme/opløsninger.
    Faktisk er det ret få der har det.
    Lidt besværligt for dem, som skal sidescrolle hver gang de skal bruge knapperne til højre.
    På forhånd tak. Ved godt at mange har fulgt den første opfordring.


  • og definationen af små er?


    1024*768 ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    og definationen af små er?


    1024*768 ?


    800*600 eller mindre fik jeg på et tidspunkt af vide ... Og det er jo egentlig en meget passende max-størelse hvis det skal se ordenligt ud på de fleste skærme.


    Ellers så er det jo bare at linke ... Kan vi alle jo blive nød til hist og her ....