Adata pc 4800

  • A-data PC4800 er også med TCCD chips. De bruger dog den nye og bedre 440-model, så hvis du giver RAM 3.1v eller noget, skulle det være muligt at komme lidt højere op - hvis det da er RAM, som stopper dig!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang


    Tror ikke at du skal regne med at de Adata pc4800 vil arbejde ved højere Volt end 2.8V :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NordVang


    hvad er iden i at gentage dig selv


    alle tccd ram kan klare høje volt hvorfor skulle
    a-data så ikke det ?


    kan desværre ikke teste mime ved højre end 2.85
    da asus er nogle tøsegrenge og ikke tør give brugerne mere volt at arbejde med.


  • lav dog et VIO mod :D


  • Ps: det var nemmest !


    Har testet 2 x 512 og 2 x 256 stænger og ingen af dem ville starte på V over 2.8 !


    Ps: Der var ingen af dem ,der kom over 285 fsb dual og ingen af dem kom op på 300 fsb uanset om det var en stang ad gangen !
    Vis mig et screenshoot af det ,med at de tager fx. 3.1V

  • He he + der !
    Vil bare ha`2 x 256 PC4800/DDR600 ,der vil 300 fsb 3-4-4-8 : )


    Ahh !! Måske skal timing`s sættets hårdt med over V !

  • de adata ram jeg har og har prøvet crasher hvis jeg giver dem over 2.8v også er det ligemeget om jeg køre 200 mhz på dem lidt underligt men tror der må være en V begranser i spd`en eller noget


    men er nu super glad for dem aligevæld ;)

  • Øhh jeg er ikke helt inde i RAM men er A-data ikke "billig" ram... alså i forhold til CORSAIR f.eks....



    hvis ja hvad ville i tage?
    A-DATA 512Mb DDR-DIMM PC4800


    CORSAIR Xms PC4000 DualChannel? :))

  • Jo det kan man godt sige ,det er dog ram der er rigtig gode i forhold til prisen :)


    Komme jo også an på hvilket system de skal køre på !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -:[CC]:-
    de adata ram jeg har og har prøvet crasher hvis jeg giver dem over 2.8v også er det ligemeget om jeg køre 200 mhz på dem lidt underligt men tror der må være en V begranser i spd`en eller noget


    men er nu super glad for dem aligevæld ;)


    hvad ville du foreslå de skulle gøre ved den spænding de begrænsede væk så?
    Tror du ville få nogle hede stænger ved over 2.8v så ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mat.dk
    jeg har lige købt nogle adata pc 4800 til min athlon 64 jeg køre lige pt 300fsb jeg kan ikke køre mere på mit a8v desværre jeg tror ellers godt de kan mere køre lige pt 9x300 det køre utrolig godt :)


    [Blocked Image: http://www.jadeterdaklart.dk/stenda.JPG]


    637% i båndbræde er nok lige i overkanten af ,hvad jeg vil sammenlignens med : )