WoW Chars

Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Wauw, har lige set en fílm hentet fra boomtowns hjemmeside. Der er nogle level 60'ere der vil klare Onyxia(Level 500 drage har jeg hørt) De får den vidst ned på omkring 65%, rimeligt vildt, men så sker der noget som dræber dem alle :D

Her er link hvis der er nogle der skulle være interesseret.

http://download.boomtown.net/d…les/art.view.php?id=61352

troede det var ned på 75%?

Synes det er til grin at de sætter sådan nogen høje med i spillet... Det er jo plat at 120 lvl 60'ere ikke kan tage Onyxia... Et fuldt Raid party med lvl 60 kan ikke tage hende...

Oprindeligt indlæg af købkøb

troede det var ned på 75%?

Synes det er til grin at de sætter sådan nogen høje med i spillet... Det er jo plat at 120 lvl 60'ere ikke kan tage Onyxia... Et fuldt Raid party med lvl 60 kan ikke tage hende...

hmm.. jeg kan regne ud du ikke har spillet MMORPG spil før??
    lad mig sige det sådan her.. i DAoC (dark Age of Camelot) der når man skal dræbe den såkaldte drage.. så skal man nok være noget med ca min 13 groups osm består af 8 mennesker i hver group.

Så et raid på 8 groupper, med 5 i hver er jo ingen ting.. måske 2 raids groups og så har du nok klaret onyxia.. og nu skal det lige siges.. RAIDES SKAL VÆRE GENNEM TÆNKT!!!!

så vidt jeghar lært. skal healer og rezzer ikke bruge deres mana på at heale folk.. fordi at det bruger for meget mana.. men der i mod skal de tage deres Mindste rez, og rezze alle folk når de dør.. på den måde beholder de mana og de rezzer folk som så regainer liv hurtigt.. selvom de dog ikke behøver health da de dør så hurtigt alligevel..

håber i forstår :P hehe

men en raid group ville jeg heller ikke mene var nok til at nakke Onyxia.. og stadig købkøb.. 500+ stor for et random tal, som Blizzard bare ikke vil fortælle hva lvl de er.

• hmmm den taktik med ikke at heale og bare rezze med dit midste rez, lyder ret underligt i mine ører...

priest mindste rez er 10sek castening time... og de kommer op med 70hps... og hvis den drage har en eller anden form for en lille / stor AE spell... så er de 70hp ingen ting og de vil dø...

main tanken skal ha heals for ellers ville den jo bare nakke ham i nogle få slag.. og starte at nakke rogs / mages og andre som har lave god dps på den..

hvis i siger den er lvl 500... så vil ingen jo kunne lande nogle spells på den overhovde + ingen vil kunne ramme den med melee, jeg tror mere på en lvl 75

hvis man har en del priest ville jeg sette en greater healing chain igang så der landet et greater heal hver 0,5sek eller noget... + alle andre der har heals skulle bare chain caster deres hurtige heals...

jeg tror på at man godt kan tage den dragon med 1 raid gruppe... bare ikke endnu.. folk er har ikke godt nok gear endnu.. folk har nok ikke lavet de helt hardcore guilds endnu... det kommer... når alle i en guild har noget af det bedste gear de kan få og har de rigtige talents så tror jeg helt sikkert på at man kan tage den med 1 raid gruppe..

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Rettet en gang, sidst af Evilbone ().

• omg.. lol.. ikke noget med alt det gear og guild pjat..

har du ikke lagt mærke til at heal tar ENORM aggro??

hvis du har 10 preist til at stå i baggrunden og heal og den har en AE dot, spell af en form. så er alle Priest døde.. hmm hva skal vi så gøre?? det med at de har lav hp.. ja ? så kan du heale dem en gang. så er de healed...

og det med at heale en main tank?? NEJ!!! det kan du sku da ikke når en mob slår 3 gange så er tanken død.. og hvis du healer så hurtigt for at holde ham i live det er = no mana, og FULL aggro.. = DEATH!!

du kan ikke sætte healers til at heale hele tiden.. = Aggro= DEATH.

det med at rogues og mages osv for aggro ja?? mange vil komme til at dø... men hvis du så rezzer og palas har deres auras. så overlever du faktisk i længden.. troede virkelig ikke det her kunne diskuteres, når man ved at HEALS tar så meget aggro som de gør..

• du spiller vist ikke en priest ?

Subtlety - 5/5 points
    Reduces the threat generated by your healing spells by 20%.

og så er det lige spellen fade... og hvis du så har en tank med nogle gode weps som laver meget agro skal du nok kunne holde ham oppe... eller viller der jo ikke værer nogen grund til at ha en warrior i spille overhovdet...

og så er det jo at du kan du kan caste fra lang afstand... og derved ikke få den AE... 40 yards er lang for spells !

men du mener alså at de eneste er at gører er at bare lade folk dø og løbe rundt og rezze folk (igen her, hvis der var en AE ville alle rezzerne blive ramt af den og så bliver du nød til at heale dem )... og wow... pallys kan godt nok nå at regen meget af deres hps på deres tid i shield + de kan nå at lavet en masse dps :roller:

Oprindeligt indlæg af denully
    nu har jeg ikke fået læst det hele.

men der er da ingen ting galt i at have lidt udfordring i spillet...... ????

og Healers Tag MEGET aggro med hver heal de laver.

jep vi tager meget agro ved heals... men den agro skal warriors kunne holde ellers er der ingen grund til at de er der... en wars job er at få smæk og holde agro...

• Evilbone, som jeg skrev er det bare noget jeg har hørt, altså det den er level 500:) Så jeg ved ingenting, synes bare det er lidt spændende

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Evilbone, som jeg skrev er det bare noget jeg har hørt, altså det den er level 500:) Så jeg ved ingenting, synes bare det er lidt spændende

hehe jep :) jeg ved sku heller ikke rigtigt noget om den... men jeg glæder mig meget til jeg selv skal nakke den en dag :)

• jeg tror stadig ikk på det... hvis man prøvet at kaste / melee på et mob som bare er 10lvl højere end dig, kam man næste ikke lande noget slag eller spells... og hvis den drage så er 440lvls højere... tror bare ikke på det hehe

Oprindeligt indlæg af Evilbone
    hmmm den taktik med ikke at heale og bare rezze med dit midste rez, lyder ret underligt i mine øjene...

:))

Edit:
    Ps.

Uddrag af webzinet "Photics", blad nr. 2
    AGGRO - The term used to describe a computer-controlled character, which has become "aggressive". Context: "Don't aggro the MOBs, you Noob!" Typically, controlling aggro is key in MMORPGs. Not only do you want to make sure your party isn't attacked by too many monsters at one, but you also want to control who in your party is being attacked.

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter

hahha oops :O

Oprindeligt indlæg af Evilbone

hahha oops :O

Haha, den var god:D
    Forstår godt at du ikke tror den er level 500 p.g.a dit og dat, men tror du ikke dens level-skills eller hvad man kalder det, er anderledes? Snakker måske lidt langt ude :roller:

EDIT: Arh, Evilbone, du er altså genial!:D "lyder ret underligt i mine øjene... " Kan ikke stoppe med at grine :))

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Rettet en gang, sidst af p3t3r ().

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter

Edit:
    Ps.

Ok, mange tak :)