Hvor mange her inde bruger egentlig SKYPE ? ... kom lige til at tænke over det ...

-
Er ikke endu, men her på kontoret har vi lige bestilt en erhvervs-løsning med ip-telefoni, så det bliver lidt spændene at se om det virker når det kommer
-
Skype er fedt! Helt klart! Mange fra min klasse og jeg snakker der altid.
-
synes det er lidt mærkeligt at skype ligepludselig er blevet populær
har brugt det i mange måneder eller er det år
-
Bruger det i perioder
QuoteOprindeligt indlæg af mrflashbag
synes det er lidt mærkeligt at skype ligepludselig er blevet populærhar brugt det i mange måneder eller er det år
Det er vist først nu folk har spørret øjnene op for ip-telefoni..Der er jo os li blevet lavet en Skype telefon
Det gir sikkert en del reklame
-
Bruger det en gang imellem det er sq nice nok, at lyden går så rent igennem. Det er da også rart nogen gange at få en stemme i røret end som bare nogle bogstaver
-
Oprindeligt indlæg af mrflashbag
synes det er lidt mærkeligt at skype ligepludselig er blevet populærhar brugt det i mange måneder eller er det år
...
... Øhh ... Hvordan bliver ting mon "populære" ?...
... Kom lige til at tænke på hvor mange der var brugere af dem fra Tweak da jeg sad og snakkede med en gammel arbejdskollega og guidede ham igennem hvordan SKYPE virker osv..
-
Oprindeligt indlæg af GrillRotten
...
... Øhh ... Hvordan bliver ting mon "populære" ?...
... Kom lige til at tænke på hvor mange der var brugere af dem fra Tweak da jeg sad og snakkede med en gammel arbejdskollega og guidede ham igennem hvordan SKYPE virker osv..
Ja den er sq svær at gennemskue...
-
Skype er genialt! bruger det også når jeg gamer online med venner, gider ik den ringe Ventrilo kvalitet!
-
Bruger sjældent telefon, så har ikke gidet sætte mig ind i Skype... Men det kommer nok.
-
Jeg fik øjene op for det da det var med i TV, programmet omhandlede vist IP-Telefoni. Hvor man snakkede med ham der havde lavet Skype og Kazaa!
(Den samme mand) -
Oprindeligt indlæg af D-Zs
Skype er genialt! bruger det også når jeg gamer online med venner, gider ik den ringe Ventrilo kvalitet!Den havde jeg sq ik lige tænkt på... Genial tanke
til dig
-
skype er smart i CS! bare ikke hvis man sidder med en der ryger hash i den anden ende
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Den havde jeg sq ik lige tænkt på... Genial tanke
til dig
Havde du ikk tænkt på at Ventrilo bruger dårligere kvalitet fordi det ellers sikkert ville bli en del mere krævende hvis der er flere folk påSkype er fedt til små samtaler med 2, 3 eller 4 deltagere i en session, men hvis Ventrillo overfører 10-15 deltageres stemme, så fylder det jo omtrendt det samme i båndbredde som Skype med 2, 3, 4 deltagere
Men du har vel 25mbit "derovre" i sverige? Så det mærker du sikkert ikk
-
Jep og 1.637.710 andre..
-
Skype er fedt til online spil, bruger det en hel del.
-
Har ikke brugt det et stykke tid, da min 2-årige søn, besluttede sig for at tweake mit headset.....Så min mikrofon er død.
EDIT: Stavebøf.
-
Jeg er..
Bruger det meget..Har famillie både i Argentina og USA..
Så det gør det jo en smule billigere..
-
Mon ikke snart de laver noget som hedder "Skype G-C" ? Skype Gaming Chat, hvor man kan snakke flere på en gang og ikke kun 3-4, det må da være næste skridt nu hvor de er ved at få ip telefoni til at blive en realitet må der vel være et hold som sidder i en kælder i et "Restricted Area, Red-Area Card Required" zone og arbejder på det, kunne ihvertfald være cool...
-
Oprindeligt indlæg af D-Zs
Mon ikke snart de laver noget som hedder "Skype G-C" ? Skype Gaming Chat, hvor man kan snakke flere på en gang og ikke kun 3-4, det må da være næste skridt nu hvor de er ved at få ip telefoni til at blive en realitet må der vel være et hold som sidder i en kælder i et "Restricted Area, Red-Area Card Required" zone og arbejder på det, kunne ihvertfald være cool...SKYPE er jo rettet mod kvalitet ... Ikke kvantitet ...
Programmet sluger resourcer & båndbrede ..
Der findes jo programmer til gaming der ikke sluger osv, men så heller ikke kan sammenlignes...