• Bruger det i perioder

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    synes det er lidt mærkeligt at skype ligepludselig er blevet populær :D har brugt det i mange måneder eller er det år :D

Det er vist først nu folk har spørret øjnene op for ip-telefoni..

Der er jo os li blevet lavet en Skype telefon :) Det gir sikkert en del reklame

• Bruger det en gang imellem det er sq nice nok, at lyden går så rent igennem. Det er da også rart nogen gange at få en stemme i røret end som bare nogle bogstaver ;)

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    synes det er lidt mærkeligt at skype ligepludselig er blevet populær :D har brugt det i mange måneder eller er det år :D

... :boxed: ... Øhh ... Hvordan bliver ting mon "populære" ?... :crazyeyes:

... Kom lige til at tænke på hvor mange der var brugere af dem fra Tweak da jeg sad og snakkede med en gammel arbejdskollega og guidede ham igennem hvordan SKYPE virker osv..

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

... :boxed: ... Øhh ... Hvordan bliver ting mon "populære" ?... :crazyeyes:

... Kom lige til at tænke på hvor mange der var brugere af dem fra Tweak da jeg sad og snakkede med en gammel arbejdskollega og guidede ham igennem hvordan SKYPE virker osv..

Ja den er sq svær at gennemskue... :D

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Skype er genialt! bruger det også når jeg gamer online med venner, gider ik den ringe Ventrilo kvalitet!

Den havde jeg sq ik lige tænkt på... Genial tanke

:clap: til dig :D

Oprindeligt indlæg af SeePee

Den havde jeg sq ik lige tænkt på... Genial tanke
    :clap: til dig :D

Havde du ikk tænkt på at Ventrilo bruger dårligere kvalitet fordi det ellers sikkert ville bli en del mere krævende hvis der er flere folk på

Skype er fedt til små samtaler med 2, 3 eller 4 deltagere i en session, men hvis Ventrillo overfører 10-15 deltageres stemme, så fylder det jo omtrendt det samme i båndbredde som Skype med 2, 3, 4 deltagere ;)

Men du har vel 25mbit "derovre" i sverige? Så det mærker du sikkert ikk :P

• Jep og 1.637.710 andre.. :T

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• Skype er fedt til online spil, bruger det en hel del. 8)

R7 1800X Win 10
    2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
    MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
    512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
    AOC AGON AG271QX Fractal R4
    Razer Spex, G602 mus, osv
    .

Rettet en gang, sidst af Razorblade ().

• Mon ikke snart de laver noget som hedder "Skype G-C" ? Skype Gaming Chat, hvor man kan snakke flere på en gang og ikke kun 3-4, det må da være næste skridt nu hvor de er ved at få ip telefoni til at blive en realitet må der vel være et hold som sidder i en kælder i et "Restricted Area, Red-Area Card Required" zone og arbejder på det, kunne ihvertfald være cool...

Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Mon ikke snart de laver noget som hedder "Skype G-C" ? Skype Gaming Chat, hvor man kan snakke flere på en gang og ikke kun 3-4, det må da være næste skridt nu hvor de er ved at få ip telefoni til at blive en realitet må der vel være et hold som sidder i en kælder i et "Restricted Area, Red-Area Card Required" zone og arbejder på det, kunne ihvertfald være cool...

SKYPE er jo rettet mod kvalitet ... Ikke kvantitet ...

Programmet sluger resourcer & båndbrede ..

Der findes jo programmer til gaming der ikke sluger osv, men så heller ikke kan sammenlignes...