TWEAKs eget valg!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Sagde nu også bare små nynazistiske... havde racistiske været bedre? Du kan ikke komme uden om, at de er imod udlændinge, og når de har sat en person som PK i front, så taler det da for hele partiet.


    Ja det havde måske været et bedre ordvalg.. Naziisme og Racisme er lang fra det samme, men det er jo tit det som venstrefløjen gør for at skræmme folk mod at stemme mod højre, altså sammenligne Nazisme og Højrefløjen i Dansk Politik!

  • Ja, for der nemlig kæmpe stor forskel på, om man ikke kan lide et helt folkefærd, og meget gerne ser dem gasset og brændt, end at man helst ser en hel befolkningsgruppe lide et elendigt og miserabelt liv, hvis ikke værre...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Sagde nu også bare små nynazistiske... havde racistiske været bedre? Du kan ikke komme uden om, at de er imod udlændinge, og når de har sat en person som PK i front, så taler det da for hele partiet.


    Skal det her ende i en mudderkamp hvor vi kalder hinanden for perkere og racister fordi alle ikke deler din mening ? ... :boxed:


    Hvad med at du prøver og slappe lidt af og indse at du altså befinder dig i et land hvor der altså findes nogle borgere der ikke deler din mening om tingene.


    Kan du ikke leve med det, så kan du jo altid finde et andet land som du trives bedre i ... ;)


    Det der gør INTET positivt for din "sag" ... Tværdigmod ... :boxed: ...

  • Det er sjovt som denne tråd udvikler dig til en "form for mudderkastning".. ;)..


    Personligt er jeg på samme side som Alaza...
    Mener ikke at DF skal have magten - Godt nok er mange udlændinge kriminelle - Men jeg kender også en masse som er gode nok.. Og kender desuden en del danske psychopater...


    At der er flere udlændinge end danskere i de danske retssale i forhold til deres procentvise antal i dan danske befolkning er da helt forståelig; Udlændinge kommer her til landet, og mange har svært at finde sig til rette.. Hvis de så får børn, hvordan tror i så at disse børn får det?


    Jeg mener absolut ikke, at man skal bøje loven for, at udlændinge kan "få mere plads"...


    Foreslag som at bygge moskeer i store byer, lave privatbad i svømmehalle til muslimer er jeg totalt modstander af... Hvis udlændingene ikke kan lide at være her - så kan de bare smutte.. ;)


    Men hvis de kan trives her (som fx Shahid), ser jeg ingen grund til, at de bliver nægtet adgang..


    Udlændinge skal have en fair chance her - og det syntes jeg ærligttalt ikke at de får med Venstre som regering.. Og DF gøre det BESTEMT ikke bedre.. ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Nej, vi skal bestemt ikke kalde hinanden for racister og perkere, men synes du helt seriøst det er en forkert iagttagelse at mene, og sige, at der er lidt små nazist/racist over PK og co?


    "Hvad med at du prøver og slappe lidt af og indse at du altså befinder dig i et land hvor der altså findes nogle borgere der ikke deler din mening om tingene."


    Det er sjovt, at det kommer fra en mand, som støtter DF.

  • Jeg er ikke sikker på hvad der kan/skal gøres.. Men jeg mener Danmark har nogle allvorlige problemmer som der ska gøres noget ved inden det er for sent :(
    Og ingen ska sige at jeg opdigter/overdriver problemmerne, for tro mig, kender problemets omfang!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krapylet^
    Jeg er ikke sikker på hvad der kan/skal gøres.. Men jeg mener Danmark har nogle allvorlige problemmer som der ska gøres noget ved inden det er for sent :(
    Og ingen ska sige at jeg opdigter/overdriver problemmerne, for tro mig, kender problemets omfang!


    Kan du ikke beskrive disse problemer lidt mere nøje? Hvad handler de om :D

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Nej, vi skal bestemt ikke kalde hinanden for racister og perkere, men synes du helt seriøst det er en forkert iagttagelse at mene, og sige, at der er lidt små nazist/racist over PK og co?


    "Hvad med at du prøver og slappe lidt af og indse at du altså befinder dig i et land hvor der altså findes nogle borgere der ikke deler din mening om tingene."


    Det er sjovt, at det kommer fra en mand, som støtter DF.


    Tja man kunne jo også kalde nogle partier for landsforræddere hvis man vil.... Men hvorfor lave en mudderkamp ud af det istedet for at bare lade være med at sætte sit kryds hos dem ... HVIS man altså nu har stemmeret ... ;)


    Jamen syntes da også det er sjovt at en "ny-dansker" hvad man nu kalder det nu om dage er så DF-modstander og bare ikke kan lade være med at være defensiv over for enhver der stemmer på dem ... ;)


    Man kan jo vende tingene som man vil ...


    Personligt er min linie over for folk der ikke har dansk blod i årene hård ... Laver de lort, snylter på systemet, "flytninge" fra et land hvor der ikke er krig mere, ikke kan snakke dansk godt nok til en folkeskole eksamen = ud med dem ...


    Danmark er sgu ikke en gavebod ...

  • Jeg anmoder endnu en gang om at, folk giver plads til alles meninger og får stoppet alle de nedværdigende, destruktive og fordomsfulde kommentarer.
    Rummelighed burde være en naturlig ting i et land som vores - også i en diskusion som denne. Prøv nu at respektere dette. Tak - igen igen. ;)
    For ellers går det bare galt. Og tråden ender måske at bliver lukket. Sad but true ! That's life. :rolleyes:


  • Fis, jeg tør væde med at der er flere belastede danske familier i Kbh. end der er udenlandske.
    Og hvordan filen kan det være regeringens skyld at en stor % del ikke kan opføre sig ordentligt, vi har et fungerende lov og retssystem her i DK.
    Jeg går arbejdsløs fortiden, men du ser sq ikke mig hænge ovre på hjørnet med 5 andre og råber skældsord efter politi og fremmede mennesker. Endvidere er der meget få danskere der kører forbi hinanden og plaffer hinanden ned fordi der er blevet sagt noget lort om den anden familie


    Quote


    Igen Twiligt, hvis du voksede op i en familie, som kun snakkede Pakistansk, og med forældre, som dårligt gad gøre dagens gerning for at komme udenfor, så tror jeg heller ikke du lærte megen dansk. Javel, er det mange af 1. generations indvanrenes skyld, at der er så store sproglige og faglige mangler blandt deres børn, men skylden og ansvaret ligger lige så meget hos os og regeringen.


    Igen fis, der er 100 vis af velfungerende dansk kurser der bliver tilbudt gratis til indvandrere, men enten vil de ikke på kursus eller også dropper de ud efter få dage.

  • Quote

    Til alle jer Venstre folk:


    Hvordan kan I overhovedet få jer til at overveje at stemme på Venstre, efter at de har ført vores krig i land og dræbt godt 100.000 mennesker på et grundlag, som vi alle efterhånden har indset ikke var der. Det er sygt, virkelig sygt...




    Sikke da noget ævl at komme med. Jeg er ikke helt vild med at danmark er med dernede - og slet ikke vild med at man "førte os" bag lyset. Men det laver sgutte om på at den mand SKULLE fjernes - og at påstå at det er Venstre fra lille DK der har "slået" 100.000 mennesker ihjel - det er fandeme sygt - virkelig sygt. Vist meget godt du ikke har stemmeret endnu.... :roller:





    Quote

    Til dig Burger:


    Ja, og hvad så, om de har håndteret en udlændingepolitik godt, eller hvorvidt de har styret vores økonomi godt. Jeg vil ikke påstå jeg har sat mig synderligt meget ind i det, men med ovenstående grundlag, så kan alt andet vel i realiteten være fuldstændigt lige meget. Det er simpelthen for egoistisk at stemme på V med de argumenter.


    Endnu et velbegrundet argument...... :roller: :roller: - Hvis ikke man skal stemme ud fra egoistiske motiver - hvorfor så overhovedet stemme. Har man den mindste smule logik (læs hjerne) så stemmer man sgu da ud fra hvad man mener vil gavne en selv / ens familie mest - Alt andet er da det rene idioti. Folk der påstår de stemmer "for landets bedste" - de er enten pisse naive - eller fulde af løgn... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Når vi nu får bragt USA i Irak på banen, så fortalte min mor mig forleden, som underviser i religion, at den amerikanske hær har skænnet Babylon og cementeret store dele af områderne, som stadig er uudforskede. Til jer, som ikke ved hvad dette betyder for vores kulturarv, så læs det op, og til jer, som nu overvejer at skrive "og hvad så?", bør finde en brønd og hoppe i .


    Foreslår du prøver det selv.... :roller: :lame:

  • Quote

    Hehe.. Det kan man.. ;).. Men kæreste er DF :crazyeyes: ... Og jeg er selv Ø.. *GG*



    Aaaaaaaaaarh - la' du bare vær. du starter et godt gammeldags skænderi om politik - bare så du kan få noget seriøst "lets-be-friends-again" seeeex bagefter...... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin
    Er K ikke de konservative?


    Du er ikke den første.


    For mange år siden var det lidt af en vittighed, at et af de små partier (Danmarks Kommunistiske Parti?) kun holdt sig over spærregrænsen, fordi en masse mennesker troede, at de stemte konservativt, når de satte kryds ved K.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Prøv at få fat i en eksemplar af Politiken i dag, og se det interview der er blandt de første fem sider med vores alle sammens ven PK. Hun er da godt nok blandt de mest uintelligente mennesker jeg nogensinde har set fremstillet i pressen... sådan ca. på niveau med Tøfting.


    Du er da vist for ung til at huske hendes forgængere i Fremskridspartiet. De fleste var rablende gale. I sammenligning fremstår PK faktisk som et nogenlunde fornuftigt menneske. Men alt er naturligvis relativt - sammenlignet med en normal dansker er hun stadig langt ude.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Til alle jer Venstre folk:
    Hvordan kan I overhovedet få jer til at overveje at stemme på Venstre, efter at de har ført vores krig i land og dræbt godt 100.000 mennesker på et grundlag, som vi alle efterhånden har indset ikke var der. Det er sygt, virkelig sygt...


    Vi ville også være kommet i den krig med Socialdemokraterne ved roret. De har altid været meget USA-venlige, når de har haft regeringsmagten. Hans Hækkerup var faktisk rigtig populær hos amerikanerne, fordi han førte en mere USA-venlig politik end de øvrige europæiske forsvarsministre. Det er kun, når de har været i opposition, at Socialdemokraterne har (haft) en tendens til at gå i bakgear overfor USA.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Som med sine budskaber, faktisk opfordrer til, at dem som ikke tror på ham - skal omvendes, fordrives eller sågar udrydes.


    Det lyder som en beskrivelse af Arlas ekspansionspolitik.