Er det ikke for sjovt....

• Hold da kæft noget bræk at lukke ud - Du kan måske kun acceptere en reklame for en PC - hvis den står plantet på et kedeligt bord. Tilfældigvis ligger Webconsult's hovedkontor lige ved vandet - og man har valgt at tage billedet der - Bliver PC'en måske ringere af det - nææææææh det gør den ikke.... :roller: :roller: :roller: :roller:

BTW: Du får lige 10/10 i dårlig humor... :dots:

• Syntes da det er helt okey de har gjort lidt ud af deres billeder .... Der er jo mange forhandlere som ikke engang har et nogenlunde ordenligt billede af det som de sælger ... Men måske bare har søgt på Google og fundet et af de ringeste billeder som de kunne ... i frimærkestørelse ... :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Og hvordan i alverden har de fået den til at veje 30kg?

Det er da ikke så svært ...

Oprindeligt indlæg af LecTer
    heh jeg synes da det er ret sjovt. Bare at forestille sig dem bære kabinettet ned til stranden og tage et billede af det, som var det en anden model.

Synes det er lidt spøjst.. hehe :))

Haha ja - forestiller mig en stribet parasol, et stort hawaii-håndklæde, en eksotisk drink ved siden af, et par sorte solbriller tabet fast, og en kinky fotograf der råber "Se lidt fræk ud...!" :T :)) *G*

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Haha ja - forestiller mig en stribet parasol, et stort hawaii-håndklæde, en eksotisk drink ved siden af, et par sorte solbriller tabet fast, og en kinky fotograf der råber "Se lidt fræk ud...!" :T :)) *G*

har du husket dine piller? :boxed:

øhm, whatever makes you tick..

Nope - behøver ikke piller for at more mig :P

I modsætning til dig evt. ? :))

hader piller og nu ska jeg tag pencillin i 6 dage fordi jeg har fucking halsbetændelse ;( mega neder

Oprindeligt indlæg af origin

hader piller og nu ska jeg tag pencillin i 6 dage fordi jeg har fucking halsbetændelse ;( mega neder

Arh :boxed: - Min mor har heller ingen stemme for tiden... hvilket også kan ses som en fordel :)) - men også lidt irriterende nogen gange...

Men så må du jo have god bedring :cheers: