Som sagt foretrækker jeg freeware, da jeg hader 30-dages trials som skal slettes osv...
Det er forresten til min avatar!
PS, ja jeg har forsøgt at google, men ikke med noget videre brugbart!
Som sagt foretrækker jeg freeware, da jeg hader 30-dages trials som skal slettes osv...
Det er forresten til min avatar!
PS, ja jeg har forsøgt at google, men ikke med noget videre brugbart!
Lav en attachment med det så kan jeg lige gøre det for dig
Here u go Tismund!
Ps, det skal også roteres mod højre!
Søg på MicroGrafX Picture Publisher 8 det kan gøre tricket!
QuoteOprindeligt indlæg af lackso
Here u go Tismund!
Ps, det skal også roteres mod højre!
QuoteOprindeligt indlæg af Happy^
http://download.microsoft.com/…eResizerPowertoySetup.exe
Gratis og godt.
Bruger 2K, desværre!
QuoteOprindeligt indlæg af Puggen
Søg på MicroGrafX Picture Publisher 8 det kan gøre tricket!
Downloader...
Og tak for resize Happy!
Irfanview er efter min mening den bedste freeware billedviewer. Den kan resize - endda også i batch mode, hvor man på een gang kan skalere, beskære, justere og konvertere en hel stak billeder.
Var ikke lige oppe på dubberne der hehe
Legede lige lidt i Adobe Photoshop - som kan fås i trial. Har selv ver. 6.0 - som dækker mit behov + en del mere. Paint shop pro (Jasc Software) kan lidt mindre og kan også fås som trial. Så kan man jo evt. købe det man synes om, hvis man føler for det.
Ved godt at du skriver - "ikke trial" - Men efter at ha' prøvet både freeware og så de to nævnte. Så er der IMO bedre og flere ting i dem - end der er i freeware programmerne. Men så'n er der jo så meget.
ImageResizerPowertoy
Efter install er det bare at højreklikke på et billede og vælge resize picture.. Pisse nemt og lige til
QuoteOprindeligt indlæg af |KLS|
ImageResizerPowertoy
Efter install er det bare at højreklikke på et billede og vælge resize picture.. Pisse nemt og lige til
Se indlæg 3 og 6! EDIT: 4 og 7, ka sgu' ikke tælle mere
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
Legede lige lidt i Adobe Photoshop - som kan fås i trial. Har selv ver. 6.0 - som dækker mit behov + en del mere. Paint shop pro (Jasc Software) kan lidt mindre og kan også fås som trial. Så kan man jo evt. købe det man synes om, hvis man føler for det.
Ved godt at du skriver - "ikke trial" - Men efter at ha' prøvet både freeware og så de to nævnte. Så er der IMO bedre og flere ting i dem - end der er i freeware programmerne. Men så'n er der jo så meget.
Tja... Det ku' godt være at jeg skulle prøve, men da jeg ikke er den rigeste i verden, så er den næste investering jeg laver er i hvert fald ikke Adope Photoshop, da det kun er for sjov jeg skulle bruge programmet!
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af lackso
Se indlæg 3 og 6! EDIT: 4 og 7, ka sgu' ikke tælle mere
![]()
Tja... Det ku' godt være at jeg skulle prøve, men da jeg ikke er den rigeste i verden, så er den næste investering jeg laver er i hvert fald ikke Adope Photoshop, da det kun er for sjov jeg skulle bruge programmet!
I know - var heller ikke for at nedgøre freeware. Og hver har jo sin smag . . . pengepung og prioritering.
QuoteOprindeligt indlæg af bentzin
I know - var heller ikke for at nedgøre freeware. Og hver har jo sin smag . . . pengepung og prioritering.
Nej, selfølgelig ikke ...Jeg hører bare som sagt til den lidt mindre rige del af befolkningen
Fedt, lige den type program jeg ledte efter! Takker!
Paint kunne faktisk også have løst problemet
Fedt, lige den type program jeg ledte efter! Takker!
Det var så lidt.
QuoteOprindeligt indlæg af Gnavpot
Det var så lidt.
Undskyld.
QuoteOprindeligt indlæg af Bobcat
Undskyld.
Hæhæ.