nakket fucket cracket smadret..... altså ødelagt

til ham der hedder hacktech
-
-
Nok for det bedste!
-
Oprindeligt indlæg af SilverShadow
Sorry for OT, men hvad betyder defacet?Betyder at en hjemmeside bliver hacket og at sidens indhold bliver ændret eller erstattet med noget andet.
acid_burn: hvorfor er din side blevet nakket? og hva har hacktech.dk med det at gøre? virker godt nok skummelt det hele...
-
Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
jeg mr_AcId_BuRn ejer http://www.hacktech.dk har købt domænenavnet og prøver at drive en anarchy site... så fandt jeg ud af at en eller anden idiot her på tweak oprettede en bruger som hed hacktech.dk og gjorde siden ret upopulær og også på hol..... pga ham blev siden defacet.. som er ret irriterende- det vil sige der kom noget godt ud af tossens huseren.......
EDIT: Mon ikke vi kunne få en Admin til lige at kontrollere - om der ikke tilfældigvis skulle være gengangere blandt de brugte IP'er - Synes hele denne sag stinker fælt af et elller andet..
-
Oprindeligt indlæg af WizzarD
- det vil sige der kom noget godt ud af tossens huseren.......
EDIT: Mon ikke vi kunne få en Admin til lige at kontrollere - om der ikke tilfældigvis skulle være gengangere blandt de brugte IP'er - Synes hele denne sag stinker fælt af et elller andet..
Er efterhånden også en fornemmelse jeg har fået - snakker med Martin og de andre om det. -
jeg kan sQ love at jeg ikke kender ham der hedder hacktech.dk da .... men jeg har en fornemmelse af hvem det kan være
-
han virker sgu da til at være noget bims
-
hvem??
-
ja ham der gutten i snakker om
-
okay.... men jeg kan sQ heller ikke helt forstå hvorfor han gjorde det.... men jeg ved bare at han er skyld i at siden er nede for tiden... han reklamerede jo også på hol og i min irc kanal og gik lidt amok der ....
-
altså den der side hacktech hva er det lige præcis er de sådannet et sted for folk kan oprette bruger
-
det var en portal med forum og alt muligt
-
og den er nu gået ned pågrund af at ham gutten reklamerede med siden på en negativ måde eller?
-
ja på en måde.... han reklamerede for den hos nogen som han ikke skulle have gjort og så spillede han sej over for dem i irc kanalen