Blev lidt nysgerrig ... Hvis det er okey ...

Hvilken form for Email bruger du ?
-
-
Har stadig Oc-central.dk domænet så der bliver mail brugt fra
-
ARGH Ramte forkert og trykkede ISP - GRR:.
Nå men jeg bruger altså Gmail så det er Email Provider! -
bruger mit domæne try-this.dk
-
Jeg har eget domæne, så bruger en mail derfra.
-
Domain Email, @ wedo.dk
-
Tja .. Bruger lidt af hvert .. Men bruger primært mail fra eget domæne ..
-
Har en ISP email hos TDC og en email hos Gmail.
Har droppet hotmailen.
-
Et stykke Gmail her....
-
Har to Hotmails, én Onebox-mail, én Jubii-mail, én Gmail, én Gawab-mail, én Freemail fra TDC og én ISP-mail + en masse aliaer (tror jeg nok de hedder).
Ved slet ikke hvad jeg bruger alle dem til.......
*host*SPAMMER!*host*
EDIT:
Primær bruger jeg den ene Hotmail, Freemail og Gawab. -
Officielt så er det min Cybercity konto jeg bruger. Mens jeg bruger min yahoo-mail til forsk. ting
F.eks. når jeg oplyser min email-adresse til firmaer, konkurrencer, og andet i den dur. Den sorterer også meget fint alt skidtet fra. -
Domæne @ the-bobcat.dk
Og Gmail som sekundær. -
Udelukkende kun IMAP4 e-mail type. Køber hos LinuxMail.org POP3 og IMAP4 mulighed, samt webmail og 25 megabyte for 25 USD per år. Har kun domæner his ISP'er der giver IMAP4 (B-One og phpwebhosting.com)...
-
Sol mail til pjat som der muligvis kommer spam til
Gmail kun til private personer
-
ISP mail og hotmail, men overvejer at købe et domæne på et tidspunkt... eller finde et gratis.
-
Hotmail til messenger, og Gmail til div. sider jeg er medlem af...
-
Bruger stadig min gamle tdcadsl mail..
Selvom jeg ikke har haft TDC ADSL længe.. :p
Men hva'.. Mailen virker.. Så ser ingen grund til at skifte lige pt..
-
Har email, ved den hjemmeside som min gode kammerat ejer, og som jeg hjælper med.. Caseworld.dk .. Så fik jeg self. lige en Muffe@domain
-
Bruger min Sol.dk mail som den jeg kontakter folk med. Har en oldnordisk ofir mail som pt. bliver brugt hvis jeg vil registere mig på diverse forum, og det er også denne der bliver sendt diverse reklamer til.
Har godt nok også en Gmail, dog er jeg ikke begyndt at bruge denne til det vilde endnu. -
Bruger egen mail @ noob.dk til mere eller mindre alt