S: Komplet Computer (næsten)

  • Jeg har en "næsten" komplet computer til salg, hvis der er nogen som er interesseret. Jeg siger næsten, fordi jeg selv skal bruge harddisken som sidder i.


    Den består derfor af følgende.


    NorthQ 4001 PSU på 400 watt
    Albatron KX18D pro nforce 2 bundkort
    Athlon XP 2800+ barton
    512 mb GeiL Ram
    Albatron FX5200 m. 128 mb Ram
    LG DVD drev
    Diskettedrev
    Codegen 6083 sort/sølv kabinet m. håndtag


    Den blev oprindeligt købt til min kæreste for lidt over 1 år siden, så hun havde en computer hun kunne bruge til at spille på og lave tekstbehandling. Men den er kun blevet brugt i ganske få timer sammenlagt, så jeg kan ligeså godt sælge den når hun ikke bruger den alligevel.


    Den sælges KUN til folk som er villige til at afhente den i Fredericia. Og den sælges KUN samlet.


    Den sælges til højeste bydende, dog ikke for mindre end 1500 kroner.

  • hvorfor vil du ikke sende den?? det er da rimeligt nemt at få en fragtmand til det..koster vel kun 50 kr.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Frag> Tid og overskud er den primære forklaring. Jeg læser til eksamen for tiden, og har hverken tid eller overskud til at få sendt det afsted. Det kræver jo at jeg anskaffer noget velegnet materiale jeg kan pakke skidtet i, at jeg får bakset pakken ned på posthuset (har ikke bil) osv.


    Men bliver det nødvendigt for at få solgt computeren, så må jeg jo bide i det sure æble. Jeg har dog en som er interesseret i at købe den afhentet, men han vil kun give 1200 kroner, hvilket er lige i underkanten synes jeg.

  • Fair nok. Jeg skal prøve at uddybe så meget som muligt.


    Bundkortet: http://www.cluboverclocker.com…boards/albatron/KX18PRo2/


    Det er dog ikke et KX18D pro II, men KX18D pro. Forskellen er at pro II har SATA understøttelse.


    Rammene er GeiL Value PC3200. Det er dem med blå heatsink, som kører med 2.5-3-3-6 timings.


    CPU´en giver næsten sig selv.


    PSU: http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=3417


    Resten giver vel egentlig også sig selv.


    Kabinettet ser således ud: http://www.gepbolt.hu/ii/cas_codegen6083_big.jpg


    Hvis du vil vide mere, så må du sige til ;)

  • NorthQ 4001 PSU på 400 watt
    Albatron KX18D pro nforce 2 bundkort
    Athlon XP 2800+ barton
    512 mb GeiL Ram
    Albatron FX5200 m. 128 mb Ram
    LG DVD drev
    Diskettedrev
    Codegen 6083 sort/sølv kabinet m. håndtag
    skærm tastatur mus højtaler


    1500 afhente

    At vove er at miste fodfæstet et
    øjeblik, Ikke at vove er at miste
    Sig selv

  • Jo, 1500 kroner er umiddelbart alt for billigt. Specielt taget i betragtning at den næsten ikke er brugt. Men det er som sagt min nedre grænse. Håber jeg kan få lidt mere for den.


    Fagulas> dit bud er noteret :)

  • Hvis du vil sælge i løsdele vil jeg gerne smide 100,- i nakken på dig pp for DVD drevet.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Fagulas> hvis du er villig til at smide 2000 kroner, så er den din nu og her. Ellers må du vente og se om der er nogen som byder over dine 1500 kroner. Er der ikke det indenfor 1 uges tid, så er den din til 1500 kroner ;)



    Hayes> sælger kun samlet.

  • Kan det lade sig gøre den bliver sendt hvis jeg betaler porto? Er den køre klar hvis der bliver smidt en harddisk i og installeret windows?


    Hvilken køler sidder der på Cpu?
    Har du haft gang i nogen form for overclockning? Evt. Resultater?