Robbie slået af 4 årig!

  • ffs den hjerne vasker mig !!! Jeg nakker de nazi unger en dag :chain: jeg hader så meget tyskere deres møg beskidte sprog kultur og de er kun kendt for at være magt nørder !!!! :camp: :boxing: AMOK !!!

  • Patrick S... hva fanden har tysker gjordt dig.. det du snakker om er sku da fortid. ik....
    ________________________________________________


    men ja de er underlige.... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    Patrick S... hva fanden har tysker gjordt dig.. det du snakker om er sku da fortid. ik....
    ________________________________________________


    men ja de er underlige.... :crazyeyes:


    De har ødelagt mit liv !

  • Hahaha nej nej nej. Scheisse det lyder dårligt, og det er nærmest til at få kvalme af 8o


    Og ja, tyskerne er LIDT underlige:/

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    ffs den hjerne vasker mig !!! Jeg nakker de nazi unger en dag :chain: jeg hader så meget tyskere deres møg beskidte sprog kultur og de er kun kendt for at være magt nørder !!!! :camp: :boxing: AMOK !!!


    Det må jeg nok sige for en holdning :baby:
    Tror ikke du skulle flytte til Tyskland, ej hehe, men jeg kan da heller ikke tage deres sprog, men de kan da lave chokolade :T

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    ffs den hjerne vasker mig !!! Jeg nakker de nazi unger en dag :chain: jeg hader så meget tyskere deres møg beskidte sprog kultur og de er kun kendt for at være magt nørder !!!! :camp: :boxing: AMOK !!!



    Her for lidt siden havde vi om 1. Verdenskrig, er også ret irriterede på de forbandede pølsetyskere, undskylder for 1st. verdenskrig i en tale ham den gamle nar laver.


    Så starter de kraftedme en nye krig 5 år efter de har sagt undskyld :chain:


    forresten hvad kan afspille .RAM filer?


  • RAM filer er RealPlayer så vidt jeg husker.

  • det er virkelig på grænsen til man går helt i spåner :D hvordan kan såden en møg sang en lille pige på ja jeg ved ikke hvad så slå kylie af listen :D


    det er bare for meget med de tyskere :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r


    Det må jeg nok sige for en holdning :baby:
    Tror ikke du skulle flytte til Tyskland, ej hehe, men jeg kan da heller ikke tage deres sprog, men de kan da lave chokolade :T


    nej det kan de så hellere ikke...det er i Belgien de kan det...

  • ICH BIN SCNAPPI, DAS KLEINE KROKODILL!! Hvorfor invaderer den ens hjerne? Altså sangen..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    ICH BIN SCNAPPI, DAS KLEINE KROKODILL!! Hvorfor invaderer den ens hjerne? Altså sangen..


    fordi den lille pige i virkeligheden er et invasionværktøj fra de små grønne aliens på Mars. deres plan er at få folk til at blive sindsyge af sangen så de tilsidst bliver rablende vandvittige galninge som hærger alt. Samfund efter samfund bryder sammen, og tilsidst når hele landet er i fuldstændig kaos, breder det sig til de omkring liggende regioner. tilsidst består hele verden af sindsyge mennesker, så invasionsstyrkerne kan overtage jorden med lethed. de små aliens ved at der ikke skal meget til for at gøre en tysker sindsyg, derfor sendte de hende til Tyskland.


    bare vent... om et par dage render alle rundt og synger "ICH BIN SCNAPPI, DAS KLEINE KROKODILL!"



    :T :crazyeyes:


  • En meget interresant konklusion :)


    Det er næsten som den sang inde på http://www.deaz.dk

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af simonwh


    RAM filer er RealPlayer så vidt jeg husker.


    RealPlay = sux - det koster penge at have det program.


    Anyway, den stemme minder mig om far-til-fire drengen, der sang de muntrende og nuttede sange.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB


    RealPlay = sux - det koster penge at have det program.


    Anyway, den stemme minder mig om far-til-fire drengen, der sang de muntrende og nuttede sange.


    RealPlayer koster da ikke penge..?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LUB


    RealPlay = sux - det koster penge at have det program.


    Anyway, den stemme minder mig om far-til-fire drengen, der sang de muntrende og nuttede sange.


    Real player koster IKKE penge. det kan kvit&frit downloades her



    er det ikke Lille Per du snakker om?