Hvilket Brænder Program (Ikke Nero)

  • Hey der, ville lige høre om der var nogen herinde der kunne fortælle mig hvilket brænder program jeg skal bruge, når nu jeg ikke vil bruge Nero ??

    NZXT Hush Sort MIDI Kabinet
    LC-Power Super Silent LC6600 V2.2 600 Watt Støjsvag Strømforsyning
    Gigabyte GA-MA790GP-DS4H 790GX CrossFire
    Athlon 64 X2 6000+ 2 MB
    Kingston HyperX 2 x 2 GB DUAL RAM / DDR2 SDRAM / PC2-6400CL5 / 800
    Maxtor DiamondMax Plus 9/120 GB/7200 rpm/8 MB/ATA-133/9 ms
    Maxtor DiamondMax 10/250 GB/7200 rpm/16 MB/S-ATA-150/9 ms
    ATI Radeon HD 2400 PRO
    Samsung DVD-Brænder

  • Det eneste alternativ jeg har brugt, har været RecordNow! som fulgte med min computer. Det røg dog hurtigt over højre skulder, og blev erstattet med Nero6 Ultra.


    HVorfor vil du ikke bruge NEro?

  • Jeg synes det suger alt kraft ud af computeren, og man kan ikke rigtigt lave andet når man brænder noget...

    NZXT Hush Sort MIDI Kabinet
    LC-Power Super Silent LC6600 V2.2 600 Watt Støjsvag Strømforsyning
    Gigabyte GA-MA790GP-DS4H 790GX CrossFire
    Athlon 64 X2 6000+ 2 MB
    Kingston HyperX 2 x 2 GB DUAL RAM / DDR2 SDRAM / PC2-6400CL5 / 800
    Maxtor DiamondMax Plus 9/120 GB/7200 rpm/8 MB/ATA-133/9 ms
    Maxtor DiamondMax 10/250 GB/7200 rpm/16 MB/S-ATA-150/9 ms
    ATI Radeon HD 2400 PRO
    Samsung DVD-Brænder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DenZer
    Jeg synes det suger alt kraft ud af computeren, og man kan ikke rigtigt lave andet når man brænder noget...


    Det er vel din PC der mangler "saft". Sidst jeg rippede en DVD og brændte, havde jeg overskud nok til tweak.dk og Outlook.
    BTW: Easy CD Creator er et godt bud, hvis du ikke vil rode med Nero..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DenZer
    Jeg synes det suger alt kraft ud af computeren, og man kan ikke rigtigt lave andet når man brænder noget...


    Det ligger hos din hardware, og ikke programmet.


    Hvis dit CDR/DVDR drev staller hele maskineriet, er det nok noget i/o traffik halløj - næppe programmets skyld. Jeg brændte 2 DVD+R skiver igår, og det havda ingen egentlig påvirkning på resten af systemet.

  • Hvad er det bedste DVD-Brændings program? Er det også Nero?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Svært at svare på. Jeg har brugt Nero siden jeg købte nr. 2 brænder.
    DVD-delen i seneste Nero er skide god, så den kan klart anbefales..


    Ok.. Bestilte lige den NEC i sig. igår fra Shg.dk - kender den ikke, men det skulle være den nye udgave af 3500A, håber sgu den er go'! :D


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Hvad er det bedste DVD-Brændings program? Er det også Nero?


    IMO, så er Nero det ja ... :))


    For nemhedens skyld, så er det dog lidt nemmere (hurtigere) at bruge Alkohol 120% til at brænde image-filer hvis man bruger det program til at lave & holde styr på ens image-filer hvis man bruger sådan noget. Men Nero klarer det naturligvis også fint fint ...


    Hvis Nero sluger al kraft ud af ens system, så er systemet enten meget ringe ( ?( 8o ) eller også ligger problemet nok et andet sted ... Her har jeg aldrig oplevet at nero "slugte" ...

  • Har nu heller aldrig haft problemer med Nero..
    Hverken med DVD eller CD..
    Og images (IMG,ISO, kald dem hvad i vil) brænder den også fint..


    Også uden at æde nogle ressourser..
    Heller ikke hvis jeg brænder med 2 brændere på samme tid.. (skulle lige prøves) :P

  • jeg bruger også altid nero. men der var engang hvor CDRwin også var et rigtigt kanont program, men det ved jeg dog ikke om det er idag da det er lang tid siden jeg har brugt det. Det er rimelig avanceret at bruge men det kan så til gængeld også helt vildt meget hvis man sætter sig ordentligt ind idet

  • Nero er da alletiders...ser ingen grund til at bruge andet :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless