ok nu sidder jeg lige og suger installeren så 380kb/s

Hente WoW
-
-
ok dette er noget offtopic...MEN nu må se at styrer jer!
i alle sammen er ved at lave denne fede side om til HOL.DK!!
hvis i vil skændes jammen så lav jeres egen topic!
:dots:
-
-
HAH
Nu har jeg suget det hele
herlgt -
Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:S
-
Oprindeligt indlæg af p3t3r
Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:Shvor har du set det med at de lovede at det skulle komme d. 5 ?....
for 1time siden eller noget var forums lige oppe et øjeblick på WoW Europa... så måske sker der noget... ? ved ikk.... håber det bare max -
Oprindeligt indlæg af p3t3r
Argh! nu kom det heller ikke idag.. Håber det kommer i morgen, ellers bliver jeg godt nok sur. De lovede det skulle komme den 5. december? Synes ellers godt man plejer at kunne regne med Blizzard:Sdesuden er dagen jo heller ikke forbi endnu, HVIS NU
-
Jeg håber bare det kommer i morgen, så man har hele weekenden til at game!
-
ser ud til at boomtown ligger WoW ud til download.. de mangler bare at få bekraftet fra blizzard at det er den de har der kan bruges
-
Så den fra FTPen ER den man ska bruge? hvordan får man en acoount selv
?
-
Oprindeligt indlæg af CarStone
Så den fra FTPen ER den man ska bruge? hvordan får man en acoount selv?
du kan ikke lave nogle account i nu.
hvis jeg var dig ville jeg følge med på http://en.wow-europe.com/ så er du fri for at stille alle de spørgsmål
-
Oprindeligt indlæg af SureShot-
du kan ikke lave nogle account i nu.
hvis jeg var dig ville jeg følge med på http://en.wow-europe.com/ så er du fri for at stille alle de spørgsmål
Der snakker de ikk dansk, og vil hellere spørge mine tweak gutters
hehe. men tak